Katana

Érezd az éleket

3 999 000 HUF
Új modell

Katana

Érezd az éleket

Limitált példányszámban már elérhető az Új KATANA, amely egy új legendát hoz létre. Minden apró részlete jellegzetes szépségéről tanúskodik.

Jogosítvány kategória
A

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

3 999 000 HUF

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

KATANA

KATANA

Limitált példányszámban már elérhető az Új KATANA, amely egy új legendát hoz létre.  A finom kézművesség esszenciája, ezen híres kard ötvözi magában a kifinomult japán szépérzéket és az éles dizájn letisztult szépségét. Ezek a jellemzők tették tökéletes motívummá az új Suzuki KATANA számára.

KIWAMI

KIWAMI

"A kiválóság csúcspontja” jelképezi a Suzuki kompromisszumok nélküli elkötelezettségét a dizájn kiválósága mellett.

HAGANE

HAGANE

“Egybe kovácsolt tökéletesség” jelképezi az optimális teljesítmény és a motorozás örömének biztosítását.

KIRU

KIRU

“A határozott vágás” jelképezi a Suzuki KATANA éles, penge stílusát.

Japán tradíció

Japán tradíció

A japán kardkovácsok számtalan órát szánnak a nyers acél újbóli és újbóli edzésére, kovácsolására, hajtogatására és összeforrasztására, hogy elérjék a penge optimális teljesítményéhez szükséges helyes egyensúlyt. Ez a folyamat a lehető legkritikusabb a kívánt eredmény elérése szempontjából. Ugyanezen szellemtől hajtva a Suzuki fejlesztőcsapata minden elemet újból és újból megvizsgált, míg biztosak nem voltak abban, hogy a KATANA a teljesítmény, kényelem és irányítás optimális egyensúlyát nyújtja.

Erőteljes erőforrás

Erőteljes erőforrás

A motor hosszú löketű konstrukciója 73,4mm-es furattal és 59,0mm-es lökettel rendelkezik, melynek eredményeképpen széles teljesítménytartomány biztosítható egyenletesen a teljes fordulatszámtartomány mentén. 10 000-es fordulatszámom 110kW-ot (150LE) nyújt, 9 500-as fordulatszám melletti 108Nm nyomatékkal, a teljesítmény a talajra egy hátsó nyomaték korlátozó kuplung segítségével kerül átvitelre. Az egyedülálló technológia csúcshatékonyságot biztosít, kombinálva a függőséget okozó beömlő zajjal, minden utazást merőben izgalmassá tesz.

3 állásmódú kipörgésgátló

3 állásmódú kipörgésgátló

Ez a versenypályán kifejlesztett technológia nagyobb magabiztosságot és kisebb fáradékonyságot biztosít a motorkimenet vezérlésével, mely segít megelőzni a hátsó kerék kipörgését. A rendszer olyan finoman és természetesen működik, hogy nem gátolja az irányítást, még akkor sem, ha a motoros agresszív, sportos motorozás mellett dönt. A motoros szabadon kiválaszthatja a három üzemmód egyikét a kényelmes kormánykapcsoló segítségével. Az egyes üzemmód szolgál a sportos motorozásra, minimális beavatkozással; a kettes üzemmód ideális egyensúlyt kínál a jellemző útviszonyokra; és a hármas üzemmód maximális tapadásellenőrzést nyújt rossz útviszonyok melletti motorozáshoz.

Látványos hátsó sárvédő

Látványos hátsó sárvédő

A KATANA egy hátsó lengőkarra szerelt kis hátsó sárhányóval rendelkezik, mely átöleli a hátsó abroncsot.  A hátsó LED jelzőfényekkel és a rendszámtábla-tartóval együtt erre a helyre áthelyezve, nincs szükség az ülés alól kinyúló alkatrészekre, ezáltal a farrésznek tisztább vonalakat és keményebb, világosabb új kinézetet kölcsönöz.

LED fényszórók és helyzetjelző lámpák

LED fényszórók és helyzetjelző lámpák

Az új KATANA bővelkedik a jellegzetes stílusjegyekben. A LED fényszóró és az elülső LED helyzetjelző fények kihangsúlyozzák az egyedi tervezésű műszerpanelt fedő burkolat éles vonalait.

Látványos KATANA műszerfal egység

Látványos KATANA műszerfal egység

A teljesen LCD-s, szabályozható fényerejű műszerfal a hasznos információk széles skáláját gyűjti össze egy viszonylag kompakt formába. Tervezése lehetővé teszi a különböző funkciók értékeinek könnyű felismerését is. A panel egy egyedi kijelzővel rendelkezik, kizárólag a KATANA-ra jellemző grafikai elemekkel, fekete háttéren fehér betűkészlettel.

Kéttónusú ülés

Kéttónusú ülés

A fekete és szürke kéttónusú ülés lépcsős kialakítással rendelkezik, mely megtartja a KATANA karcsú dizájnját, miközben kényelmes motorospozíciót és pozitív lábtartást biztosít a motorosnak. Az utas kényelme is elsődleges a biztos fogást biztosító ülésheveder koncepcióval.

Sötétített kipufogó

Sötétített kipufogó

A kipufogórendszer kinézete tiszta, és ami fontosabb, izgalmas kipufogódallamot nyújt. A 4-a-2-az-1-ben rendszer magában foglalja a hangszínszabályozó csöveket az 1-4 és 2-3 fővezetékek között. Ez egy olyan kialakítás, mely finomhangolja a kipufogó nyomáshullámait, ezzel járulva hozzá az alacsonytól közepes tartomány erősebb kimenetéhez. A kipufogórendszer rendelkezik egy kipufogókamrával a közös szakasz után, mely gondos kialakításával illeszkedik a motor alá. A kipufogókamra segíti minimálisra csökkenteni a hangtompító méretét, egy tisztább, fürgébb kinézetet adva a hátsó résznek.

Kompakt, könnyített váz

Kompakt, könnyített váz

A kompakt, könnyített, alumínium váz úgy van tervezve, hogy biztosítsa a gyorsaságot, a könnyű irányíthatóságot és a motorozás élvezetét a motoros örömére. Célja a közutakon, a városban, az országúton vagy a falusi és szerpentin utakon, valós motorozási körülmények közti legjobb teljesítmény elérése.

Teljes mértékben állítható, fordított első villák

Teljes mértékben állítható, fordított első villák

A 43mm-es KYB fordított első villák egy olyan motorozást nyújtanak, mely sportos, de mégis bársonyos. Teljes mértékben állítható csillapítással, visszaugrással, összenyomással és rugó előfeszítéssel rendelkeznek. Egyetlen KYB hátsó ütköző biztosítja az állítható visszaugrás-csillapítást és a rugó előfeszítést. 

Első Brembo féknyergek

Első Brembo féknyergek

A Brembo radiális rögzítésű, elülső monoblokk féknyergek 310mm-es lebegő rögzítésű dupla tárcsákkal párosulnak, az erőteljes fékteljesítmény biztosítása érdekében. Mindegyik féknyereg négy szembenálló 32mm-es dugattyúval rendelkezik. Az elülső féknyergek típusa megegyezik a jelenlegi GSX-R1000-en használttal.

BOSCH ABS

BOSCH ABS

A blokkolásgátló fékrendszer (ABS) BOSCH által gyártott vezérlőegysége kompakt és könnyű, súlya csak 640g. Kerékfordulatonként 50-szer leolvassa a kerék sebességét, és a megállítás erejét hozzáigazítja a rendelkezésre álló tapadáshoz.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

999cm3

Üzemanyagfogyasztás*

5.3L / 100 km

Teljesítmény

148LE

Nyomaték

108Nm

Menetkész tömeg

215kg

Ülésmagasság

825mm

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
CO2 kibocsátás*
122 g / km
Furat x Löket
73.4 mm x 59 mm
Üzemanyagtank
12 L
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
148 LE (110 kW) / 10 000 ford. / perc
Nyomaték
108 Nm / 9 500 ford. / perc
Hosszúság
2 130 mm
Szélesség
835 mm
Magasság
1 110 mm
Tengelytáv
1 460 mm
Szabad magasság
140 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Kiegészítő katalógus