V-Strom 1000XT ABS

Kalandozás fenségesen

3 999 000 Ft
Adventure csomaggal - 4 249 000 Ft

V-Strom 1000XT ABS

Kalandozás fenségesen

Bőséges erő a meredek hágók meghódításához akár utassal is. A legkorszerűbb technológia, amely mindig rendelkezésre áll a nehéz helyzetek kezeléséhez. Kényelmes motorozás akár megállás nélkül.

Az új V-Strom 1000 két változatban elérhető. Gazdag alapfelszereltségben – már alapfelszereltség lett a kézvédő és hasidom - a normál V-Strom 1000 és további extrákkal felvértezett V-Strom1000XT.

V-Strom 1000XT főbb extrái:

Tömlő nélküli gumiabroncsok drótküllős kerekek, kónuszos kormány.

VÁSÁROLD MEG MOST ADVENTURE CSOMAGGAL.
Tartalma: hátsó túradoboz, oldalsó túradobozok, tartókonzol, középállvány.
Bővebb információ ide kattintva érhető el. 

Jogosítvány kategória:
A

*A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

3 999 000 Ft
Adventure csomaggal - 4 249 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer

Továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer

A rendszer lehetővé teszi a motorosnak a fojtószelep nagyobb magabiztossággal való szabályozását olyan nehéz helyzetekben, mint például motorozás macskaköves utcákon, amikor ketten ültök a motorkerékpáron, vagy vagy amikor nehéz terhet szállítasz. Ezáltal minimálisra csökkenti a stresszt és a fáradtságot a hosszú túrákon. A kipörgésgátló rendszert kétféle üzemmódban lehet használni, vagy a rendszer akár ki is kapcsolható.

Ellenállhatatlan erő

Ellenállhatatlan erő

Az erőteljes és sokoldalú, 90 fokban döntött DOHC V-ikermotor eredetileg 996 cm3-es volt, majd egy jelentős újjáépítésen esett át, ahol változtak a különböző komponensei, és a kapacitása 2014-ben 1037 cm3-re nőtt – így ez a vonzó motor még inkább megfelel a sportos kalandtúrázók igényeinek. Az erős és barátságos V-ikermotor könnyű gyorsítást tesz lehetővé közlekedési helyzettől vagy szállított utastól.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

Az új Low RPM Assist rendszer bevezetésével a váratlan lefulladásoktól való aggódás mostantól a múlté. A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Csúszókuplung

Csúszókuplung

A Suzuki által kifejlesztett antihopping tengelykapcsoló (SCAS) csúszó kuplungként működik lefelé váltáskor. Bizonyos fokú csúszást tesz lehetővé a tengelykapcsolón a zökkenőmentes lefelé váltás biztosítása érdekében, hogy a motoros kevésbé fáradjon el. Ezenkívül kuplungrásegítőként is funkcionál, hogy megkönnyítse a tengelykapcsolókar meghúzását.

Suzuki Easy Start rendszer

Suzuki Easy Start rendszer

A hagyományos indítókapcsolókat nyomva kell tartani mindaddig, amíg a motor be nem indul, de az új V-Strom 1000 / XT már a Suzuki Easy Start System megoldást használja, amely lehetővé teszi a motor egyetlen gombnyomással történő indítását. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és annak beindulása után azonnal kioldja az önindítót.

Tisztább teljesítmény

Tisztább teljesítmény

Az egyedülálló Suzuki Exhaust Tuning (SET) kipufogórendszer pillangószelepet használ a kipufogócsőben, amely optimalizálja a kipufogógáz nyomását különböző működési feltételek között, és növeli a nyomatékot alacsony fordulatszámon (ez hasznos a gyorsuláshoz), valamint fokozza a fojtószelep-választ. Kkét katalizátort helyeztünk el tandemkonfigurációban, amelyek kisebb károsanyag-kibocsátást biztosítanak, így a motor megfelel az EURO4-es szabályozásnak, miközben ugyanolyan vonzó maradt, mint korábban.

Kényelem mindkettőtöknek

Kényelem mindkettőtöknek

Az ülés fényűző kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt. Mindez az irányíthatóság érzetével párosul a sportos motorozáshoz, amelyet az üzemanyagtartályhoz csatlakozó szakasz keskenyebb kialakítása is segít a jobb fogás érdekében. Az ülés magassága alacsony, így a motoros lába álló helyzetben könnyen leér a talajra, megbízható érzetet biztosítva. Az új kialakítású, duplaöltéses varrás és a SUZUKI logó minőségérzetet nyújt, miközben az ülés oldala jó fogást biztosít.

Gazdag alapfelszereltség

Gazdag alapfelszereltség

A korábban külön rendelhető kézvédők – amelyek csökkentik a kezet érő szélhatást, és különösen esőben és hűvös időben hasznosak – mostantól az alapfelszereltség részeként támogatják a szélsőséges időjárásban való motorozást. A karok kényelmes és pontos használata még jobb lett a külön rendelhető markolatfűtés beépítésével, amely ideális megoldás hosszú túrákon, nehéz körülmények között. A hasidom szintén az alapfelszereltség része lett, és formaterve tovább fokozza a motoros kalandvágyát.

Drótküllős alumínium kerekek

Drótküllős alumínium kerekek

A 19 colos első kerék és a 17 colos hátsó kerék prémium szintű stabilitást és fürgeséget biztosít, amely jól megbirkózik az összes motoros helyzettel. V-Strom 1000XT tömlő nélküli gumiabroncsokkal használható drótküllős kerekeket kapott.

Kiegyensúlyozott alumínium hídváz

Kiegyensúlyozott alumínium hídváz

A V-Strom 1000 / XT ABS karcsú alumíniumövezet hídvázra épült, amely kényelmes utazást tesz lehetővé, sportos vezetési élményt nyújt, és a könnyű szerkezetnek köszönhetően hozzájárul a gazdaságos fogyasztáshoz. A szintén alumínium lengőkar olyan hosszúságra van állítva, amely magas szintű stabilitást biztosít egyenes vonalon és kanyarban egyaránt. A motorkerékpár megnyugtatóan stabil nagy sebességen, akár csomagokkal és utassal is.

Tartozékok széles skálája

Tartozékok széles skálája

A főleg hűvös évszakokban hasznos lehet a külön rendelhető markolatfűtés. Az új típusú markolata vékonyabb, és szinte teljesen megegyezik a normál markolattal, érzetre természetes még akkor is, ha éppen nem használod. A tartozékok kínálata továbbra is gazdag, olyan lehetőségekkel, mint például a LED-es irányjelzők, a láncvédő, a túraplexi és a középállvány, amelyek motorkerékpárral való túrázáskor jöhetnek jól.

Állítható szélvédő

Állítható szélvédő

Könnyen állítható szélvédő, amellyel a motoros három különböző dőlésszög közül választhat egyszerűen. Nincs szükség külön szerszámra, és az ideális pozíciót a szélvédő egy kézzel történő egyszerű eltolásával lehet kiválasztani – akár kesztyűben is.

12 V-os egyenáramú csatlakozó

12 V-os egyenáramú csatlakozó

A műszerfal alatt elhelyezkedő 12 V-os egyenáramú csatlakozóval pedig tölteni lehet a műholdas navigációs rendszert vagy a mobileszközöket. És ez csak néhány funkció azok közül, amelyek a túramotorozást segítik.

Könnyen szabályozható hátsó rugózás

Könnyen szabályozható hátsó rugózás

Az érthető működés és az egyszerű használat a V-Strom 1000 / XT ABS egyik fő vonzereje. A hátsó felfüggesztés előfeszítésének beállítása – amely akkor szükséges, ha ketten utaztok a motoron, vagy poggyászt szállítasz – szerszámok nélkül is lehetséges.

Egyszerű és érhető információk

Egyszerű és érhető információk

A jól látható és könnyen kezelhető/áttekinthető műszerfal gazdag információt nyújt a motorosnak. A műszerfalon található egy nagyméretű analógfordulatszámmérő és egy nagyméretű digitális kijelző a sebességfokozat és a sebességérték megjelenítéséhez. Az alul elhelyezkedő digitális egységen akilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, az óra, az üzemanyagszint, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a környezeti hőmérséklet, az akkumulátor-feszültség, a maradék üzemanyaggal megtehető út, az átlagos és pillanatnyi üzemanyag-fogyasztás, valamint a kipörgésgátló üzemmódja látható

Új generáció ABS-ek

Új generáció ABS-ek

Radiális szerelésű, négydugattyús Tokico féknyergek és 310 mm átmérőjű dupla tárcsa elöl, valamint egy 260 mm átmérőjű tárcsa egydugattyús féknyereggel hátul. A Bosch ABS rendszert a Motion Track fékrendszerre frissítettük, azaz beépítettünk egy öttengelyű tehetetlenségmérő egységet (IMU), valamint összevontuk a jármű helyzetének adatait az első és a hátsó kerék fordulatszámának adataival. Ezáltal az optimális járműstabilitás nem csak egyenes vonalú fékezéskor valósul meg, hanem kanyarokban való fékezéskor is. A kar vagy pedál használatakor az új, kifinomult rendszer azonnal értékeli az ABS használatának szükségességét azáltal, hogy kiszámítja a motorkerékpár helyzetét és a kerekek fordulatszámát. Ha beavatkozás szükséges, az ABS-egység csökkenti a féknyomást, majd továbbra is kifinomultan szabályozza a nyomás növelését/csökkenését az elérhető tapadásnak megfelelően. A korszerű ABS-vezérléssel a rendszer beavatkozása alig érezhető.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1 037cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4.9L / 100km

Teljesítmény

100LE

Nyomaték

101Nm

Menetkész tömeg

233kg

Ülésmagasság

850mm

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
CO2 kibocsátás*
115 g / km
Furat x Löket
100 mm x 66 mm
Üzemanyagtank
20 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
100 LE (74 kW) / 8000 ford. / perc
Nyomaték
101 Nm / 4000 ford. / perc
Hosszúság
2 280 mm
Szélesség
930 mm
Magasság
1 470 mm
Tengelytáv
1 555 mm
Szabad magasság
165 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C 69V, tömló nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése Kiegészítő katalógus doboz szett katalógus

További modellek