SV650 ABS

V2-es élmény és izgalom

2 249 000 Ft

SV650 ABS

V2-es élmény és izgalom

A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.

TÖBB MINT LAZA MOTOROZÁS

Az SV650 nevében az angol SV rövidítés több dologra is utal: sportos V2-es motor, kiváló érték (Superior Value), egyszerűség és sokoldalúság (Simple and Versatile). Az SV életérzés, amit nehéz szavakba önteni. A sokoldalú, vidám motor a napi munkába járást és a kanyargós utakon vezető hétvégi túrákat is felejthetetlen élménnyé varázsolja. Az SV650 könnyű, ultravékony profiljával magabiztosan vághatsz neki az útnak.

V2-ES ERŐ AZ UTCAI MOTOROZÁSHOZ

A V2-es motor egyedi vezérlésbeállításból fakadó szívverésszerű lüktetése és lineáris erőleadása páratlan motorozási élményt biztosít, komoly erőtartalékokkal. Nem véletlen, hogy a helyi V2-kupákon az első rajtrácsokon még mindig SV650-ek állnak. A motorban rejlő óriási potenciál ellenére az SV650 tökéletes társ a hétköznapi városi közlekedéshez is. A nagy teljesítmény, a karcsú felépítés és a kis tömeg kombinációjaként az SV650 kiemelkedő motorozási élményt, a szinte korlátlan erő és gyorsulás érzetét biztosítja.

Jogosítvány kategória
A

*A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

2 249 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Ultrakönnyű tömeg

Ultrakönnyű tömeg

Mindössze 197 kg-os tömegének köszönhetően az SV650 kezelése és irányítása valódi öröm. A kis tömeg számos előnnyel jár: jobb gyorsulás, könnyebb kezelhetőség, magabiztosabb irányíthatóság. Kezdő és profi motorosok egyaránt nyakukba vehetik vele a várost,vagy a vidék kanyargós útjait, és élvezhetik a határok nélküli mókát.

Karcsú felépítés

Karcsú felépítés

A karcsú felépítés nem csupán a motorkerékpár ülésmagasságáról szól. Az SV650 áramvonalas profilját az ergonomikus oldalsó borítás és az optimális ülésforma adja, amelynek köszönhetően a motoros lába álló helyzetben kényelmesen leér a földre, menet közben pedig könnyedén bedőlhet és beveheti a kanyarokat.

Térhálós acélváz

Térhálós acélváz

A könnyű acélból készülő térhálós szerkezetű váz karcsú felépítést tesz lehetővé, ugyanakkor büszkén kiemeli a robusztus V2-es motor szépségét.

90°-os V2-es motor

90°-os V2-es motor

A Suzuki 645 cm3-es V2-es motorja a mérnöki teljesítmény és a páratlan sokoldalúság csodája. A motor már alacsony fordulatszámon is könnyen kezelhető, magas nyomatékot szállít, és mély robusztus hangon szólal meg. A V2-es erőforrás a legújabb EURO 4-es kibocsátási normáknak is megfelel.

Fényszóró

Fényszóró

A kerek multireflektoros fényszórót arra tervezték, hogy a lehető legtöbb fényt szórja szét, biztonságot nyújtva a motoros és a többi közlekedő számára. Az igényes formatervnek köszönhetően a lámpatest rögzítése láthatatlan.

Üzemanyagtartály

Üzemanyagtartály

Az üzemanyagtartály űrtartalma 13,8 literről 14,5 literre nőtt. Az Új SV650 kiváló üzemanyag-hatékonyságával együtt ez azt jelenti, hogy jelentősen megnövekedett az egy tankolással megtehető távolság.

Karcsú ülés

Karcsú ülés

A karcsú, áramvonalas ülés ugyan csupán 785 mm, és majdnem lapos az elejétől a végéig, mégis tökéletes kilátást és jó tartást biztosít függőleges helyzetben, különösen elöl, ahol a megfelelő lábtámasz kiemelkedően fontos. Továbbá egy csomaggyűrű is rendelkezésre áll a csomagok rögzítéséhez.

LED-es hátsó lámpa és féklámpa

LED-es hátsó lámpa és féklámpa

A hátsó lámpa és a féklámpa dupla LED-es kombinációja kompakt, mégis stílusos. A nagy teljesítményű LED-izzók azon kívül, hogy nagyon tartósak és kiváló láthatóságot biztosítanak, letisztult, elegáns külsőt kölcsönöznek a motor hátuljának.

Multifunkcionális LCD műszerfal

Multifunkcionális LCD műszerfal

A multifunkcionális LCD-műszeregységen sebességfokozat-kijelző, digitális sebességmérő, fordulatszámmérő, kilométer-számláló, napi kilométer-számláló, átlagos/pillanatnyi fogyasztásmérő, hatótávolság, pontos idő, hűtővíz-hőmérséklet és üzemanyagszint-jelző is található. A kijelző fényereje a külső viszonyoknak megfelelően és a motoros tetszése szerint hat fokozatban állítható.

Suzuki Easy Start indítássegítő rendszer

Suzuki Easy Start indítássegítő rendszer

A Suzuki Easy Start rendszerrel elég csak megnyomni az indítógombot, és az indítómotor a precízen időzített, előre beállított időtartam alatt beindítja a motorkerékpárt. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és indítás után azonnal leállítja az önindítót.

Low RPM rendszer

Low RPM rendszer

Elindulásnál, illetve alacsony fordulatszám esetén a motorvezérlő elektronika (ECM) aktiválja az automata alapjárat-szabályozó (ISC) rendszert. Az ISC-körök megnyitásával a motor fordulatszáma enyhén megemelkedik. A Low RPM Assist segítségével a motoros finomabban indulhat el az alacsony fordulatszám-tartományban. A rendszer ezenkívül megkönnyíti a lassú haladást a sok megállást és elindulást igénylő forgalmi helyzetekben.

Kipufogórendszer

Kipufogórendszer

Az SV650 fejlett kipufogórendszere az áttervezéssel még könnyebb és még kompaktabb lett, miközben megfelel az EURO4 kibocsátási normáknak és kiváló teljesítményt nyújt.

Futómű

Futómű

Az első futómű rendszer tartós, 41 mm-es teleszkópos első villát használ, míg a hátsón központi rugós felfüggesztés található. Mindezek együttesen alkotják az SV650 biztonságosan vezethető és sportosan kezelhető futómű rendszerét.

Új Dunlop gumiabroncsok

Új Dunlop gumiabroncsok

Az új SV650 modellen Dunlop Roadsmart III abroncsok vannak. A Roadsmart III. abroncsok stabilan fekszenek az aszfalton és kiválóan teljesítenek nedves úton, így biztonságosan irányíthatod a gépet.

Fékek és ABS

Fékek és ABS

Elöl-hátul blokkolásgátló (ABS) rendszerrel lett ellátva. Az első 290 mm-es dupla féktárcsa és hátsó 240 mm-es féktárcsa gondoskodik az elképesztő fékerőről és adagolhatóságról. Az SV650-en bemutatkozika Nissin által gyártott legmodernebb ABS-technológia, amely könnyű és kompakt kialakításával lehetővé teszi a motorkerékpár tömegének további csökkentését a teljesítmény feláldozása nélkül.

Dual Spark technológia

Dual Spark technológia

A Suzuki Dual Spark technológiája a precíz gyújtás érdekében hengerenként két gyújtógyertyát használ. Ennek eredményeként jobb az égés hatásfoka, simább az erőleadás, kisebb az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás.

Új tervezésű dugattyúk és gyűrűk

Új tervezésű dugattyúk és gyűrűk

A teljes üzemanyag-megtakarítás növelésére és a kibocsátás csökkentésére a V2-es motor két innovatív megoldást alkalmaz: gyantabevonatos dugattyúpalástot a dugattyú és a henger közötti súrlódás minimalizálására, valamint egy speciális L alakú dugattyúgyűrűt a jobb zárás érdekében és az átfújás csökkentésére.

Speciális henger felületbevonat (SCEM)

Speciális henger felületbevonat (SCEM)

A Suzuki által fejlesztett és szabadalmaztatott nikkel-szilícium-karbid (SCEM) bevonat az öntött alumíniumhengerek falán javítja a hőleadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A kemény külső bevonat lehetővé teszi a nagy mennyiségű hő hatékony leadását, miközben csökkenti a súrlódást és egységes, kopásálló tömítőréteget képez a dugattyúgyűrűkön.

Két fojtószelepes (SDTV) befecskendezés

Két fojtószelepes (SDTV) befecskendezés

Az SV650-et a Suzuki már jól bevált két fojtószelepes üzemanyag-befecskendező rendszerével látták el, amelynél a hatékonyabb erőleadásról a hengerenkénti dupla pillangószelep gondoskodik. A tízfuratos injektorokkal együtt optimálisabbá válik az égés hatékonysága, és simább lesz az erőleadás. A rendszer része még a vékonyabb és könnyebb 39 mm-es fojtószelepház és a beépített ISC (automata alapjárat-szabályozó), ami biztosítja az alapjárat fokozott stabilitását és a környezetbarát működést.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

645cm3

Üzemanyagfogyasztás*

3.8L / 100km

Teljesítmény

75LE

Nyomaték

64Nm

Menetkész tömeg

198kg

Ülésmagasság

785mm

Motor típusa
Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
CO2 kibocsátás*
89 g / km
Furat x Löket
81.0 mm x 62.6 mm
Üzemanyagtank
14.5 L
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
56 kW (75 LE) / 8500 ford. / perc
Nyomaték
64 Nm / 8100 ford. / perc
Hosszúság
2140 mm
Szélesség
760 mm
Magasság
1090 mm
Tengelytáv
1445 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése Kiegészítő katalógus

További modellek