V-Strom 650 ABS

Elérkezett az igazi kaland ideje!

2 248 000 Ft
ADVENTURE PACK-kal: 2 379 000 Ft

V-Strom 650 ABS

Elérkezett az igazi kaland ideje!

A kalandvágy új úti célok felé hív. Új látnivalók, hangok és érzetek felé. A 2016-os V-Strom 650 ABS úgy épült meg, hogy még élvezetesebben, izgalmasabban és kényelmesebben juttasson el célodhoz.

V-Strom 650 ABS: Elérkezett az igazi kaland ideje!

Most kedvezményes áron juthatsz ADVENTURE PACK-hoz, V-Strom 650 / XT vásárlása esetén.

Az ADVENTURE PACK tartalma:

 

Jogosítvány kategória
A

2 248 000 Ft
ADVENTURE PACK-kal: 2 379 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

A szabadság ereje

A szabadság ereje

A V-Strom 650 ABS négyütemű DOHC-vezérlésű 645 cm3-es 90°-os elrendezésű V2-es motorja kész maradéktalan vezetési élményt nyújtani. A kéthengeres V-motor jellegzetes dobogását, a könnyű kezeléshez elegendő nyomatékot alacsony és közepes fordulatszámon, valamint nagy teljesítményt a fordulatszám-tartomány tetejénél (biztosít). Széles teljesítménytartományt a kanyargós hegyvidéki utakon, egyenes autópályákon és zsúfolt városi utcákon való zökkenőmentes motorozáshoz. És mindezeken felül kategóriaelső* hatótávolságot biztosító, kiváló üzemanyag-fogyasztást. *650–800 cm3 kaland-túra modellek

Suzuki dupla pillangószelepes (SDTV) injektor

Suzuki dupla pillangószelepes (SDTV) injektor

Az SDTV 39 mm-es szeleptestében a motoros által szabályozott, szívó oldalon elhelyezkedő elsődleges fojtószelep mellett található egy másodlagos fojtószelep is a légszűrő oldalán, amelyet egy könnyű, kompakt egyenáramú léptetőmotor szabályoz. A motorvezérlő egység úgy határozza meg a másodlagos fojtószelep állását a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az elsődleges fojtószelep állása alapján, hogy mindenféle utazási körülmények között fenntartsa az optimális beszívási sebességet. Az SDTV-rendszer optimalizálja a beszívás/töltés sebességét minden fordulatszám-tartományban, hogy folyamatosan optimális levegő-üzemanyag keverék kerüljön az égéstérbe, és ezáltal a motor elegendő nyomatékot adjon le alacsony és közepes fordulatszámon, lineáris gázreakciót adjon, és kevesebb káros anyagot bocsásson ki.

Műszerek, lopás elleni indításgátló

Műszerek, lopás elleni indításgátló

A kompakt, könnyen leolvasható műszeregységen helyet kapott az analóg fordulatszámmérő és egy nagyméretű, állítható fényerejű folyadékkristályos (LCD) kijelző, amelyen látható a sebességfokozat, a környezeti hőmérséklet, az átlagos fogyasztás, a sebességmérő, a kilométer-számláló, két különböző napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék hőmérséklete, a pontos idő és az üzemanyagszint kijelzése. A motoros a kormányrúd bal oldalán lévő kapcsolóval vezérelheti a folyadékkristályos (LCD) kijelzőt. Rövid gombnyomással váltogathatja a kilométer-számláló, a napi kilométer-számláló, a fogyasztásmérő és a fényerő kijelzését. Hosszú gombnyomással váltogathatja az óra és a környezeti hőmérséklet kijelzését. A fénydiódás (LED) kijelzőn van egy fagyásveszélyjelző is a környezeti hőmérséklet kijelzője mellett, hogy a motoros ügyelhessen a vezetési körülményekre. A Suzuki fejlett indításgátló rendszere a tulajdonos kulcsába épített elektronikus azonosítórendszer segítségével segít meggátolni a lopást.

Kényelmes testtartás

Kényelmes testtartás

A hosszú túrákon is kényelmes testhelyzet érdekében az ülést finom(an) megemelték, hogy optimális viszonyban (helyzetben)legyen a kormányrúddal. A függőleges testtartás nagy mozgási szabadságot ad a motorosnak, és a keskeny, könnyű vázzal együtt olyan érzetet kelt, mintha a motoros eggyé válna a géppel. Az ülés keskeny formájának köszönhetően a motoros lába könnyen leér a talajra.

Állítható felfüggesztés

Állítható felfüggesztés

A 43 mm-es támasztócsöves első villák hangolása a merevség és az egyenletes működés együttes érzetét kelti; a rugó-előfeszítés öt fokozatban állítható az útviszonyoknak, a motoros ízlésének, a szállított utasnak vagy csomagnak megfelelően. A rugóstagos hátsó felfüggesztés progresszív reakciójú, a húzófokozatú csillapítás és a rugó-előfeszítés a jobb oldali karosszéria alatt kényelmesen, fokozatmentesen állítható. Az első felfüggesztés rugóútja 150 mm, a hátsó keréké 159 mm. A jól csillapított első és hátsó felfüggesztés kényelmesebb motorozást biztosít.

Alumíniumötvözet twin-spar váz és lengőkar

Alumíniumötvözet twin-spar váz és lengőkar

A V-Strom 650 ABS alumíniumötvözet twin-spar váza öntvényekből és sajtolt részekből épül fel, míg a lengőkar sajtolt karokból és tengelycsapból, valamint öntött csuklórészből áll. A könnyű váz és lengőkar kiválóan illeszkedik a nagy teljesítményű motorhoz, kiemelkedően jó merevségük egyenletes fordulékonyságot és kiegyensúlyozott futást biztosít.

Tárcsafékek és blokkolásgátló fékrendszer (ABS)

Tárcsafékek és blokkolásgátló fékrendszer (ABS)

A két első fék 310 mm-es tárcsái és hidraulikus kétdugattyús féknyergei, valamint a hátsó fék 260 mm-es tárcsája és hidraulikus egydugattyús féknyerge egyenletes, kezelhető fékerőt garantál. A tágulásnak jobban ellenálló, új, nagynyomású fékvezeték tovább javítja a fékreakció érzetét. Az új blokkolásgátló fékrendszer (ABS) alapfelszereltség, kialakítása könnyű és kompakt. Az ABS javítja a fékezési teljesítményt azzal, hogy (bizonyos fokig) segít meggátolni a kerék blokkolását az útviszonyok változása vagy intenzív fékezés esetén azzal, hogy a tapadás mértékéhez igazítja a fékerőt.

Három fokozatban állítható magasságú szélvédő

Három fokozatban állítható magasságú szélvédő

A körültekintően kialakított szélvédő átfogó szélcsatorna-tesztelésen esett át, és hatékonyan csökkenti a menetszél zaját és fárasztó hatását.

További részletek

  • A kompakt, keskeny forma kombinálása hangsúlyos fényezett részekkel és funkcionális, fekete műgyanta alkatrészekkel nyomatékosítja a sportos megjelenést.

  • A sportos, dinamikus első idomban kapott helyet a kiváló fényeloszlású kompakt, többizzós kettős fényszóró.

  • A stílusos és funkcionális első légbeszívók és oldalsó kiszellőzők tovább javítják a motor kinézetét és a motoros kényelmét.

  • Az ülés jó kiképzésének, a karcsú, 20 literes üzemanyagtartálynak és a kompakt karosszériaelemeknek köszönhető kényelmes testtartással a motoros úgy érezheti, hogy eggyé válik a géppel.

  • A piros varrású bőrhatású részeket és csúszásmentes, velúrhatású felületeket kombináló funkcionális ülés tetején egy dombornyomású V-Strom logó is helyet kapott.

  • A motor hátsó részét az ezüstburkolatú, polírozott végű, felfelé néző kipufogódob ékesíti.

  • A könnyű műgyanta csomagtartó csúszásmentes gumiréteget kapott, és egybe van építve a formatervezett, jól markolható kapaszkodókkal.

  • A jó hatásfokú motorkialakítás kiváló fogyasztást és kategóriaelső hatótávot garantál.
  • A kompaktabb bordázatú hűtőt lyukacsos légterelő lemezek szegélyezik a hűtési hatásfok növelése érdekében, és azért, hogy a forró levegő a motoros lábától távolabb áramoljon ki az oldalsó szellőzőkön.

  • Az üzemanyag-befecskendező rendszer tízfuratos finomporlasztó injektorokkal éri el a magas égési hatásfokot.

  • A hatsebességes váltó mozgalmas, sportos motorozáshoz lett szabva. Az első–ötödik fokozat áttétei szűkebbek, míg a magasabb hatodik fokozat kényelmes utazást biztosít.

  • A Suzuki által kifejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) rendszert a gyors, 32 bites motorvezérlő egység szabályozza. Alacsony és közepes fordulatszám-tartományban nagyobb nyomatékot biztosít, lineárissá teszi a gázreakciót, és csökkenti a károsanyag-kibocsátást.

  • A hengerenként kettő irídium gyújtógyertya növeli a gyújtás erejét és az égés hatásfokát, ezáltal elősegíti a nagyobb teljesítményt, a lineárisabb gázreakciót, a könnyebb indítást és a stabilabb alapjáratot.

  • A Suzuki által kifejlesztett és szabadalmaztatott fojtószeleptestbe épített alapjárati fordulatszám-szabályozó (TI-ISC) megkönnyíti a hidegindítást, stabil alapjáratot és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást eredményez.

  • A 19 hüvelykes első és 17 hüvelykes hátsó radiálabroncs kifejezetten a V-Strom 650 ABS számára lett kifejlesztve.

  • A Suzuki fejlett transzponderes indításgátló rendszere (SAIS) a tulajdonos kulcsába épített elektronikus azonosító rendszer segítségével segít meggátolni a lopást.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

645cm3

Teljesítmény

69LE

Nyomaték

60Nm

Menetkész tömeg

214kg

Ülésmagasság

835mm

Üzemanyagtank

20L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Furat x Löket
81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
51 kW (69 LE) / 8800 rpm
Nyomaték
60.0 Nm / 6400 rpm
Hosszúság
2290 mm
Szélesség
835 mm
Magasság
1405 mm
Tengelytáv
1560 mm
Szabad magasság
175 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C (59H), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C (69H), tömlő nélküli

További modellek