V-Strom 1000 ABS

Csupa kaland – kompromisszumok nélkül

3 699 000 Ft
3 499 000 Ft
Akciós

V-Strom 1000 ABS

Csupa kaland – kompromisszumok nélkül

Képzeld el a legizgalmasabb Föld körüli utazást két keréken! Lenne elég erőd és kitartásod a hegyvidéki szerpentinek leküzdésére, inspirációd az ismeretlen utak felfedezésére? Nap mint nap fürgeséget és kényelmet éreznél, s a vágyat, hogy továbbhaladj. Hogy minden pontosan a helyén van. Biztosan tudnád, hogy rábízhatod magad a technológiára. Ideje, hogy mindez megvalósuljon! Íme a túramotor, amely minden útra tökéletes.

Jogosítvány kategória
A

3 699 000 Ft
3 499 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Áttervezett motor

Áttervezett motor

Az áttervezett 1037 cm3-es 90°-os elrendezésű V2-es motor arra készült, hogy elvigyen, ahová csak akarod, legyen szó városi úti célról, nyílt autópályáról vagy ritkán látogatott utakról.

SCAS antihopping tengelykapcsoló

SCAS antihopping tengelykapcsoló

A Suzuki által kifejlesztett antihopping tengelykapcsoló (SCAS) csúszó kuplungként működik lefelé váltáskor. Bizonyos fokú csúszást tesz lehetővé a tengelykapcsolón a zökkenőmentes lefelé váltás biztosítása érdekében, hogy a motoros kevésbé fáradjon el. Ezenkívül kuplungrásegítőként is funkcionál, hogy megkönnyítse a tengelykapcsolókar meghúzását.

Suzuki kipörgésgátló rendszer

Suzuki kipörgésgátló rendszer

A V-Strom 1000 ABS a Suzuki első motorkerékpárra kifejlesztett kipörgésgátló rendszerével van felszerelve, segítségével a motoros magabiztosabban kezelheti a gázkart a különféle vezetési körülmények között. A motoros három üzemmódból választhat (1, 2 és KI). Az 1. és 2. üzemmód érzékenységében különbözik egymástól: az 1. üzemmód kevésbé érzékeny, bizonyos fokig lehetővé teszi a hátsó kerék kipörgését. A 2. üzemmód érzékenyebb, a kipörgésgátló rendszer hamarabb lép működésbe.

12 voltos egyenáramú aljzat

12 voltos egyenáramú aljzat

Az aljzat könnyen elérhető helyen található a műszerfal alatt. Ideális a navigációs rendszer ellátására és a mobiltelefon töltésére.

A legújabb végeselem-módszerrel (FEM) tervezett váz

A legújabb végeselem-módszerrel (FEM) tervezett váz

A váz keményebb és 13 százalékkal könnyebb, mint az előző modellé.

Tokico négydugattyús monoblokk első féknyergek

Tokico négydugattyús monoblokk első féknyergek

A Tokico négydugattyús monoblokk első féknyergek a két 310 mm-es úszótárcsával erős fékezési teljesítményt biztosítanak.

Műszerfal

Műszerfal

Analóg fordulatszámmérő és állítható fényerejű, folyadékkristályos (LCD) sebességmérő. A folyadékkristályos (LCD) kijelzőről leolvasható a kilométer-számláló, a két különböző napi kilométer-számláló, a sebességfokozat, a hűtőfolyadék és a környezet hőmérséklete, a feszültség, a hatótávolság, az átlagos és a pillanatnyi fogyasztás, a kipörgésgátló üzemmódja, az üzemanyagszint kijelzése és a pontos idő.

43 mm-es KYB fordított első villa

43 mm-es KYB fordított első villa

Sportos, mégis elegáns motorozást biztosít változatos körülmények között. Az első villa csillapítása és rugó-előfeszítése teljes mértékben állítható.

További részletek

  • A könnyű, kompakt blokkolásgátló fékrendszer (ABS) a körbefordulás során ötvenszer méri meg kerék sebességét, és az elérhető tapadáshoz igazítja a fékerőt.

  • A kipufogó teljesen át lett tervezve a Suzuki kipufogóhangolási (SET) technológiájával, a nyomást a kipufogócsőben lévő, a motorvezérlő elektronika által szabályozott pillangószelep optimalizálja.

  • A dugattyúgyűrűk vékonyabbak és 15%-kal kisebb húzóerő hat rájuk, ennek köszönhetően kisebb a súrlódás. Javítják az égés hatásfokát és az üzemanyag-fogyasztást.

  • Végeselem-módszer alkalmazásával új dugattyúkat terveztek az ideális szilárdság és súly elérése érdekében. Annak ellenére, hogy a dugattyúk nagyobbak a korábbiaknál, súlyuk és merevségük megegyezik.
  • A hengerenként kettő irídium gyújtógyertya növeli a gyújtás erejét és az égés hatásfokát, ezáltal nagyobb teljesítményt, lineárisabb gázreakciót, könnyebb indítást és stabilabb alapjáratot tesz lehetővé.

  • Az üzemanyagtartály karcsúbb lett a keskenyebb V-motornak köszönhetően. Az áttervezett váz és alkeret jobb egyensúlyt biztosít a stabilitás és a kezelhetőség növelése érdekében, ráadásul 13 százalékkal könnyebb, mint az előző modellé.

  • Az új Enkei felnik könnyű tízküllős alumíniumöntvények. ?

  • A jellegzetes függőleges fényszóró a hírhedt Hayabusa és GSX-R sportmotorokat idézi.

  • Az ülés alakja kényelmes, oldalfalának textúrája jól tapad. Az ülésmagasság csökkent a korábbi évekhez képest, hogy a motoros könnyen letehesse a lábát a talajra.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1037cm3

Teljesítmény

100LE

Nyomaték

103Nm

Menetkész tömeg

228kg

Ülésmagasság

850mm

Üzemanyagtank

20L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Furat x Löket
100.0 mm x 66.0 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
74 kW (100 LE) / 8800 rpm
Nyomaték
103.0 Nm / 4000 rpm
Hosszúság
2285 mm
Szélesség
865 mm
Magasság
1410 mm
Tengelytáv
1555 mm
Szabad magasság
165 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
110/80R19M/C (59V), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70R17M/C (69V), tömlő nélküli

További modellek