DR-Z125L

Dupla terepre

899 000 FT
Új modell

DR-Z125L

Dupla terepre

Jól bevált váz és erőforrás köré épített kezdő szintű off-road csomag. A nagyobb testvérektől, az RM-Z modellektől örökölt vagány kinézet crossmotoros külsőt kölcsönöz a DR-Z125L-nek, ami jól mutat a helyi versenypályán és a kedvenc terepen.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

899 000 FT

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

A motor úgy lett kialakítva, hogy jól kezelhető, megfelelő teljesítményt adjon le a belépő szintű motorosok számára, hogy a motorozás a lehető legkönnyebb és élvezetes legyen.

A 180 mm-es teleszkópos első felfüggesztés és a 170 mm-es hátsó központi rugóstag nagy kerékamplitúdót és progresszív működést biztosít az élvezetes és kényelmes motorozás érdekében.

Különféle beállításokat tesz lehetővé a legváltozatosabb körülményeknek megfelelően.

A DR-Z125L 19 collos első, 16 collos hátsó kerékkel, 805 mm-es ülésmagassággal, elöl tárcsa-, hátul pedig dobfékkel rendelkezik.

További részletek

  • Az erőforrás alacsony és közepes fordulatszámon nagy teljesítményre lett hangolva. A szívó és kiömlő csövek hosszai és a MIKUNI VM20 karburátor úgy lettek kiválasztva, hogy minél optimálisabb legyen a gázreakció.

  • A precíz elektronikus gyújtási rendszer (CDI) és a gyújtáselosztó a motor teljesítménykarakterisztikájának javításához lett hangolva.

  • Elsődleges berúgórendszer a könnyű indításért.

  • A zökkenőmentes terepmotorozásra optimalizált áttétekkel rendelkező 5-sebességes mechanikus váltó megbízható működést és kiváló érzetet biztosít.

  • A kifejezetten a DR-Z125L-hez tervezett váz és lengőkar kompakt, optimális terepcsomagot alkot a kellő merevségnek és a csekély súlyának köszönhetően.

  • Az erős, recézett lábtartók tartósak, megbízható tapadást biztosítanak még nedves körülmények között is.

  • A könnyű, tartós gyémántváz merevítőcsöve és kerete nagy szakítószilárdságú.
  • A könnyű szénszálas acél lengőkar kiváló tapadást garantál.

  • Az ülés és a karosszéria sima, majdhogynem egybefüggő felületet képez, hogy a motoros szabadon mozoghasson.

  • Az alacsony, 805 mm-es ülésmagasság megkönnyíti az off-road motorozást.

  • A kompakt, 1270 mm-es tengelytáv fordulékonyságot garantál.

  • A DR-Z125 első tárcsaféke és hátsó dobféke, valamint az RM85 krosszmotoréval megegyező első féknyereg megbízható, nagy fékerőt biztosít.

  • A kifejezetten terepmodellekhez tervezett, egyszerűsített elektromos rendszer kizárólag a maximálisan megbízható gyújtási rendszerből, kábelkötegből és motorleállító kapcsolóból áll.

  • A motorvédő lemez könnyű, de egyben masszív műanyagból készült, mely lefedi a motor teljes alsó felületét.

  • A könnyű alumíniumfelnik csökkentik a rugózatlan tömeget.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

124cm3

Teljesítmény

10LE

Nyomaték

N/A

Menetkész tömeg

89kg

Ülésmagasság

805mm

Üzemanyagtank

4.8L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, léghűtéses, SOHC
Furat x Löket
57 mm x 48.8 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
ca. 7.2 kW (10 LE)
Nyomaték
N/A
Hosszúság
1 885 mm
Szélesség
770 mm
Magasság
1 110 mm
Tengelytáv
1 270 mm
Szabad magasság
290 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Dob
Első gumiabroncs
70/100-19 (42M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
90/100-16 (52M), tömlős típus

További modellek