RM-Z450

#ThisIsMoto

2 599 000 FT
Új modell

RM-Z450

#ThisIsMoto

Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette. A 2016-os modell a Suzuki rajtsegítő rendszerének (S-HAC) továbbfejlesztett változatával van felszerelve, ami tökéletes rajtolással juttatja versenyelőnyhöz a motorost. Emellett az ultrakönnyű és könnyen hangolható 49 mm-es Showa SFF-Air villa gyári színvonalú teljesítményt és beállítási lehetőségeket kínál a motoros számára, bármilyen képességű legyen is. Mindehhez robusztus, mégis szuperérzékeny váz járul, így az RM-Z450 továbbra is nyerő motor.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

2 599 000 FT

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

49 mm-es SHOWA SFF-Air három légkamrás (TAC) villa

49 mm-es SHOWA SFF-Air három légkamrás (TAC) villa

Az SFF-Air a legfejlettebb motocrossvilla, egyenesen a gyári versenymotorokból lett átemelve. Három légkamrából áll, amelyeket a motoros egy kézi légpumpa segítségével könnyen beállíthat és gyorsan optimalizálhat a körülményeknek megfelelően, a guminyomáshoz hasonlóan. A három légkamrás villa belső légkamrája biztosítja a fő felfüggesztés reakcióerejét (rugóállandó), egy kisebb kiegyenlítő légkamra ellensúlyozza a fő reakcióerőt, a külső légkamra pedig rásegít a fő reakcióerőre.

Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC)

Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC)

A Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC) egy választható indulási rendszer, amit egyenesen a gyári verseny-motorkerékpárokból vettek át. Az S-HAC segítségével a motoros kezdeti előnnyel startolhat el a rajtrácsról. Az S-HAC rendszert tavaly alkalmazták először, a 2015-ös RM-Z450 modellen; finomított változata már elérhető a 2016-os RM-Z250 és RM-Z450 modellen. A motorosok három üzemmód közül választhatnak vezetési képességeik és a körülmények alapján.

Bajnokságban bizonyított

Bajnokságban bizonyított

A nyerő teljesítményhez a crossmotoroknak masszívaknak, jó hatásfokúaknak és erőseknek kell lenniük. A bajnokságok megnyeréséhez a motornak olyan tapasztalatot és tudást kell magában hordoznia, amelyet kizárólag a Suzukitól kaphat meg. A 449 cm3-es négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű, négyszelepes injektoros motor a széles nyomatéktartomány és a karokat megfeszítő lóerők tökéletes kombinációját nyújtja a mai versenyzők számára.

Gyári ihletésű dugattyú

Gyári ihletésű dugattyú

A crossmotor egyetlen dugattyújának bírnia kell a robbanásos környezetet, hatékonyan és tartósan kell működnie. A dugattyú és a dugattyúcsap végeselem-módszerrel lett kifejlesztve a gyár versenyrészlegének visszajelzései alapján. Az RM-Z450 dugattyúcsapja gyémántkeménységű felületkezelést kap a súrlódás csökkentése és a tartósság növelése érdekében.

A legjobb crossváz

A legjobb crossváz

Az RM-Z450 twin-spar alumíniumvázzal rendelkezik és olyan lengőkarral, amely az évek során fejlesztéseken és finomításokon esett át, hogy merevsége és rugalmassága között tökéletes legyen az egyensúly. Nem titok, hogy a Suzuki RM-Z-k a legfordulékonyabb crossmotorok.

Alumínium kormányrúd

Alumínium kormányrúd

Az alapfelszereltségként felszerelt csúcskategóriájú Renthal Fatbar alumínium kormányrúd erősebb és kevésbé vibrál, mint a hagyományos méretű alumínium kormányrudak.

Excel alumíniumfelnik

Excel alumíniumfelnik

Az Excel alumíniumfelnik kifejezetten a zord (supercross, szabadtéri motocross és off-road) versenykörülményekhez lettek kialakítva. Az alumíniumötvözet felnik úgy lettek tervezve és megformálva, hogy erősek maradjanak, és megtartsák esztétikus kinézetüket.

Rich & Lean üzemanyag-csatlakozók

Rich & Lean üzemanyag-csatlakozók

A motoros a változatos pályaviszonyoknak megfelelően módosíthatja a motorteljesítményt. A két kiegészítő üzemanyag-csatlakozó egyikének bedugásával az alapbeállításnál dúsabb vagy ritkább üzemanyag-beállítást választhat a motoros, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a motorból különböző vezetési körülmények között. A csatlakozók a motorkerékpáron találhatók, így a pálya szélén könnyen lehet csatlakoztatni őket.

További részletek

  • A könnyű új első féknyereg csökkenti a tömeget, és továbbra is kiváló fékerőt biztosít.

  • A progresszív gázösszeköttetéssel rendelkező, könnyű, akkumulátor nélküli, motocross-célú elektronikus üzemanyag-befecskendező rendszer hatékony teljesítményleadást tesz lehetővé.

  • A 12 furatos injektor által biztosított kiváló üzemanyag-levegő keverék hatékony működést garantál.

  • A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű alumíniumhenger masszív és könnyű, továbbá hatékony a hőleadása.

  • A karcsú kialakítású vázon a motoros pozíciója keskeny és a műszerfal felé nyílik, így aktívabban kezelhető a gép.

  • A Showa piggyback-tartályos hátsó lengéscsillapítón gyors–lassú húzó- és nyomófokozatú csillapítás és a rugó-előfeszítés állítható be.
  • A versenyihletésű, emelkedésarányos rugóstag segítségével a hátsó lengéscsillapító 310 mm-es kerékamplitúdót és maximális tapadást biztosít.

  • A versenykialakítású féktárcsák és Excel alumíniumfelnik az alapfelszereltség részei.

  • A tapadó ülés szürke felső felületének domború keresztmintázata jobb tapadást nyújt a motoros számára.

  • Az üzemanyag-szivattyú karbantartó sapkája és az üzemanyagtömlő csatlakozója tartozék a karbantartás megkönnyítésére, amikor a tulajdonos leszereli az üzemanyagtartályt karbantartási célból.

  • A kipufogódobnál hagyományos csavarokat használtak szegecsek helyett, hogy megkönnyítsék a kipufogódob üveggyapot szigetelésének cseréjét.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

449cm3

Teljesítmény

58LE

Nyomaték

50 Nm

Menetkész tömeg

112kg

Ülésmagasság

960mm

Üzemanyagtank

6.3L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
96 mm x 62.1 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
58 LE (42 kW)
Nyomaték
50 Nm
Hosszúság
2 175 mm
Szélesség
835 mm
Magasság
1 260 mm
Tengelytáv
1 480 mm
Szabad magasság
330 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
80/100-21 (51M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
110/90-19 (62M), tömlős típus
Katalógus letöltése

További modellek