GSX-R125 ABS

A Sportos ifjú Titán

1 399 000 Ft

GSX-R125 ABS

A Sportos ifjú Titán

A Suzuki GSX-R sorozat immár több, mint 30 éve meghatározó szerepet tölt be a sportmotor kategóriában. Ezt bizonyítja, hogy a GSX-R sportmotorokból több, mint egymillió darab kelt már el világszerte. Ismerd meg a forradalmian új Suzuki GSX-R125-öt, amely a legjobb teljesítmény / súly aránnyal lett ellátva, továbbá a legfürgébb a 125 cm3-es kategóriában. Nem mellékesen, mindez dinamikus menettulajdonsággal és nagyszerű fogyasztással is párosul.

Jogosítvány kategória:
B125 A1 A2 A

*A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

Kalkuláld ki a számodra legkedvezőbb finanszírozási lehetőséget!

Finanszírozási kalkulátor

1 399 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

A motortervezés tudománya

A motortervezés tudománya

A nagyteljesítményű motorok fejlesztése külön tudomány; a GSX-R125 DOHC vezérlésű motorja pedig valóban egyetemi tananyag lehetne, olyan nagy teljesítményt hoz ki a rendkívül hatékony és kompakt erőforrásból. A cél az üzemanyag égési hatékonyságának, valamint a sportos motorkarakterisztika és a fogyasztás optimális egyensúlyának megteremtése.

Ultrakönnyű váz és pontos futómű

Ultrakönnyű váz és pontos futómű

Magabiztos stabilitás az autópályán, dinamikus menettulajdonság a kanyarokban, könnyű manőverezhetőség a forgalomban – mindez a GSX-R125 modern futóművének köszönhető. Az acélcsöves váz az optimális torziós merevséget kombinálja a ultrakönnyű súllyal. A tengelytáv 1300 mm, mindössze 134 kg-os menetkész tömeg, míg az ülésmagasság csupán 785 mm.

LED-fényszórók és LED-es helyzetjelzők

LED-fényszórók és LED-es helyzetjelzők

A GSX-R125 a GSX-R elődökhöz hasonlóan egymás fölött elhelyezett LED fényszórókat kapott, alul a távolsági, fölül a tompított fényszóróval, és ezek két oldalán a helyzetjelzőkkel. A GSX-R125 LED-fényszórói nagyobb fényerejűek, mégis kisebbek és nagyobb élettartamúak, mint más gyártók hagyományos, halogénizzós fényszórói.

Kulcs nélküli gyújtásrendszer

Kulcs nélküli gyújtásrendszer

A GSX-R125 kényelmes, kulcs nélküli gyújtásrendszerrel rendelkezik, így a motoros beindíthatja a motort, ha a kompakt méretű kulcs elég közel van a motorkerékpárhoz.

Suzuki Easy Start System

Suzuki Easy Start System

A hagyományos indítókapcsolókat nyomva kell tartani mindaddig, amíg a motor be nem indul, de az új GSX-R125 már a Suzuki Easy Start System megoldást használja, amely lehetővé teszi a motor egyetlen gombnyomással történő indítását. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és annak beindulása után azonnal kioldja az önindítót.

Sportos kipufogó dupla kiömlőnyílással

Sportos kipufogó dupla kiömlőnyílással

A nagy teljesítményű kipufogórendszer része a dupla kiömlőnyílású kipufogódob. A GSX-R125 katalizátorának köszönhető en megfelel az EURO 4 károsanyag-kibocsátási elő írásoknak, és ettől mindenki fellélegezhet.

Informatív LCD-s műszerfal

Informatív LCD-s műszerfal

A Suzuki GSX-R125 egy modern és sokfunkciós LCD kijelzővel rendelkezik, amely mellett az irányjelző, az üres fokozat, az országúti fényszóró, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a hibajelző, az ABS és a programozható váltófény visszajelzője látható. Az erős fényű digitális LCD-panelen felül megtalálható a szegmentált sávos fordulatszámmérő, alatta a sebességmérő, a sebességfokozat visszajelzője, az óra, a kilométer-számláló kettő napi kilométerszámlálóval, az átlagos üzemanyag-fogyasztás visszajelzője, az üzemanyagszint-jelző és az olajcserére figyelmeztető felirat helyezkedik el.
* A fényképen az összes lámpa és visszajelző be van kapcsolva illusztráció céljából.

10 küllős könnyű alumínium kerekek, Dunlop gumiabroncsokkal

10 küllős könnyű alumínium kerekek, Dunlop gumiabroncsokkal

A GSX-R125 könnyű, sportos, tízküllős alumíniumöntvény felnik Dunlop D102 típusú gumiabroncsokkal lettek ellátva a stabil manőverezés érdekében. A blokkolásgátló fékrendszer (ABS) a legújabb Bosch ABS 10 alapegységgel rendelkezik, amely a legkönnyebb és legkompaktabb kétcsatornás ABS-rendszer a piacon.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

124cm3

Üzemanyagfogyasztás*

2.3L/100km

Teljesítmény

15LE

Nyomaték

11.5Nm

Menetkész tömeg

134kg

Ülésmagasság

785mm

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
CO2 kibocsátás*
54 g / km
Furat x Löket
62 mm x 41.2 mm
Üzemanyagtank
11 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
15 LE (11 kW) / 10 000 ford. / perc
Nyomaték
11.5 Nm / 8 000 ford. / perc
Hosszúság
2 000 mm
Szélesség
700 mm
Magasság
1 070 mm
Tengelytáv
1 300 mm
Szabad magasság
155 mm
Első futómű
Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
90/80-17M/C, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
130/70-17M/C, tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése Kiegészítő katalógus Tájékoztató

További modellek