hír
Hírek 2025
Négy díjat kapott a Magyar Suzuki a Prizmán
A Kreatív kommunikációs szaklap által 2009-ben életre hívott Prizmán a legjobbnak ítélt PR megoldásokat értékelik. A hazai kommunikációs szakma egyik legnevesebb és legrégebbi versenyén minden évben olyan kampányokat díjaznak, amelyek megmutatják a kommunikáció szerepét és annak jelentőségét. A Magyar Suzuki összesen négy díjat vehetett át a budapesti gálán.
Az „Együtt az utakon – Az elsősegély életet menthet” közlekedésbiztonsági kampány egy ezüstérmet és két bronzérmet kapott három kategóriában (Awareness és edukációs kampányok, storytelling, közösségi média megoldások). A kampányról itt lehet bővebben olvasni, illetve megnézni a díjnyertes interaktív videót is, mit kell tenni baleseti helyszínen, ha elsősegélyre van szükség. A kampány a Morpho és a Besocial ügynökségek közös munkájában valósult meg a Magyar Suzuki megbízásából.
Ugyancsak díjat kapott storytelling kategóriában az „Egy tanknyi szabadság - Pokorny Lia és Barabás Évi Suzuki kalandja”. A bronzérmes kampányt a PR-Agent Communications Kft. segítette.
A díjakat a Magyar Suzuki vállalati kommunikációs-, illetve marketingosztály munkatársai és a háttértámogató ügynökségek tagjai vették át.


