GSX-S750 ABS

A csúcsragadozó

2 799 000 Ft

GSX-S750 ABS

A csúcsragadozó

Hallgasd az eredeti GSX-R motorblokk vad duruzsolását. Érezd, ahogyan felkavarja a lelekedet az új GSX-S750. Urald a kanyarok csúcsragadozóját. Egy legendás szupersport motor teljesítményével és a legújabb technológiákkal felvértezve. Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve. A GSX-S750 egy valódi csúcsragadozó.

Jogosítvány kategória:
A

 *A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

2 799 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Tökéletes teljesítmény

Tökéletes teljesítmény

A GSX-S750 túlszárnyalja elődje teljesítményét utcára hangolt motorjával, miközben korszerű technológiájának köszönhetően megfelel az új, szigorú Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és kategóriavezető üzemanyag-hatékonyságot ér el.

Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)

Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)

Az állítható kipörgésgátló komfortossá teszi a motorozást, még szélsőséges időjárás és útviszonyok esetén is azáltal, hogy szabályozza a motor leadott teljesítményét, és segít megelőzni a hátsó kerék túlpörgését. A rendszer olyan simán és természetesen működik, hogy nem zavarja a vezetést – még dinamikus sportmotorozás esetén sem. A motoros három üzemmódból választhat kényelmesen kormánykapcsolóval.

Easy Start rendszer

Easy Start rendszer

Egy átlagos motorkerékpár elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Easy Start System rendszere lehőtévé teszi, hogy a kuplungkar behúzása nélkül egy gyors gombnyomás elegendő a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Sportos hangzás

Sportos hangzás

A GSX-S750 olyan új levegőszűrőházat használ, amely a levegőt három optimalizált nyíláson át szívja be. Ennek eredményeként a beszíváskor tapasztalható hanghatás szinte zene a füleknek kigyorsításkor.

Karcsú kipufogórendszer

Karcsú kipufogórendszer

Az áramvonalas kialakítású, megújított kipufogórendszer szükségtelenné teszi a Suzuki kipufogó-szabályozószelepének használatát, így a kipufogó vonzóbban néz ki, nagyobb teljesítményt nyújt, és kisebb súlya van. A GSX-S1000 modellével megegyező katalizátort alkalmaz, amely segít teljesíteni az EURO4-es károsanyagkibocsátási előírásokat.

Informatív LCD műszerfal

Informatív LCD műszerfal

A GSX-S750 könnyű, állítható fényerejű LCD-s műszerfalat használ. A műszerfalon a sebességmérő, a fordulatszámmérő, a kipörgésgátló üzemmódjának állapota, a sebességfokozat, a kilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a hatótávolság, az üzemanyag-fogyasztás és az óra található. A fordulatszámmérő megjelenítését ötféle elrendezés szerint lehet testre szabni.

Fordított KYB első villák

Fordított KYB első villák

Az arany színűre eloxált 41 mm-es villaszárak sportos, mégis rázkódásmentes és kényelmes motorozást garantálnak. A rúgó-előfeszítést a motorozási igényeknek megfelelően lehet szabályozni.

Aggresszív megjelenés

Aggresszív megjelenés

Ez a ragadozó agresszív megjelenésű fényszóró-kialakítását és agyar formájú helyzetjelző lámpáit közvetlenül a GSX-S1000 modelltől örökölte.

Új kónuszos alumínium kormány

Új kónuszos alumínium kormány

Az elvékonyodó új alumínium kormány fekete karokkal és új kapcsolókialakítással rendelkezik, amely vonzóbbá teszi a motoros látóterébe a megjelenését.

Hasidom

Hasidom

Az alapfelszereltség részét képező hasidom hangsúlyozza a motorkerékpár agresszív stílusát és harmonikus esztétikáját.

Könnyű, fekete lábtartók

Könnyű, fekete lábtartók

A GSX-S750 ugyanazokkal az alumínium lábtartókkal lett felszerelve, mint a GSX-S1000 modell. Egyszerre könnyűek és sportosak, fekete színükkel természetesen simulnak bele a vázba, és stílusos megjelenést garantálnak.

Négydugattyús első féknyergek

Négydugattyús első féknyergek

A radiális kialakítás fékezés közben határozott fékezést biztosít, és maximalizálja a fékerő adagolhatóságot. Mindegyik első féknyereg négy dugattyúval rendelkezik egy 310 mm-es úszószerelékű tárcsán, így rengeteg fékerő áll rendelkezésre, amikor csak szükséged van rá.

Stabil tapadást biztosító Bridgestone gumik

Stabil tapadást biztosító Bridgestone gumik

Kimagasló irányíthatóságot és optimális tapadást garantálnak. A világ legnehezebb versenyein kifejlesztett, legkiválóbb technológiával hangolták ezeket a gumiabrocsokat kifejezetten a Suzuki számára, melyek ezáltal segítenek a tápláléklánc csúcsára repíteni a GSX-S750-et.

Sportos, könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Sportos, könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Az új tervezésű, könnyű, tízküllős alumíniumöntvény keréktárcsák fokozzák a GSX-S750 vonzerejét. A 310 mm-es úszószerelékű első tárcsák hullámos kialakítása még sportosabb megjelenéssel fokozza a GSX-S750 merész stílusát.

Dinamikus végáttétel

Dinamikus végáttétel

A GSX-S750 rövidebb végáttételt használ, amely segít maximalizálni a gyorsulást, míg a hatodik sebességfokozat olyan áttételt biztosít, amely nem veszélyezteti a végsebességet.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

749cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4.9L / 100km

Teljesítmény

113LE

Nyomaték

81Nm

Menetkész tömeg

213kg

Ülésmagasság

820mm

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, soros négyhengeres motor
CO2 kibocsátás*
114 g / km
Furat x Löket
72,0 mm × 46,0 mm
Üzemanyagtank
16 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
113 LE (84 kW) / 10 500 ford. / perc
Nyomaték
81 Nm / 9000 ford. / perc
Hosszúság
2125 mm
Szélesség
785 mm
Magasság
1055 mm
Tengelytáv
1455 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsafék
Hátsó fék
Tárcsafék
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése KIEGÉSZÍTŐ KATALÓGUS

További modellek