RM85L

A sikeres versenyzés itt kezdődik!

1 298 000 Ft

RM85L

A sikeres versenyzés itt kezdődik!

Az RM85 mindent megad, amire a kezdő motocrossversenyzőnek szüksége van, s ehhez a Suzuki világbajnok kétütemű crossmotoros technológiáit vonultatja fel. A junior méretű RM85 tökéletes eszköz arra, hogy a fiatal motorosok megtanuljanak versenyezni és nyerni.

A nagy teljesítményre tervezett, magas fordulatszámú, 85 cm3-es reed szelepes motorban Keihin PE28 karburátor, valamint ötvözött kipufogószelepek dolgoznak a stabilabb égés érdekében.

A fordított Showa patronos villák progresszív szeleprendszerűek, és csillapításuk nagyobb hátsó terhelésre lett hangolva. A fékrendszer nagyméretű tárcsákkal és kétdugattyús első féknyereggel büszkélkedik.

Az RM85 17 hüvelykes első és 14 hüvelykes hátsó abroncsokkal kapható. A tengelytáv 1240 mm, az ülésmagasság 850 mm.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

1 298 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Kis visító

Kis visító

A 84,7 cm3-es kétütemű, folyadékhűtésű, reed szelepes, forgattyúsházas motor furatátmérője 48,0 mm, lökethossza 46,8 mm. A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű henger masszív és könnyű kialakítású, továbbá hatékony a hőleadása a kiemelkedő teljesítmény érdekében.

Páratlan fékteljesítmény

Páratlan fékteljesítmény

Az RM85 kétdugattyús féknyereggel és nagy, 220 mm-es átmérőjű tárcsával felszerelt első fékje páratlan fékezési teljesítményt nyújt, és a fékkarnál kiemelkedő érzetet biztosít.

37 mm-es Showa első villa

37 mm-es Showa első villa

A Showa 37 mm-es fordított első villái tökéletesen beállíthatóak a motoros súlya, stílusa és képessége szerint. A villák patronos csillapítórendszere teljes mértékben állítható húzófokozatú csillapítással és 20 fokozatban állítható nyomófokozatú csillapítással rendelkezik. A villák 275 mm-es rugóutat tesznek lehetővé a zökkenőmentes, magabiztos irányítás érdekében akár durva terepen és nehéz pályákon is.

Tapadó ülés

Tapadó ülés

Az ülés minden oldala olyan mintázatot kapott, amelytől jobb a térdek tapadása.

További részletek

  • A kipufogószelepek alumíniumból készülnek, hogy tágulási együtthatójuk megegyezzen a hengerével, és jobban tömítsenek.

  • A kipufogószelep szabályozója és emelője jó gázreakciót és kezelhetőséget biztosít.

  • Az elektronikus gyújtási rendszer gyújtáselosztója megfelelő motorteljesítményt biztosít magas fordulatszámon.

  • A zökkenőmentesen járó hatsebességes sebességváltó teljes mértékben kidolgozott mechanizmussal rendelkezik. A váltódob erős ütközőrugóval és a bal oldalán tűgörgős csapágyazással lett kialakítva.

  • A recézett váltókar jó tapadást, kiváló érzetet nyújt.

  • Az acélcső váz és a vastag falú alumínium lengőkar megfelelő teljesítményt biztosít a versenypályán, különösen a kanyarokban.

  • A nagy átmérőjű Showa hátsó lengéscsillapító úgy lett kialakítva és szelepezve, hogy osztályon felüli érzetet biztosítson, és jobban ellenálljon az alsó ütéseknek.
  • A Showa hátsó lengéscsillapító 277 mm-es kerékamplitúdót kínál a zökkenőmentes, egyenletes kezelés és teljesítmény érdekében a legnehezebb versenypályákon is.

  • Könnyű, kis átmérőjű első és hátsó féktömlők. Az első féktömlő a villa szára mögött fut, így nincs szükség védőburkolatra, és csökken a súly.

  • A masszív hátsó féknyereg könnyen karbantartható, megbízható fékteljesítményt nyújt, a fékpofáknak pedig hosszú az élettartama.

  • A hátsó féknyereg műanyag védőburkolata csökkenti a deformálódás lehetőségét, és tovább csökkenti a súlyt.

  • Az RM85 17 hüvelykes első és 14 hüvelykes hátsó abroncsokkal kapható. A tengelytáv 1240 mm, az ülésmagasság 850 mm.

  • A lábtartók sajtolt acél helyett króm-molibdén ötvözetű acélöntvényből készülnek, ezáltal masszívabbak, jobb a tapadásuk.

  • A hosszú tengelykapcsolókarral könnyebben megtalálható és alkalmazható a pontos kapcsolódási pont elinduláskor és kanyarodáskor.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

84.7cm3

Teljesítmény

N/A

Nyomaték

N/A

Menetkész tömeg

74kg

Ülésmagasság

875mm

Üzemanyagtank

5L

Motor típusa
Kétütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
48.0 mm x 46.8 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
N/A
Nyomaték
N/A
Hosszúság
1895 mm
Szélesség
735 mm
Magasság
1165 mm
Tengelytáv
1280 mm
Szabad magasság
355 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, pneumatikus/ tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
70/100-19 (42M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
90/100-16 (52M), tömlős típus

További modellek