V-Strom 1000 ABS

Kalandozás fenségesen

3 799 000 Ft

V-Strom 1000 ABS

Kalandozás fenségesen

Bőséges erő a meredek hágók meghódításához akár utassal is. A legkorszerűbb technológia, amely mindig rendelkezésre áll a nehéz helyzetek kezeléséhez. Kényelmes motorozás akár megállás nélkül.

Az új V-Strom 1000 két változatban elérhető. Gazdag alapfelszereltségben – már alapfelszereltség lett a kézvédő és hasidom - a normál V-Strom 1000 és további extrákkal felvértezett V-Strom1000XT.

V-Strom 1000XT főbb extrái:
Tömlő nélküli gumiabroncsok drótküllős kerekek, kónuszos kormány.

Jogosítvány kategória:
A

*A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

3 799 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer

Továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer

A rendszer lehetővé teszi a motorosnak a fojtószelep nagyobb magabiztossággal való szabályozását olyan nehéz helyzetekben, mint például motorozás macskaköves utcákon, amikor ketten ültök a motorkerékpáron, vagy vagy amikor nehéz terhet szállítasz. Ezáltal minimálisra csökkenti a stresszt és a fáradtságot a hosszú túrákon. A kipörgésgátló rendszert kétféle üzemmódban lehet használni, vagy a rendszer akár ki is kapcsolható.

Ellenállhatatlan erő

Ellenállhatatlan erő

Az erőteljes és sokoldalú, 90 fokban döntött DOHC V-ikermotor eredetileg 996 cm3-es volt, majd egy jelentős újjáépítésen esett át, ahol változtak a különböző komponensei, és a kapacitása 2014-ben 1037 cm3-re nőtt – így ez a vonzó motor még inkább megfelel a sportos kalandtúrázók igényeinek. Az erős és barátságos V-ikermotor könnyű gyorsítást tesz lehetővé közlekedési helyzettől vagy szállított utastól.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

Az új Low RPM Assist rendszer bevezetésével a váratlan lefulladásoktól való aggódás mostantól a múlté. A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Csúszókuplung

Csúszókuplung

Suzuki által kifejlesztett antihopping kuplung, melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.

Suzuki Easy Start rendszer

Suzuki Easy Start rendszer

A hagyományos indítókapcsolókat nyomva kell tartani mindaddig, amíg a motor be nem indul, de az új V-Strom 1000 / XT már a Suzuki Easy Start System megoldást használja, amely lehetővé teszi a motor egyetlen gombnyomással történő indítását. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és annak beindulása után azonnal kioldja az önindítót.

Tisztább teljesítmény

Tisztább teljesítmény

Az egyedülálló Suzuki Exhaust Tuning (SET) kipufogórendszer pillangószelepet használ a kipufogócsőben, amely optimalizálja a kipufogógáz nyomását különböző működési feltételek között, és növeli a nyomatékot alacsony fordulatszámon (ez hasznos a gyorsuláshoz), valamint fokozza a fojtószelep-választ. Kkét katalizátort helyeztünk el tandemkonfigurációban, amelyek kisebb károsanyag-kibocsátást biztosítanak, így a motor megfelel az EURO4-es szabályozásnak, miközben ugyanolyan vonzó maradt, mint korábban.

Kényelem mindkettőtöknek

Kényelem mindkettőtöknek

Az ülés fényűző kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt. Mindez az irányíthatóság érzetével párosul a sportos motorozáshoz, amelyet az üzemanyagtartályhoz csatlakozó szakasz keskenyebb kialakítása is segít a jobb fogás érdekében. Az ülés magassága alacsony, így a motoros lába álló helyzetben könnyen leér a talajra, megbízható érzetet biztosítva. Az új kialakítású, duplaöltéses varrás és a SUZUKI logó minőségérzetet nyújt, miközben az ülés oldala jó fogást biztosít.

Gazdag alapfelszereltség

Gazdag alapfelszereltség

A korábban külön rendelhető kézvédők – amelyek csökkentik a kezet érő szélhatást, és különösen esőben és hűvös időben hasznosak – mostantól az alapfelszereltség részeként támogatják a szélsőséges időjárásban való motorozást. A karok kényelmes és pontos használata még jobb lett a külön rendelhető markolatfűtés beépítésével, amely ideális megoldás hosszú túrákon, nehéz körülmények között. A hasidom szintén az alapfelszereltség része lett, és formaterve tovább fokozza a motoros kalandvágyát.

10 küllős alumínium kerekek

10 küllős alumínium kerekek

A tízküllős 19 colos első kerék és a 17 colos hátsó kerék prémium szintű stabilitást és fürgeséget biztosít, amely jól megbirkózik az összes motoros helyzettel.

Kiegyensúlyozott alumínium hídváz

Kiegyensúlyozott alumínium hídváz

A V-Strom 1000 / XT ABS karcsú alumíniumövezet hídvázra épült, amely kényelmes utazást tesz lehetővé, sportos vezetési élményt nyújt, és a könnyű szerkezetnek köszönhetően hozzájárul a gazdaságos fogyasztáshoz. A szintén alumínium lengőkar olyan hosszúságra van állítva, amely magas szintű stabilitást biztosít egyenes vonalon és kanyarban egyaránt. A motorkerékpár megnyugtatóan stabil nagy sebességen, akár csomagokkal és utassal is.

Tartozékok széles skálája

Tartozékok széles skálája

A főleg hűvös évszakokban hasznos lehet a külön rendelhető markolatfűtés. Az új típusú markolata vékonyabb, és szinte teljesen megegyezik a normál markolattal, érzetre természetes még akkor is, ha éppen nem használod. A tartozékok kínálata továbbra is gazdag, olyan lehetőségekkel, mint például a LED-es irányjelzők, a láncvédő, a túraplexi és a középállvány, amelyek motorkerékpárral való túrázáskor jöhetnek jól.

Állítható szélvédő

Állítható szélvédő

Könnyen állítható szélvédő, amellyel a motoros három különböző dőlésszög közül választhat egyszerűen. Nincs szükség külön szerszámra, és az ideális pozíciót a szélvédő egy kézzel történő egyszerű eltolásával lehet kiválasztani – akár kesztyűben is.

12 V-os egyenáramú csatlakozó

12 V-os egyenáramú csatlakozó

A műszerfal alatt elhelyezkedő 12 V-os egyenáramú csatlakozóval pedig tölteni lehet a műholdas navigációs rendszert vagy a mobileszközöket. És ez csak néhány funkció azok közül, amelyek a túramotorozást segítik.

Könnyen szabályozható hátsó rugózás

Könnyen szabályozható hátsó rugózás

Az érthető működés és az egyszerű használat a V-Strom 1000 / XT ABS egyik fő vonzereje. A hátsó felfüggesztés előfeszítésének beállítása – amely akkor szükséges, ha ketten utaztok a motoron, vagy poggyászt szállítasz – szerszámok nélkül is lehetséges.

Egyszerű és érhető információk

Egyszerű és érhető információk

A jól látható és könnyen kezelhető/áttekinthető műszerfal gazdag információt nyújt a motorosnak. A műszerfalon található egy nagyméretű analógfordulatszámmérő és egy nagyméretű digitális kijelző a sebességfokozat és a sebességérték megjelenítéséhez. Az alul elhelyezkedő digitális egységen akilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, az óra, az üzemanyagszint, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a környezeti hőmérséklet, az akkumulátor-feszültség, a maradék üzemanyaggal megtehető út, az átlagos és pillanatnyi üzemanyag-fogyasztás, valamint a kipörgésgátló üzemmódja látható

Új generáció ABS-ek

Új generáció ABS-ek

Radiális szerelésű, négydugattyús Tokico féknyergek és 310 mm átmérőjű dupla tárcsa elöl, valamint egy 260 mm átmérőjű tárcsa egydugattyús féknyereggel hátul. A Bosch ABS rendszert a Motion Track fékrendszerre frissítettük, azaz beépítettünk egy öttengelyű tehetetlenségmérő egységet (IMU), valamint összevontuk a jármű helyzetének adatait az első és a hátsó kerék fordulatszámának adataival. Ezáltal az optimális járműstabilitás nem csak egyenes vonalú fékezéskor valósul meg, hanem kanyarokban való fékezéskor is. A kar vagy pedál használatakor az új, kifinomult rendszer azonnal értékeli az ABS használatának szükségességét azáltal, hogy kiszámítja a motorkerékpár helyzetét és a kerekek fordulatszámát. Ha beavatkozás szükséges, az ABS-egység csökkenti a féknyomást, majd továbbra is kifinomultan szabályozza a nyomás növelését/csökkenését az elérhető tapadásnak megfelelően. A korszerű ABS-vezérléssel a rendszer beavatkozása alig érezhető.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1037cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4.8L / 100km

Teljesítmény

100LE

Nyomaték

101Nm

Menetkész tömeg

232kg

Ülésmagasság

850mm

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
CO2 kibocsátás*
112 g / km
Furat x Löket
100,0 mm x 66,0 mm
Üzemanyagtank
20 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
100 LE (74 kW) / 8000 ford. / perc
Nyomaték
101 Nm / 4000 ford. / perc
Hosszúság
2280 mm
Szélesség
930 mm
Magasság
1470 mm
Tengelytáv
1555 mm
Szabad magasság
165 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C 69V, tömló nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése Kiegészítő katalógus Doboz szett katalógus

További modellek