GSX-S750 ABS

A csúcsragadozó

2 899 000 Ft
Új modell

GSX-S750 ABS

A csúcsragadozó

Hallgasd az eredeti GSX-R motorblokk vad duruzsolását. Érezd, ahogyan felkavarja a lelekedet az új GSX-S750. Urald a kanyarok csúcsragadozóját. Egy legendás szupersport motor teljesítményével és a legújabb technológiákkal felvértezve. Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve. A GSX-S750 egy valódi csúcsragadozó.

Jogosítvány kategória:
A

 *A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

2 899 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Tökéletes teljesítmény

Tökéletes teljesítmény

A GSX-S750 túlszárnyalja elődje teljesítményét utcára hangolt motorjával, miközben korszerű technológiájának köszönhetően megfelel az új, szigorú Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és kategóriavezető üzemanyag-hatékonyságot ér el.

Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)

Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)

Az állítható kipörgésgátló komfortossá teszi a motorozást, még szélsőséges időjárás és útviszonyok esetén is azáltal, hogy szabályozza a motor leadott teljesítményét, és segít megelőzni a hátsó kerék túlpörgését. A rendszer olyan simán és természetesen működik, hogy nem zavarja a vezetést – még dinamikus sportmotorozás esetén sem. A motoros három üzemmódból választhat kényelmesen kormánykapcsolóval.

Easy Start rendszer

Easy Start rendszer

Egy átlagos motorkerékpár elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Easy Start System rendszere lehőtévé teszi, hogy a kuplungkar behúzása nélkül egy gyors gombnyomás elegendő a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Sportos hangzás

Sportos hangzás

A GSX-S750 olyan új levegőszűrőházat használ, amely a levegőt három optimalizált nyíláson át szívja be. Ennek eredményeként a beszíváskor tapasztalható hanghatás szinte zene a füleknek kigyorsításkor.

Karcsú kipufogórendszer

Karcsú kipufogórendszer

Az áramvonalas kialakítású, megújított kipufogórendszer szükségtelenné teszi a Suzuki kipufogó-szabályozószelepének használatát, így a kipufogó vonzóbban néz ki, nagyobb teljesítményt nyújt, és kisebb súlya van. A GSX-S1000 modellével megegyező katalizátort alkalmaz, amely segít teljesíteni az EURO4-es károsanyagkibocsátási előírásokat.

Informatív LCD műszerfal

Informatív LCD műszerfal

A GSX-S750 könnyű, állítható fényerejű LCD-s műszerfalat használ. A műszerfalon a sebességmérő, a fordulatszámmérő, a kipörgésgátló üzemmódjának állapota, a sebességfokozat, a kilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a hatótávolság, az üzemanyag-fogyasztás és az óra található. A fordulatszámmérő megjelenítését ötféle elrendezés szerint lehet testre szabni.

Fordított KYB első villák

Fordított KYB első villák

A fekete színűre eloxált 41 mm-es villaszárak sportos, mégis rázkódásmentes és kényelmes motorozást garantálnak. A rúgó-előfeszítést a motorozási igényeknek megfelelően lehet szabályozni.

Aggresszív megjelenés

Aggresszív megjelenés

Ez a ragadozó agresszív megjelenésű fényszóró-kialakítását és agyar formájú helyzetjelző lámpáit közvetlenül a GSX-S1000 modelltől örökölte.

Kónuszos alumínium kormány

Kónuszos alumínium kormány

Az elvékonyodó alumínium kormány fekete karokkal és új kapcsolókialakítással rendelkezik, amely vonzóbbá teszi a motoros látóterébe a megjelenését.

Hasidom

Hasidom

Az alapfelszereltség részét képező hasidom hangsúlyozza a motorkerékpár agresszív stílusát és harmonikus esztétikáját.

Könnyű, fekete lábtartók

Könnyű, fekete lábtartók

A GSX-S750 ugyanazokkal az alumínium lábtartókkal lett felszerelve, mint a GSX-S1000 modell. Egyszerre könnyűek és sportosak, fekete színükkel természetesen simulnak bele a vázba, és stílusos megjelenést garantálnak.

Négydugattyús első féknyergek

Négydugattyús első féknyergek

A radiális kialakítás fékezés közben határozott fékezést biztosít, és maximalizálja a fékerő adagolhatóságot. Mindegyik első féknyereg négy dugattyúval rendelkezik egy 310 mm-es úszószerelékű tárcsán, így rengeteg fékerő áll rendelkezésre, amikor csak szükséged van rá.

Stabil tapadást biztosító Bridgestone gumik

Stabil tapadást biztosító Bridgestone gumik

Kimagasló irányíthatóságot és optimális tapadást garantálnak. A világ legnehezebb versenyein kifejlesztett, legkiválóbb technológiával hangolták ezeket a gumiabrocsokat kifejezetten a Suzuki számára, melyek ezáltal segítenek a tápláléklánc csúcsára repíteni a GSX-S750-et.

Sportos, könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Sportos, könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Az új tervezésű, könnyű, tízküllős alumíniumöntvény keréktárcsák fokozzák a GSX-S750 vonzerejét. A 310 mm-es úszószerelékű első tárcsák hullámos kialakítása még sportosabb megjelenéssel fokozza a GSX-S750 merész stílusát.

Dinamikus végáttétel

Dinamikus végáttétel

A GSX-S750 rövidebb végáttételt használ, amely segít maximalizálni a gyorsulást, míg a hatodik sebességfokozat olyan áttételt biztosít, amely nem veszélyezteti a végsebességet.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

749cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4.9L / 100km

Teljesítmény

113LE

Nyomaték

81Nm

Menetkész tömeg

213kg

Ülésmagasság

820mm

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, soros négyhengeres motor
CO2 kibocsátás*
114 g / km
Furat x Löket
72 mm × 46 mm
Üzemanyagtank
16 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
113 LE (84 kW) / 10 500 ford. / perc
Nyomaték
81 Nm / 9 000 ford. / perc
Hosszúság
2 125 mm
Szélesség
785 mm
Magasság
1 055 mm
Tengelytáv
1 455 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsafék
Hátsó fék
Tárcsafék
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése KIEGÉSZÍTŐ KATALÓGUS

További modellek