A soproni Iniciál Autóház Kft-vel nyílt meg a legújabb Suzuki márkakereskedés

Suzuki szalonnal bővült a 4 dunántúli nagyvárosban jelen lévő Iniciál Autóház Kft. A Sopronban nyílt új kereskedés a Suzuki márka teljes modellpalettájával és széles körű szolgáltatásokkal várja a meglévő és leendő ügyfeleket. Az újautó-eladási listákat 2018. elején is magabiztosan vezető Suzuki a soproni szalonnal tovább erősíti kiterjedt hazai hálózatát az ország nyugati régiójában.

Az Iniciál Autóház Kft. 15 éve meghatározó régiós autókereskedés a Nyugat-Dunántúlon. A Győrben, Mosonmagyaróváron, Szombathelyen és Sopronban működő szalonjaiban számos márka eladásával és mindenre kiterjedő szervizelésével foglalkoznak a lehető legnagyobb szakértelemmel.


A 2015. óta tartó, tudatos portfólióépítés következő lépcsőfokaként, a növekedés jegyében a soproni Iniciál idén februártól Suzuki márkakereskedéssel bővült. „Számunkra régóta minta az a következetes elkötelezettség, amelyet a Suzuki a hazai piacon elért eredményeiért tesz. Ennek megfelelően társaságunk számára megtiszteltetés és nagy lehetőség e család, a Suzuki márka tagjává válni” – jegyezte meg Taródy Zsolt, az Iniciál Autóház Kft. ügyvezető igazgatója a szalon ünnepélyes megnyitóján, aki hozzátette, nagy álma vált valóra e bővüléssel, amely hatására jelentős eredménynövekedést vár.

A hivatalos átadóünnepségen Taródy Zsolt, az Iniciál Autóház Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatókkal, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgatóval közösen vágta át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter japán szokásnak megfelelően egy porcelán szerencsemacskát adott át Taródy Zsoltnak. A Suzukinál is ápolt hagyomány szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.


A soproni Iniciállal a Suzuki a nyugati országrészben tovább erősíti jelenlétét. A bővülésben fontos szerepe van többek között annak, hogy itthon az új személyautó értékesítésben továbbra is a Suzuki áll az élen. A tavalyi évet óriási előnnyel, 15.161 eladott személygépkocsival és 13,04 százalékos piacrésszel vezette a márka, mellyel a legkedveltebb lett a hazai eladások toplistáján. A sikerszéria pedig folytatódni látszik 2018-ban is. „Az újautó-eladási statisztikák szerint januárban 1.281 Suzukit regisztráltak Magyarországon, amely 5,27 százalékponttal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. Ezzel nem csupán a személygépkocsi értékesítésben állunk az első helyen, de a teljes gépjárműpiacot tekintve is – a kishaszon-gépjárművekkel együtt – átvettük a vezetést” – mondta Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója. „Büszkénk vagyunk arra is, hogy a legnépszerűbb modellünk az esztergomi gyártású Vitara. Egyre több modellel versenyzünk már nem csupán a kisautó kategóriában, de a SUV és a középkategóriában is, ugyanakkor az értékesítési számokból egyértelműen látszik, hogy a vásárlók továbbra is a Vitarát kedvelik leginkább, és bízunk benne, hogy a Vitara mellett a másik hazai zászlóshajónk, a tavaly előtt megújult S-CROSS is kelendő lesz” – tette hozzá Krisztián Róbert.


Az Iniciál új, Suzuki kereskedésében a márka teljes modellpalettájával, széles körű szerviz-szolgáltatásaival várja a jelenlegi és leendő ügyfeleit egyaránt. További információk a kereskedés honlapján olvashatók.