V-Strom 650XT ABS

Válaszd a szabadságot!

2 348 000 Ft
ADVENTURE PACK-kal: 2 479 000 Ft

V-Strom 650XT ABS

Válaszd a szabadságot!

A Földön az út sosem ér véget. Aszfalt vagy terep, tengerpart vagy hegyi szurdok, sikátor vagy autópálya – a motorozás a szabadság választása. Motorozz bárhová, motorozz még annál is tovább! A 2016-os V-Strom 650XT nyergében az utazás épp csak a kezdet!

Most kedvezményes áron juthatsz ADVENTURE PACK-hoz, V-Strom 650 / XT vásárlása esetén.

Az ADVENTURE PACK tartalma:

 

Jogosítvány kategória
A

2 348 000 Ft
ADVENTURE PACK-kal: 2 479 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

The power for freedom

The power for freedom

The V-Strom 650’s four-stroke, DOHC, 645cm3 90-degree V-twin engine is ready for full-range riding enjoyment. It offers the distinctive beat feel of a V-twin, ample torque for easy handling at low and mid-range revs, and powerful performance at the high end of the rev range. A broad powerband makes for smooth going on steep mountain passes, open highways, and crowded city streets. Plus, great fuel economy ensures a class-*leading riding range. *650cm3~800cm3 adventure touring models

Suzuki dupla pillangószelepes (SDTV) injektor

Suzuki dupla pillangószelepes (SDTV) injektor

Az SDTV 39 mm-es szeleptestében a motoros által szabályozott, szívó oldalon elhelyezkedő elsődleges fojtószelep mellett található egy másodlagos fojtószelep is a légszűrő oldalán, amelyet egy könnyű, kompakt egyenáramú léptetőmotor szabályoz. A motorvezérlő egység úgy határozza meg a másodlagos fojtószelep állását a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az elsődleges fojtószelep állása alapján, hogy mindenféle utazási körülmények között fenntartsa az optimális beszívási sebességet. Az SDTV-rendszer optimalizálja a beszívás/töltés sebességét minden fordulatszám-tartományban, hogy folyamatosan optimális levegő-üzemanyag keverék kerüljön az égéstérbe, és ezáltal a motor elegendő nyomatékot adjon le alacsony és közepes fordulatszámon, lineáris gázreakciót adjon, és kevesebb káros anyagot bocsásson ki.

Műszerek, lopás elleni indításgátló

Műszerek, lopás elleni indításgátló

A kompakt, könnyen leolvasható műszeregységen helyet kapott az analóg fordulatszámmérő és egy nagyméretű, állítható fényerejű folyadékkristályos (LCD) kijelző, amelyen látható a sebességfokozat, a környezeti hőmérséklet, az átlag(os) fogyasztás, a sebességmérő, a kilométer-számláló, két különböző napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék hőmérséklete, a pontos idő és az üzemanyagszint kijelzése. A motoros a kormányrúd bal oldalán lévő kapcsolóval vezérelheti a folyadékkristályos (LCD) kijelzőt. Rövid gombnyomással váltogathatja a kilométer-számláló, a napi kilométer-számláló, a fogyasztásmérő és a fényerő kijelzését. Hosszú gombnyomással váltogathatja az óra és a környezeti hőmérséklet kijelzését. A fénydiódás (LED) kijelzőn van egy fagyásveszélyjelző is a környezeti hőmérséklet kijelzője mellett, hogy a motoros ügyelhessen a vezetési körülményekre. A Suzuki fejlett indításgátló rendszere a tulajdonos kulcsába épített elektronikus azonosítórendszer segítségével segít meggátolni a lopást.

Kényelmes testtartás

Kényelmes testtartás

A hosszú túrákon is kényelmes testhelyzet érdekében az ülést finom(an) megemelték, hogy optimális viszonyban(helyzetben) legyen a kormányrúddal. A függőleges testtartás nagy mozgási szabadságot ad a motorosnak, és a keskeny, könnyű vázzal együtt olyan érzetet kelt, mintha a motoros eggyé válna a géppel. Az ülés keskeny formájának köszönhetően a motoros lába könnyen leér a talajra.

Állítható felfüggesztés

Állítható felfüggesztés

A 43 mm-es támasztócsöves első villák hangolása a merevség és az egyenletes működés együttes érzetét kelti; a rugó-előfeszítés öt fokozatban állítható az útviszonyoknak, a motoros ízlésének, a szállított utasnak vagy csomagnak megfelelően. A rugóstagos hátsó felfüggesztés progresszív reakciójú, a húzófokozatú csillapítás és a rugó-előfeszítés a jobb oldali karosszéria alatt kényelmesen, fokozatmentesen állítható. Az első felfüggesztés rugóútja 150 mm, a hátsó keréké 159 mm. A jól csillapított első és hátsó felfüggesztés kényelmesebb motorozást biztosít.

Dakar ihlette motor

Dakar ihlette motor

Az új tervezésű jellegzetes első csőrt a Suzuki öröksége ihlette, akárcsak a hosszú utak kényelemére kialakított karcsú kompakt karosszériát. A csőrön légbevezetők találhatók, amelyek a hűtőhöz terelik a levegőt.

Huzalküllős alumíniumfelnik

Huzalküllős alumíniumfelnik

A huzalküllős alumíniumötvözet felnik kis sebességen hatékonyan nyelik el az ütődéseket a megfelelő fordulékonyság érdekében. A tömlő nélküli radiálabroncsok (elöl 110/80R19, hátul 150/70R17) hosszú élettartamot és kiváló tapadást nyújtanak.

Kalandra kész

Kalandra kész

Az ausztrál modell eredeti Suzuki kiegészítőkkel: kézvédővel, alsó motorvédő burkolattal és motorvédő kerettel van felszerelve a terep-kaland motorozás viszontagságainak átvészeléséhez.

További részletek

  • A hengerenként kettő irídium gyújtógyertya növeli a gyújtás erejét és az égés hatásfokát, ezáltal elősegíti a nagyobb teljesítményt, a lineárisabb gázreakciót, a könnyebb indítást és a stabilabb alapjáratot.

  • A kompaktabb bordázatú hűtőt lyukacsos légterelő lemezek* szegélyezik a hűtési hatásfok növelése érdekében, és azért, hogy a forró levegő a motoros lábától távolabb áramoljon ki az oldalsó szellőzőkön. (*Szabadalmaztatva.)

  • A Suzuki által kifejlesztett és szabadalmaztatott fojtószeleptestbe épített alapjárati fordulatszám-szabályozó (TI-ISC) megkönnyíti a hidegindítást, stabil alapjáratot és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást eredményez.

  • A könnyű, merev alumíniumötvözet twin-spar váz és lengőkar könnyű kezelést és nagy sebességnél is kiváló stabilitást biztosít.

  • A 43 mm-es támasztócsöves első villa rugó-előfeszítése 5 fokozatban állítható, míg a rugóstagos hátsó felfüggesztés húzófokozatú csillapítása és rugó-előfeszítése fokozatmentesen állítható – szerszámok nélkül, egyetlen gomb elforgatásával.
  • A két 310 mm-es első tárcsafék és a 260 mm-es hátsó tárcsafék egyenletes, szabályozható fékerőt garantál. A tágulásmentes, nagynyomású fékvezeték tovább javítja a fékreakció érzetét.

  • Az új blokkolásgátló fékrendszer (ABS) alapfelszereltség, kialakítása könnyű és kompakt. Az ABS figyeli a kerék sebességét, és az elérhető tapadáshoz igazítja a fékerőt. 

  • A kényelmes, függőleges testtartást és alacsony ülésmagasságot biztosító funkcionális ülés piros varrású, bőrhatású részeket és csúszásmentes, velúrhatású felületeket kombinál, a tetején pedig egy dombornyomású V-Strom logó is helyet kapott.

  • A könnyű műgyanta csomagtartó csúszásmentes gumiréteget kapott, és egybe van építve a formatervezett, jól markolható kapaszkodókkal.

 

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

645cm3

Teljesítmény

69LE

Nyomaték

60Nm

Menetkész tömeg

215kg

Ülésmagasság

835mm

Üzemanyagtank

20L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Furat x Löket
81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
51 kW (69 LE) / 8800 rpm
Nyomaték
60 Nm / 6400 rpm
Hosszúság
2290 mm
Szélesség
835 mm
Magasság
1405 mm
Tengelytáv
1560 mm
Szabad magasság
175 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C (59H), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C (69H), tömlő nélküli

További modellek