V-Strom 1000XT ABS

Kalandozás fenségesen

3 899 000 Ft
Új modell

V-Strom 1000XT ABS

Kalandozás fenségesen

Bőséges erő a meredek hágók meghódításához akár utassal is. A legkorszerűbb technológia, amely mindig rendelkezésre áll a nehéz helyzetek kezeléséhez. Kényelmes motorozás akár megállás nélkül.

A prémium élményét a használhatósággal ötvöző, kényelmes luxusgép valósággal szárnyal a kalandtúrákon. Minden, amire szükséged van. V-Strom 1000XT ABS.

Az új V-Strom 1000 két változatban elérhető. Gazdag alapfelszereltségben – már alapfelszereltség lett a Kézvédő és hasidom - a normál V-Strom1000 és további extrákkal felvértezett V-Strom 1000XT

 

V-Strom 1000XT főbb extrái:

Tömlő nélküli gumiabroncsok drótküllős kerekek, kónuszos kormány.

Jogosítvány kategória:
A

3 899 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Az új generációs ABS-ek következő szintje továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer

Az új generációs ABS-ek következő szintje továbbfejlesztett kipörgésgátló rendszer

A korábbi modelltől örökölt, kedvelt kipörgésgátló rendszer lehetővé teszi a motorosnak a fojtószelep nagyobb magabiztossággal való szabályozását olyan nehéz helyzetekben, mint például motorozás macskaköves utcákon, amikor ketten ültök a motorkerékpáron, vagy vagy amikor nehéz terhet szállítasz. A rendszer minimálisra csökkenti a stresszt és/vagy a fáradtságot a hosszú túrákon. A kipörgésgátló rendszer különböző érzékelőkkel folyamatosan figyeli az első és hátsó kerekek fordulatszámát, a fojtószelep helyzetét, a hajtókar helyzetét és a sebességfokozatot, valamint vezérli a motor teljesítményét a gyújtási idő és a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával. A kipörgésgátló rendszert kétféle üzemmódban lehet használni, vagy a rendszer akár ki is kapcsolható. Az 1. és 2. üzemmód közötti különbség a beavatkozás időzítésében és mértékében rejlik. Az 1. üzemmód kisebb mértékű beavatkozással és késleltetett időzítéssel teszi lehetővé a hátsó kerék túlpörgését egy bizonyos szintig, így a sportos motorozást semmi sem szakítja meg. A 2. üzemmód nagyobb mértékű és azonnali beavatkozást valósít meg. Szabályozza és megelőzi a legcsekélyebb mértékű túlpörgést, és aktívabban támogatja a motorost például esős időben vagy csúszós útfelületeken. Az adott üzemmódot gyorsan és egyszerűen választhatod ki a kipörgésgátló üzemmódválasztójának bal oldali vezérlőkapcsolójával. A megfelelő beállításról meggyőződhetsz a műszerfalra pillantva.

Ellenállhatatlan erő

Ellenállhatatlan erő

Az erőteljes és sokoldalú, 90 fokban döntött DOHC V-ikermotor eredetileg 996 cm3-es volt, majd egy jelentős újjáépítésen esett át, ahol változtak a különböző komponensei, és a kapacitása 2014-ben 1037 cm3-re nőtt – így ez a vonzó motor még inkább megfelel a sportos kalandtúrázók igényeinek. Az erős és barátságos V-ikermotor könnyű gyorsítást tesz lehetővé közlekedési helyzettől vagy szállított utastól.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

Az új Low RPM Assist rendszer bevezetésével a váratlan lefulladásoktól való aggódás mostantól a múlté. A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Az új generációs ABS-ek

Az új generációs ABS-ek

Radiális szerelésű, négydugattyús Tokico féknyergek és 310 mm átmérőjű dupla tárcsa elöl, valamint egy 260 mm átmérőjű tárcsa egydugattyús féknyereggel hátul, amelyek erős és szabályozható fékteljesítményt nyújtanak. A Bosch ABS rendszert a Motion Track fékrendszerre frissítettük, azaz beépítettünk egy öttengelyű tehetetlenségmérő egységet (IMU), valamint összevontuk a jármű helyzetének adatait az első és a hátsó kerék fordulatszámának adataival. Ezáltal az optimális járműstabilitás nem csak egyenes vonalú fékezéskor valósul meg, hanem kanyarokban való fékezéskor is. A kar vagy pedál használatakor az új, kifinomult rendszer azonnal értékeli az ABS használatának szükségességét azáltal, hogy kiszámítja a motorkerékpár helyzetét és a kerekek fordulatszámát. Ha beavatkozás szükséges, az ABS-egység csökkenti a féknyomást, majd továbbra is kifinomultan szabályozza a nyomás növelését/csökkenését az elérhető tapadásnak megfelelően. A korszerű ABS-vezérléssel a rendszer beavatkozása alig érezhető.

Suzuki Clutch Assist System (SCAS)

Suzuki Clutch Assist System (SCAS)

A Suzuki által kifejlesztett antihopping kuplung, melynek köszönhetően a A Suzuki által kifejlesztett antihopping kuplung, melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve. Az SCAS egy korszerű kuplungrendszer, amely támogatja a sportos motorozást és használata kevésbé fárasztó a hosszú túrákon.

Suzuki Easy Start System

Suzuki Easy Start System

A hagyományos indítókapcsolókat nyomva kell tartani mindaddig, amíg a motor be nem indul, de az új V-Strom 1000 / XT már a Suzuki Easy Start System megoldást használja, amely lehetővé teszi a motor egyetlen gombnyomással történő indítását. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és annak beindulása után azonnal kioldja az önindítót.

Tisztább teljesítmény

Tisztább teljesítmény

Az egyedülálló Suzuki Exhaust Tuning (SET) kipufogórendszer pillangószelepet használ a kipufogócsőben, amely optimalizálja a kipufogógáz nyomását különböző működési feltételek között, és növeli a nyomatékot alacsony fordulatszámon (ez hasznos a gyorsuláshoz), valamint fokozza a fojtószelep-választ. Az Euro 4-es szabvány teljesítéséhez mostantól két katalizátort helyeztünk el tandemkonfigurációban, amelyek kisebb károsanyag-kibocsátást biztosítanak, így a motor Euro 4-es szabványú lett, miközben ugyanolyan vonzó maradt, mint korábban.

Kényelem mindkettőtöknek

Kényelem mindkettőtöknek

Az ülés fényűző kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt. Mindez az irányíthatóság érzetével párosul a sportos motorozáshoz, amelyet az üzemanyagtartályhoz csatlakozó szakasz keskenyebb kialakítása is segít a jobb fogás érdekében. Az ülés magassága alacsony, így a motoros lába álló helyzetben könnyen leér a talajra, megbízható érzetet biztosítva. Az új kialakítású, duplaöltéses varrás és a SUZUKI logó minőségérzetet nyújt, miközben az ülés oldala jó fogást biztosít – ugyanazokból az anyagokból készült, amelyeket az RM-Z versenymodell használ.

Gazdag alapfelszereltség

Gazdag alapfelszereltség

A korábban külön rendelhető kézvédők – amelyek csökkentik a kezet érő szélhatást, és különösen esőben és hűvös időben hasznosak – mostantól az alapfelszereltség részeként támogatják a szélsőséges időjárásban való motorozást. A karok kényelmes és pontos használata még jobb lett a külön rendelhető markolatfűtés beépítésével, amely ideális megoldás hosszú túrákon, nehéz körülmények között. A hasidom szintén az alapfelszereltség része lett, és formaterve tovább fokozza a motoros kalandvágyát.

Választható kerekek

Választható kerekek

A 19 colos első kerék és a 17 colos hátsó kerék prémium szintű stabilitást és fürgeséget biztosít, amely jól megbirkózik az összes motoros helyzettel. V-Strom 1000XT tömlő nélküli gumiabroncsokkal használható drótküllős kerekeket kapott.

Optimálisan kiegyensúlyozott alumínium hídváz

Optimálisan kiegyensúlyozott alumínium hídváz

A V-Strom 1000 / XT ABS karcsú alumíniumövezet hídvázra épült, amely kényelmes utazást tesz lehetővé, sportos vezetési élményt nyújt, és a könnyű szerkezetnek köszönhetően hozzájárul a gazdaságos fogyasztáshoz. A szintén alumínium lengőkar olyan hosszúságra van állítva, amely magas szintű stabilitást biztosít egyenes vonalon és kanyarban egyaránt. A motorkerékpár megnyugtatóan stabil nagy sebességen, akár csomagokkal és utassal is.

Tartozékok széles skálája

Tartozékok széles skálája

A főleg hűvös évszakokban vagy esős időben értékes markolatfűtés modellváltáson esett át. Az új típus markolata vékonyabb, és szinte teljesen megegyezik a normál markolattal, érzetre természetes még akkor is, ha éppen nem használod. A kapcsolót a bal oldali markolatba építettük be, így az kompakt és egyszerűen kezelhető. A fűtőszálat a markolat belsejében teljes körben helyeztük el a még hatékonyabb fűtés érdekében. A korábban külön rendelhető kézvédők – amelyek kiválóan használhatók a markolatfűtéssel – mostantól az alapfelszereltség részét képezik. A tartozékok kínálata továbbra is gazdag, olyan lehetőségekkel, mint például a LED-es irányjelzők, a láncvédő, a túraplexi és a középállvány, amelyek motorkerékpárral való túrázáskor jöhetnek jól.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1037cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4.8L / 100km

Teljesítmény

101LE

Nyomaték

101Nm

Menetkész tömeg

228kg

Ülésmagasság

850mm

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
CO2 kibocsátás*
112 g / km
Furat x Löket
100,0 mm x 66,0 mm
Üzemanyagtank
20 L
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
101 LE (74 kW) / 8000 rpm
Nyomaték
101 Nm / 4000 rpm
Hosszúság
2285 mm
Szélesség
865 mm
Magasság
1410 mm
Tengelytáv
1555 mm
Szabad magasság
N/A
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C 69V, tömló nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése

További modellek