V-Strom 650XT ABS

Kalandra született, bármerre is jársz vele

2 499 000 Ft
Új modell

V-Strom 650XT ABS

Kalandra született, bármerre is jársz vele

A tökéletes eszköz, bármely feladatra. A gép, amely sohasem hagy cserben. Legyen szó bármilyen feladatról, kihívásról vagy kalandról. A válasz minden gondolatodra. ÚJ V-Strom 650 / XT.

Mindennapi ingázás

Kanyargós vidéki országutak

Hosszú autópálya-szakaszok

Kényelmes páros motorozás

Szélsőséges időjárás esetén

Az új V-Strom 650 két változatban elérhető. Gazdag alapfelszereltségben a normál a V-Strom 650 és további hasznos extrákkal felvértezett V-Strom650XT.

A V-Strom 650XT ABS egyedülálló jellemzői a szélsőséges időjárásban hasznos kézvédők, valamint a hasidom, amelynek megjelenése további kalandra csábítja a motorost – mindkét tartozék az alapfelszereltség része.

Jogosítvány kategória:
A

2 499 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Kifinomult nagyteljesítményű V2-es motor

Kifinomult nagyteljesítményű V2-es motor

A 645 cm3-es DOHC V-ikermotor a Suzuki mérnökeinek mesterműve, amelynek története még korántsem ért véget. Az új 650-es modellben a motort úgy hangoltuk, hogy bőséges nyomatékot biztosítson az alacsony és a közepes fordulatszámtartományban a mindennapi használathoz, de közben képes maradjon magas fordulatszámú teljesítményre is. Az Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásokat támogató új motor átépítésen esett át: olyan új technológiák kerültek bele, mint például a műgyanta-bevonatú dugattyúk, valamint több mint 60 motorkomponenst alakítottunk át a széles fordulatszám-tartományban nyújtott jobb teljesítményért, miközben megtartottuk az egyedülálló, és alacsony üzemanyag-fogyasztású V-ikermotor karakterisztikát. Az alacsony üzemanyagfogyasztásához párosuló nagy, 20 literes üzemanyagtartálynak köszönhetően a motorkerékpár hatótávolsága a kategória csúcsát képviseli, és a motorosnak nem kell aggódnia a gyakori tankolások miatt. A továbbfejlesztett új motor sikeresen növeli a V-Strom 650 / XT karakteres vonzerejét, és a Suzuki újabb mesterművének tekinthető.

Könnyebb és kompaktabb kipufogórendszer

Könnyebb és kompaktabb kipufogórendszer

Az új tervezésű, alacsonyabb fekvésű kipufogórendszer könnyebb, és közelebb található a jármű súlypontjához. Így a motorkerékpár fürge marad, miközben képes befogadni a vékony és elegáns, külön rendelhető poggyászrendszert. A katalizátorokat tandemkonfigurációban helyeztük el. Teljesítik az Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásokat, miközben sikeresen növelik a kipufogórendszer hatékonyságát a fokozott teljesítmény érdekében.

Korszerű kipörgésgátló rendszer

Korszerű kipörgésgátló rendszer

Az új V-Strom 650 ABS/XT a V-Strom 1000 fejlett kipörgésgátló rendszerével van felszerelve. A rendszer különböző érzékelőkkel folyamatosan figyeli az első és hátsó kerekek fordulatszámát, a fojtószelep helyzetét, a hajtókar helyzetét és a sebességfokozatot, valamint vezérli a motor teljesítményét a gyújtási idő és a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával. A kipörgésgátló rendszert kétféle üzemmódban lehet használni, vagy a rendszer akár ki is kapcsolható. Az üzemmódok érzékenységükben különböznek egymástól. Az 1. üzemmód megengedi a hátsó kerék enyhe túlpörgését a haladó szintű, izgalmas motorozáshoz, míg a 2. üzemmód a hátsó kerék tapadásának legkisebb elvesztésekor aktiválja a kipörgésgátlót, így nagyobb önbizalmat ad, ha csúszós utakon, vagy esőben haladsz. Az adott üzemmódot gyorsan és egyszerűen választhatod ki a kipörgésgátló üzemmódválasztójának bal oldali vezérlőkapcsolójával, és elegendő egy pillantás a műszerfalra, hogy meggyőződj ennek megtörténtéről. A nehéz közlekedési szituációkban (mint például fagyos vagy rossz útburkolat, teljesen megrakott poggyásztér, vagy utas a hátsó ülésen) ez a korszerű rendszer – amely már jól bevált a V-Strom 1000 modellnél – mostantól a Te utazásodat is támogatni fogja.

Informatív és látványos műszerfal

Informatív és látványos műszerfal

Az új V-Strom 650 / XT a jól ismert V-Strom 1000 modell jól áttekinthető és könnyen kezelhető műszerfalát kapta meg.Így gazdag információkat kínál, miőségi formatervvel. Az új műszerfalon egy nagyméretű analóg fordulatszámmérő található, és egy nagyméretű digitális kijelző a sebességfokozat és a sebességérték megjelenítéséhez. Az alsó digitális egységen a kilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, az óra, az üzemanyagszint, a hűtőfolyadékhőmérséklet, a környezeti hőmérséklet, az akkumulátorfeszültség, a maradék üzemanyag, az átlagos és pillanatnyi üzemanyag-fogyasztás, valamint a kipörgésgátló üzemmódja látható. A hatótávolság továbbra is leolvasható, miután az üzemanyagszint-jelző üres értéket mutat, így a motoros pontos és megnyugtató adatokat kap. Az azonnal felismerhető LED-es lámpák jelzik a fagypontot*, az országúti fényszóró állapotát, az üres fokozatot, a hibajelző lámpát, az ABS állapotát, a kipörgésgátló üzemmódját és a vízhőmérsékletet. Ezek az adatok a bal oldali kormánykapcsolóról érhetők el, ahol mostantól a napi kilométer-számláló alaphelyzetbe állítása is lehetséges.

ABS rendszerrel felszerelt fékrendszer

ABS rendszerrel felszerelt fékrendszer

A V-Strom 650 ABS és 650XT ABS modelleknek szabályozható és megbízható fékteljesítményt biztosít az első 310 mm átmérőjű dupla tárcsa a kétdugattyús féknyergekkel és a hátsó 260 mm átmérőjű tárcsa az egydugattyús féknyereggel. Továbbá a kompakt és könnyű ABS rendszert – amellyel túlzottan erős fékezéskor elkerülhető a kerék blokkolása – a következő generációra frissítettük olyan speciális beállításokkal, amelyek természetes működést és biztonságos beavatkozást garantálnak.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

Az új Low RPM Assist rendszer bevezetésével a váratlan lefulladásoktól való aggódás mostantól a múlté. A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Suzuki Easy Start System

Suzuki Easy Start System

A hagyományos indítókapcsolókat a motorosnak nyomva kell tartania mindaddig, amíg a motor be nem indul, de az új modell már a Suzuki Easy Start System megoldást alkalmazza, amely lehetővé teszi a motor egyetlen gombnyomással történő indítását. A számítógépes motorvezérlő elektronika ellenőrzi a motor állapotát, és annak beindulásakor azonnal kioldja az önindítót, így a motor beindítása egyszerűbb.

Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) üzemanyag-befecskendező rendszer

Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) üzemanyag-befecskendező rendszer

A jól bevált Suzuki Dual Throttle Valve (STDV) befecskendező rendszerrel felszerelt hengerek két pillangószelepet használnak a fokozott teljesítmény és hatékonyság érdekében. Az egyik pillangószelep közvetlenül a fojtószelep-vezérlőhöz kapcsolódik, míg a másik pillangószelepet a számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) szabályozza, és a rendszer a fojtószelephelyzet-érzékelő, a motorfordulatszám-érzékelő és a sebességfokozat-érzékelő adatai alapján biztosítja az optimális szívóteljesítményt. Mindezek eredménye a hatékony és egyenletes teljesítmény, bőséges nyomatékkal akár alacsonyabb fordulatszámon is. Az alapjárati fordulatszám szabályozása külön funkció, amely állandó alapjárati fordulatszámot és kisebb károsanyag-kibocsátást biztosít. A befecskendezőket tízlyukú változatra frissítettük, és hosszú fúvókával rendelkeznek a nagyobb hatékonyság érdekében.

Karcsúbb üzemanyagtartály,továbbra is 20 literes kapacitással

Karcsúbb üzemanyagtartály,továbbra is 20 literes kapacitással

Az újratervezett, karcsúbb és elegánsabb üzemanyagtartály továbbra is 20 literes, így a hosszabb túrákon a kiváló üzemanyag-fogyasztással párosulva, nagyobb hatótávolságot tesz lehetővé. Eltávolítottuk a műanyag burkolatokat a korábbi modell üzemanyagtartályának mindkét oldaláról, így a tartály keskenyebb lett, és mostantól akár mágnesesen rögzíthető tanktáskákat is képes befogadni. A közvetlenül a korábbi modell ülése alatt elhelyezkedő vázburkolatot szintén keskenyítettük. Ennek eredményeként a motoros lába álló helyzetben egyenesen leér a talajra, így kellő magabiztosságot ad álló helyzetben.

Fényszóró és hátsó lámpa

Fényszóró és hátsó lámpa

A V-Strom 650 / XT teljesen új megjelenéséhez járul hozzá a fényszóró és a hátsó lámpa, amelyek a V-Strom 1000 modellel közös jellemzők. A könnyű fényszórórendszer országúti és tompított egysége kis helyigényű, függőleges kialakításban helyezkedik el, és fényereje megegyezik a korábbi dupla fényszóróéval. Amikor az országúti fényszóró van felkapcsolva, a tompított és az országúti fényszórók együtt világítanak, szélesebb területet fedve le ezáltal. Az újonnan bemutatott LED-es hátsólámpa szintén közös a nagyobb testvérrel. Jó láthatóságot biztosít, és hozzájárul a súlycsökkenéshez.

Funkcionális kényelem

Funkcionális kényelem

A V-Strom 650 / XT fontos jellemzője a rendkívül kényelmes ülés, és bár az új formaterv a motorburkolat megjelenését követi, a hírnév a jövőben is tovább él. Szintén a korábbi modelltől örökölt hasznos tulajdonság, hogy az utasrész párhuzamos a hátsó konzollal, így szükség esetén nagy, lapos terület áll rendelkezésre a méretes poggyászok biztonságos leszíjazásához.

Új kerekek és gumiabroncsok

Új kerekek és gumiabroncsok

A tízküllős alumíniumöntvény kerekek szemet gyönyörködtető jellemzői az új V-Strom 650 ABS modellnek. Nem csak sportos megjelenést biztosítanak, a V-Strom 1000 ABS modell testvérhez hasonlóan, a Suzuki kalandmotoros termékcsaládjában – amelynek gyökerei egészen a DR BIG és a DR Z modellig nyúlnak vissza –, de javítják az úttartás képességét, és a súlyt is csökkentik. A V-Strom 650XT ABS tömlő nélküli gumiabronccsal használható drótküllős kerekekkel van felszerelve, amelyek a küllők rugalmas karakterisztikájának köszönhetően jobban elnyelik az úttest egyenetlenségeit, így a kényelem és a motorozási élmény tovább nő. A Champion Yellow színű modell egyedi, aranyszínű eloxált felniket használ, szemben a más színű modellek fekete eloxált felnivel. Az első kerék mérete 19 coll, a hátsóé 17, így tökéletes egyensúly jön létre a stabilitás és a fürge menettulajdonság között. Az újonnan felszerelt gumiabroncs a fokozott stabilitású és tapadású Bridgestone BATTLAX ADVENTURE A40 típus, amelyet kifejezetten a V-Strom 650 / XT-hez fejlesztettek ki.

Egyenáramú csatlakozó

Egyenáramú csatlakozó

Az újonnan beépített műszerfallal együtt, és az alapfelszereltség részeként a V-Strom 650 / XT egy 12 voltos egyenáramú csatlakozót kapott, amely közvetlenül a műszerfal-visszajelzők alatt helyezkedik el, és segíti a motorost a műholdas navigációs rendszerek használatában vagy a mobilkészülékek újratöltésében. Magasabb fokú kényelem, különösen a hosszabb túrákon.

Komfortos futómű

Komfortos futómű

A rugalmas és kényelmes futómű segíti a gondmentes, hosszú túrákat és az izgalmas haladást a kanyargós országutakon. A hátsó felfüggesztés húzócsillapítás-szabályzóval és távoli előfeszítés-szabályozóval van felszerelve – ezeket kézzel lehet működtetni, így a motoros gyorsan beállíthatja a futóművet a motorozási stílusának megfelelően, illetve akkor, ha utassal utazik, vagy nehéz poggyászt szállít. Mindehhez nincs szükség külön szerszámokra.

A szabályozható kényelem

A szabályozható kényelem

A szélvédő magassága 9 mm-el nőtt, így csökkenti a szélhatást, és védelmet biztosít a motorosnak. Az alakját úgy módosítottuk, hogy szabályozza a légmozgást, ahelyett, hogy csak egy szélmentes területet hozna létre. A szélvédett és nem szélvédett terület közötti határ elmosásával a motoros szabadabban mozoghat a kisebb turbulenciának köszönhetően, és természetes légmozgást tapasztalhat meg. A három előre beállított fokozatot négy csavarral lehet rögzíteni.

Tartozékok széles skálája

Tartozékok széles skálája

A főleg hűvös évszakokban vagy esős időben értékes markolatfűtés modellváltáson esett át. Az új típus markolata vékonyabb, és szinte teljesen megegyezik a normál markolattal, érzetre természetes még akkor is, ha éppen nem használod. A kapcsolót a bal oldali markolatba építettük be, így az kompakt és egyszerűen kezelhető. A fűtőszálat a markolat belsejében a féloldali megoldás helyett körben helyeztük el, így az még hatékonyabb fűtést biztosít. A gazdag tartozékkínálatba olyan elemek tartoznak, mint például a túraplexi, a magasított / alacsonyított ülés, a tartozékrögzítő, a tanktáska, a láncvédő, a középállvány, a LED-es ködlámpák és a LED-es irányjelző lámpák, amelyek a motorkerékpárral való túrázáskor jöhetnek jól.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

645cm3

Teljesítmény

71LE

Nyomaték

62Nm

Menetkész tömeg

216kg

Ülésmagasság

835mm

Üzemanyagtank

20L

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
Furat x Löket
81 mm x 62,6 mm
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
71 LE (53 kW)
Nyomaték
62 Nm / 6500 rpm
Hosszúság
2275 mm
Szélesség
910 mm
Magasság
1405 mm
Tengelytáv
1560 mm
Szabad magasság
170 mm
Első futómű
Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli
Katalógus letöltése

További modellek