V-Strom 1050XT ABS

A kaland mestere

4 599 000 FT
Új modell

V-Strom 1050XT ABS

A kaland mestere

Elmenekít a vadonba, ahol felfedezheted vágyaidat.
A letisztult megjelenés a legújabb funkciókkal együtt felhőtlen és
kényelmes motorozást kínál. Végtelen lehetőség a kalandok folytatására.
Az új generációs V-STROM 1050/XT mindig hű társad marad.

Jogosítvány kategória:
A

*A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

4 599 000 FT

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Új formatervezés

Új formatervezés

Az egyedi megjelenés magában hordozza mind a Suzuki legendás sivatagi DR-Z, mind a terepre megálmodott DR-BIG modelljének stílusjegyeit. A Suzuki által elindított jellegzetes csőrös kialakítás, hű marad a Suzuki örökségéhez, miközben egy merészebb és vadabb külsőt köcsönöz az új generációs V-STROM-nak.

Finomhangolt V-Twin motor

Finomhangolt V-Twin motor

A folyadékhűtéses, DOHC, 1037 cm3-es, 90°-ban elhelyezett V-ikermotor tovább fejlődött. Megfelel az EURO 5 emissziókibocsájtási szabványnak, miközben nagy teljesítmény elérésére képes (106 lóerő / 8.500 fordulat / perc) alacsony üzemanyagfogyasztás mellett (4.9 L / 100 km). Alacsony fordulatszámon a motor mély hangja hallatszik, a középső fordulatszám tartományban az erőteljes nyomaték lineárisan épül fel, majd a fordulatszámmező felső tartományában megjön a maximális lóerő is. Ez az újragondolt, kifinomult erőforrás segíti a motorost abban, hogy kiélvezhesse a különböző helyzeteket, mint például a városi és vidéki utakat, a kanyargós hágókat, sík földutakat és az autópályákat.

Tartós dupla alumínium váz

Tartós dupla alumínium váz

A könnyű, öntött dupla alumínium váz a stabilitás és kezelhetőség szempontjából optimális merevséget biztosít. Az alumíniumból készült lengőkar javítja a motor egyensúlyát, a könnyebb kezelhetőség érdekében.

Szabályozható felfüggesztés kiváló kerékválasztással

Szabályozható felfüggesztés kiváló kerékválasztással

43 mm átmérőjű KYB fordított első villák húzó és nyomófokazata is teljes mértékben állítható, lehetővé téve a felfüggesztés beállítását a motoros és az útviszonyok követelményeinek megfelelően. A hátsó felfüggesztés mono-shock típusú lengéscsillapító, amely keménysége kézzel könnyedén állítható. A V-STROM 1050XT modell DID aluminum küllős kerekekkel rendelkezik, míg a V-STROM 1050 modell 10 küllős aluminiumöntvény kerekekkel van felszerelve. A Bridgestone Battlax Adventure A41 gumiabroncsok alapkivitelben elől 110/80R19 méretűek, míg a hátsó kerekekre 150/70R17 méretű abroncsok kerülnek.

Elektronikus gázkar - Ride-By-Wire

Elektronikus gázkar - Ride-By-Wire

A korábbi mechanikus gázkarral ellentétben sokkal egyszerűbb és kompaktabb megoldás. Nincs bowden a rendszerben, így egyenletesebb teljesítményleadás érhető el mindkét hengernél. Az elektronikus gázadásnak köszönhetően a gyorsulás lineáris, amely természetesen könnyed érzést kelt.

Vezetési-mód választó (SDMS)

Vezetési-mód választó (SDMS)

A Suzuki vezetésimód-választó egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy válasszon három különböző teljesítménykarakterisztika közül (A, B, C).

Kipörgésgátló

Kipörgésgátló

A továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer arra szolgál, hogy a motoros magabiztosabban vezethessen változatos körülmények között, kevesebb stressz és fáradtság mellett. A kipörgésgátló három módban állítható, a kikapcsolt állapot mellett, a változatos útviszonyoknak, vagy a motoros preferenciájának megfelelően. A kipörgésgátló folyamatosan figyeli az első és hátsó kerék sebességét, a gázkar állását, a fordulatszámot és a sebességváltó fokozatot. Amikor a kerék kipörgését észleli a rendszer, gyorsan szabályozza a leadott teljesítményt a gyújtásidőzítés és a levegőellátás kezelésével.

Alacsony motorfordulatszám asszisztens

Alacsony motorfordulatszám asszisztens

A rendszer folyamatosan figyeli és és automatikusan megemeli azt álló helyzetből történő elindulás vagy lassú haladás esetén. Az elektronikus gázkar segítségével még finomabb szintszabályozás tesz lehetővé, így megkönnyítve a motoros számára az elindulást, erős forgalomban a manőverezést vagy akár egy zsúfolt parkolóban az áthaladást.

Easy start rendszer

Easy start rendszer

Az Easy Start rendszernek köszönhetően a motor könnyedén, egyetlen gomb megnyomásával elindítható, időjárási körülményektől vagy a motor hőmérsékletétől függetlenül. Nincs szükség a gomb folyamatos nyomására a beindításhoz.

Csúszókuplung (SCAS)

Csúszókuplung (SCAS)

Az SCAS kuplung segéd csúszókuplungként működik lefelé váltáskor. A csúszókuplung leoldja a hajtást abban az esetben, ha túl sok nyomaték jut a hátsó kerékre, így az nem csúszik meg. Továbbá megkönnyíti a sebességváltást, ezáltal csökkenti a fáradtságérzetet a hosszú túrák során.

USB csatlakozás

USB csatlakozás

Az USB port a műszeregység mellett, bal oldalt található, mobiltelefonok, valamint navigációs rendszerek energiaellátásának biztosításához.

Multifunkciós műszerfal

Multifunkciós műszerfal

A műszerfal az összes szükséges információt egy teljes LCD képernyőn, egyértelmű és intuitív elrendezésben jeleníti meg, fontossági sorrendben. 

Suzuki Intelligens vezetési rendszer (S.I.R.S)

Suzuki Intelligens vezetési rendszer (S.I.R.S)

A Suzuki intelligens vezetési rendszere (S.I.R.S) magában foglalja a fékezést segítő rendszereket. Az intelligens vezérlő elemek elősegítik a menetközbeni kényelmet, legyen szó akár túrázásról, akár hétköznapi ingázásról

Visszagurulás gátló

Visszagurulás gátló

Amikor a járművel emelkedőn megállva, a vezető használja a féket, ez a rendszer mintegy 30 másodpercig automatikusan működteti a hátsó féket, hogy megakadályozza a jármű visszagurulását, ha a vezető el is engedi a fékkart vagy pedált. Ezáltal a motoros az emelkedőn való könnyed elindulásra összpontosíthat.

Lejtmenet vezérlő

Lejtmenet vezérlő

Az új lejtmenet vezérlő folyamatosan figyeli a jármű helyzetét, még akkor is, amikor a motorkerékpár lejtőn halad. Amikor a vezető lejtőn működteti a fékkart vagy fékpedált, az elektronikus vezérlőegység szabályozza a féknyomást, hogy megakadályozza a hátsó kerék elemelkedését a talajról.

Terhelésfüggő vezérlőrendszer

Terhelésfüggő vezérlőrendszer

Egy rendszer az optimális fékezés elősegítésére, a motor terhelésének figyelembe vételével. A rendszer folyamatosan monitorozza a fékezés folyamatának változásait a hidraulikus nyomás növekedésének vagy csökkenésének függvényében, legyen szó nehéz csomagokkal / dobozokkal, vagy utassal történő motorozásról.

Mozgáskövető fékrendszer

Mozgáskövető fékrendszer

A továbbfejlesztett mozgáskövető fékrendszer összeveti a jármű helyzetének adatait az első és a hátsó kerekek fordulatszámával. Ez lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak egyenes vonalú haladáskor, hanem a jármű bedöntött helyzetében is működésbe léphessen.

Sebességtartó automatika (tempomat)

Sebességtartó automatika (tempomat)

Az új sebességtartó rendszer fenntartja a beállított sebességet anélkül, hogy a motorosnak a gázkart kellene húznia, ez a hosszú túrákra kifejlesztett funkció segít csökkenteni a motoros kifáradását. Az új modell számos olyan technikai újítást tartalmaz, mint például az elektronikus fojtószelep-rendszer és az újonnan programozott motorvezérlő modul (ECM), amelyek így könnyen kezelhető sebességtartó vezérlést eredményeznek. Az utazási sebesség 50 km/h és 160 km/h között állítható, a negyedik vagy annál magasabb sebességváltó-fokozatban. A jobb oldali kormánymarkolaton található kapcsolót megnyomva állítható a sebességtartó automatika készenléti állapotba, a bal oldali kormánymarkolaton lévő választókapcsolóval (fel/le) pedig a sebességet szabályozhatja a vezető.

Állítható magasságú szélvédő

Állítható magasságú szélvédő

Nagy sebességénél a megfelelő szélvédelem elengedhetetlen. A V-STROM 1050XT esetében a szélvédő magassága szerszám nélkül is könnyedén állítható 50 mm-es tartományban.

Állítható magasságú kényelmes ülés

Állítható magasságú kényelmes ülés

Az első és a hátsó ülés elkülönül, és éppen a megfelelő keménységű, hogy kényelmes utazást biztosítson, kevesebb fáradtsággal, még hosszú utakon is. A vezetőülés magassága 20 mm-rel magasabbra állítható a V-STROM 1050XT esetében.

Exkluzív extrák a V-STROM 1050XT számára

Exkluzív extrák a V-STROM 1050XT számára

V-STROM 1050XT motort alapkivitelben többek között olyan speciális felszereltséggel látták el, mint például az aluminium alsó motorburkolat, a bukókeret, a kézvédő, LED-es irányjelzők és középső állvány. Az ülés két részre osztott és 20 mm-rel emelhető a kényelmes vezetés érdekében. A szélvédő magassága szerszám nélkül is könnyen állítható 50 mm-es tartományban. Az extra 12V-os DC aljzat a vezetőülés alatt található, ami számos elektromos készülék tápellátására, vagy töltésére használható.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1 037cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4.9L / 100km

Teljesítmény

106LE

Nyomaték

101Nm

Menetkész tömeg

247kg

Ülésmagasság

850mm

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
CO2 kibocsátás*
115 g / km
Furat x Löket
100 mm x 66 mm
Üzemanyagtank
20 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
106 LE (79 kW) / 8 500 ford. / perc
Nyomaték
101 Nm / 4000 ford. / perc
Hosszúság
2 265 mm
Szélesség
940 mm
Magasság
1 465 mm
Tengelytáv
1 555 mm
Szabad magasság
160 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése kiegészítő katalógus

További modellek