SV650 ABS

V2-es élmény és izgalom

2 199 000 Ft

SV650 ABS

V2-es élmény és izgalom

A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.

TÖBB MINT LAZA MOTOROZÁS

Az SV650 nevében az angol SV rövidítés több dologra is utal: sportos V2-es motor, kiváló érték (Superior Value), egyszerűség és sokoldalúság (Simple and Versatile). Az SV életérzés, amit nehéz szavakba önteni. A sokoldalú, vidám motor a napi munkába járást és a kanyargós utakon vezető hétvégi túrákat is felejthetetlen élménnyé varázsolja. Az SV650 könnyű, ultravékony profiljával magabiztosan vághatsz neki az útnak.

V2-ES ERŐ AZ UTCAI MOTOROZÁSHOZ

A V2-es motor egyedi vezérlésbeállításból fakadó szívverésszerű lüktetése és lineáris erőleadása páratlan motorozási élményt biztosít, komoly erőtartalékokkal. Nem véletlen, hogy a helyi V2-kupákon az első rajtrácsokon még mindig SV650-ek állnak. A motorban rejlő óriási potenciál ellenére az SV650 tökéletes társ a hétköznapi városi közlekedéshez is. A nagy teljesítmény, a karcsú felépítés és a kis tömeg kombinációjaként az SV650 kiemelkedő motorozási élményt, a szinte korlátlan erő és gyorsulás érzetét biztosítja.

Jogosítvány kategória
A

2 199 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Csekély tömeg

Csekély tömeg

Mindössze 197 kg-os tömegének köszönhetően az SV650 kezelése és irányítása valódi öröm. A kis tömeg számos előnnyel jár: jobb gyorsulás, könnyebb kezelhetőség, magabiztosabb irányíthatóság. Kezdő és profi motorosok egyaránt nyakukba vehetik vele a várost,vagy a vidék kanyargós útjait, és élvezhetik a határok nélküli mókát.

Karcsú felépítés

Karcsú felépítés

A karcsú felépítés nem csupán a motorkerékpár ülésmagasságáról szól. Az SV650 áramvonalas profilját az ergonomikus oldalsó borítás és az optimális ülésforma adja, amelynek köszönhetően a motoros lába álló helyzetben kényelmesen leér a földre, menet közben pedig könnyedén bedőlhet és beveheti a kanyarokat.

Térhálós acélváz

Térhálós acélváz

A könnyű acélból készülő térhálós szerkezetű váz karcsú felépítést tesz lehetővé, ugyanakkor büszkén kiemeli a robusztus V2-es motor szépségét.

Suzuki Easy Start indítássegítő rendszer

Suzuki Easy Start indítássegítő rendszer

A Suzuki Easy Start rendszerrel elég csak megnyomni az indítógombot, és az indítómotor a precízen időzített, előre beállított időtartam alatt beindítja a motorkerékpárt. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és indítás után azonnal leállítja az önindítót.

Teljesen LCD-műszeregység

Teljesen LCD-műszeregység

A multifunkcionális LCD-műszeregységen sebességfokozat-kijelző, digitális sebességmérő, fordulatszámmérő, kilométer-számláló, napi kilométer-számláló, átlagos/pillanatnyi fogyasztásmérő, hatótávolság, pontos idő, hűtővíz-hőmérséklet és üzemanyagszint-jelző is található. A kijelző fényereje a külső viszonyoknak megfelelően és a motoros tetszése szerint hat fokozatban állítható.

Fényszóró

Fényszóró

A kerek multireflektoros fényszórót arra tervezték, hogy a lehető legtöbb fényt szórja szét, biztonságot nyújtva a motoros és a többi közlekedő számára. Az igényes formatervnek köszönhetően a lámpatest rögzítése láthatatlan.

Üzemanyagtartály

Üzemanyagtartály

Nagy, 13 literes űrtartalma ellenére az üzemanyagtartály karcsú, ergonomikus, helytakarékos kialakítású. Fehér, piros, kék vagy fekete színben, tetején sportos versenycsíkokkal rendelhető.

LED-es hátsó lámpa és féklámpa

LED-es hátsó lámpa és féklámpa

A hátsó lámpa és a féklámpa dupla LED-es kombinációja kompakt, mégis stílusos. A nagy teljesítményű LED-izzók azon kívül, hogy nagyon tartósak és kiváló láthatóságot biztosítanak, letisztult, elegáns külsőt kölcsönöznek a motor hátuljának.

Dual Spark technológia

Dual Spark technológia

A Suzuki Dual Spark technológiája a precíz gyújtás érdekében hengerenként két gyújtógyertyát használ. Ennek eredményeként jobb az égés hatásfoka, simább az erőleadás, kisebb az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás.

Dual Spark, 90°-os V2-es motor

Dual Spark, 90°-os V2-es motor

A Suzuki V2-es motorja a mérnöki teljesítmény és a páratlan sokoldalúság csodája. A motor már alacsony fordulatszámon is könnyen kezelhető, magas nyomatékot szállít, és mély robusztus hangon szólal meg. A közepes fordulatszám-tartományban a motorerő lineárisan és egyenletesen épül fel, mégis mindig a pilóta irányítása alatt marad. Végül nagyobb fordulatszámon a V2-es erőtől duzzadóan lódul neki, a magasabb sebességfokozatokban is. A V2-es erőforrás a legújabb EURO 4-es kibocsátási normáknak is megfelel, ami kategóriájában az egyik legjobbnak számító fogyasztás (3,84 liter/100km [26,05 km/liter]*) és magasabb maximális teljesítmény mellett. *SUZUKI-mérés a WMTC tesztciklus szerint

Low RPM Assist

Low RPM Assist

Az új SV650 új technológiát is felvonultat: az induláskori alapjáratot szabályozó Low RPM Assist szabályozási funkciót. Elindulásnál, illetve alacsony fordulatszám esetén a motorvezérlő elektronika (ECM) aktiválja az automata alapjárat-szabályozó (ISC) rendszert. Az ISC-körök megnyitásával a motor fordulatszáma enyhén megemelkedik. Elindulásnál a fordulatszám jellemzően visszaesik a kuplung kiengedésekor. Ez az általános viselkedés okozza a motor lefulladását. A Low RPM Assist segítségével a motoros finomabban indulhat el az alacsony fordulatszám-tartományban. A rendszer ezenkívül megkönnyíti a lassú haladást a sok megállást és elindulást igénylő forgalmi helyzetekben.

Fékek és ABS

Fékek és ABS

Elöl blokkolásgátló (ABS) rendszerrel ellátott, 290 mm-es dupla féktárcsa, hátul 240 mm-es féktárcsa gondoskodik az elképesztő fékerőről és adagolhatóságról. Az SV650-en bemutatkozik a Nissin által gyártott legmodernebb ABS-technológia, amely könnyű és kompakt kialakításával lehetővé teszi a motorkerékpár tömegének további csökkentését a teljesítmény feláldozása nélkül. A nagyfokú fékhatás és stabilitás érdekében az ABS vezérlőegysége kerékfordulatonként ötvenszer vesz jelet, és több mint száz különböző szenzoradatot elemez. Ennek köszönhetően a féktávolság különféle útviszonyok mellett is közel azonos szinten tartható. *1. megjegyzés: Az útviszonyoktól függően – nedves, laza vagy egyenetlen burkolaton – a blokkolásgátlóval szerelt modellek féktávolsága meghaladhatja az ABS nélküli modellek féktávolságát. Az ABS nem tudja megakadályozni a kerék megcsúszását kanyarban való fékezés közben. 2. megjegyzés: ABS kizárólag az SV650A modellhez rendelhető.

Új tervezésű dugattyúk és gyűrűk

Új tervezésű dugattyúk és gyűrűk

A teljes üzemanyag-megtakarítás növelésére és a kibocsátás csökkentésére a V2-es motor két innovatív megoldást alkalmaz: gyantabevonatos dugattyúpalástot a dugattyú és a henger közötti súrlódás minimalizálására, valamint egy speciális L alakú dugattyúgyűrűt a jobb zárás érdekében és az átfújás csökkentésére.

SCEM

SCEM

A Suzuki által fejlesztett és szabadalmaztatott nikkel-szilícium-karbid (SCEM) bevonat az öntött alumíniumhengerek falán javítja a hőleadást, és hosszabb élettartamot biztosít. A kemény külső bevonat lehetővé teszi a nagy mennyiségű hő hatékony leadását, miközben csökkenti a súrlódást és egységes, kopásálló tömítőréteget képez a dugattyúgyűrűkön.

Két fojtószelepes (SDTV) befecskendezés

Két fojtószelepes (SDTV) befecskendezés

Az SV650-et a Suzuki már jól bevált két fojtószelepes üzemanyag-befecskendező rendszerével látták el, amelynél a hatékonyabb erőleadásról a hengerenkénti dupla pillangószelep gondoskodik. A tízfuratos injektorokkal együtt optimálisabbá válik az égés hatékonysága, és simább lesz az erőleadás. A rendszer része még a vékonyabb és könnyebb 39 mm-es fojtószelepház és a beépített ISC (automata alapjárat-szabályozó), ami biztosítja az alapjárat fokozott stabilitását és a környezetbarát működést.

Kipufogórendszer

Kipufogórendszer

Az SV650 modern kipufogórendszere a legújabb fejlesztések eredményeként könnyebb és kisebb lett, miközben teljesíti az EURO 4-es kibocsátási normákat, és kimagasló teljesítményt biztosít.

Élmény és izgalom

Élmény és izgalom

Minél többet motorozol az SV650-nel, annál jobban megszereted. Letisztul formái, egyedi megjelenése és sokoldalúsága garantáltan a figyelem középpontjába állítják motorodat, bármerre is járj.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

645cm3

Teljesítmény

75LE

Nyomaték

64Nm

Menetkész tömeg

197kg

Ülésmagasság

785mm

Üzemanyagtank

13.8L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Furat x Löket
81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
56 kW (75 LE) / 8500 rpm
Nyomaték
64 Nm / 8100 rpm
Hosszúság
2130 mm
Szélesség
760 mm
Magasság
1090 mm
Tengelytáv
1445 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli

További modellek