RM-Z450

#ThisIsMoto

2 499 000 Ft
Új modell

RM-Z450

#ThisIsMoto

Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette. A 2016-os modell a Suzuki rajtsegítő rendszerének (S-HAC) továbbfejlesztett változatával van felszerelve, ami tökéletes rajtolással juttatja versenyelőnyhöz a motorost. Emellett az ultrakönnyű és könnyen hangolható 49 mm-es Showa SFF-Air villa gyári színvonalú teljesítményt és beállítási lehetőségeket kínál a motoros számára, bármilyen képességű legyen is. Mindehhez robusztus, mégis szuperérzékeny váz járul, így az RM-Z450 továbbra is nyerő motor.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

2 499 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

49 mm-es SHOWA SFF-Air három légkamrás (TAC) villa

49 mm-es SHOWA SFF-Air három légkamrás (TAC) villa

Az SFF-Air a legfejlettebb motocrossvilla, egyenesen a gyári versenymotorokból lett átemelve. Három légkamrából áll, amelyeket a motoros egy kézi légpumpa segítségével könnyen beállíthat és gyorsan optimalizálhat a körülményeknek megfelelően, a guminyomáshoz hasonlóan. A három légkamrás villa belső légkamrája biztosítja a fő felfüggesztés reakcióerejét (rugóállandó), egy kisebb kiegyenlítő légkamra ellensúlyozza a fő reakcióerőt, a külső légkamra pedig rásegít a fő reakcióerőre.

Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC)

Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC)

A Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC) egy választható indulási rendszer, amit egyenesen a gyári verseny-motorkerékpárokból vettek át. Az S-HAC segítségével a motoros kezdeti előnnyel startolhat el a rajtrácsról. Az S-HAC rendszert tavaly alkalmazták először, a 2015-ös RM-Z450 modellen; finomított változata már elérhető a 2016-os RM-Z250 és RM-Z450 modellen. A motorosok három üzemmód közül választhatnak vezetési képességeik és a körülmények alapján.

Bajnokságban bizonyított

Bajnokságban bizonyított

A nyerő teljesítményhez a crossmotoroknak masszívaknak, jó hatásfokúaknak és erőseknek kell lenniük. A bajnokságok megnyeréséhez a motornak olyan tapasztalatot és tudást kell magában hordoznia, amelyet kizárólag a Suzukitól kaphat meg. A 449 cm3-es négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű, négyszelepes injektoros motor a széles nyomatéktartomány és a karokat megfeszítő lóerők tökéletes kombinációját nyújtja a mai versenyzők számára.

Gyári ihletésű dugattyú

Gyári ihletésű dugattyú

A crossmotor egyetlen dugattyújának bírnia kell a robbanásos környezetet, hatékonyan és tartósan kell működnie. A dugattyú és a dugattyúcsap végeselem-módszerrel lett kifejlesztve a gyár versenyrészlegének visszajelzései alapján. Az RM-Z450 dugattyúcsapja gyémántkeménységű felületkezelést kap a súrlódás csökkentése és a tartósság növelése érdekében.

A legjobb crossváz

A legjobb crossváz

Az RM-Z450 twin-spar alumíniumvázzal rendelkezik és olyan lengőkarral, amely az évek során fejlesztéseken és finomításokon esett át, hogy merevsége és rugalmassága között tökéletes legyen az egyensúly. Nem titok, hogy a Suzuki RM-Z-k a legfordulékonyabb crossmotorok.

Alumínium kormányrúd

Alumínium kormányrúd

Az alapfelszereltségként felszerelt csúcskategóriájú Renthal Fatbar alumínium kormányrúd erősebb és kevésbé vibrál, mint a hagyományos méretű alumínium kormányrudak.

Excel alumíniumfelnik

Excel alumíniumfelnik

Az Excel alumíniumfelnik kifejezetten a zord (supercross, szabadtéri motocross és off-road) versenykörülményekhez lettek kialakítva. Az alumíniumötvözet felnik úgy lettek tervezve és megformálva, hogy erősek maradjanak, és megtartsák esztétikus kinézetüket.

Rich & Lean üzemanyag-csatlakozók

Rich & Lean üzemanyag-csatlakozók

A motoros a változatos pályaviszonyoknak megfelelően módosíthatja a motorteljesítményt. A két kiegészítő üzemanyag-csatlakozó egyikének bedugásával az alapbeállításnál dúsabb vagy ritkább üzemanyag-beállítást választhat a motoros, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a motorból különböző vezetési körülmények között. A csatlakozók a motorkerékpáron találhatók, így a pálya szélén könnyen lehet csatlakoztatni őket.

További részletek

  • A könnyű új első féknyereg csökkenti a tömeget, és továbbra is kiváló fékerőt biztosít.

  • A progresszív gázösszeköttetéssel rendelkező, könnyű, akkumulátor nélküli, motocross-célú elektronikus üzemanyag-befecskendező rendszer hatékony teljesítményleadást tesz lehetővé.

  • A 12 furatos injektor által biztosított kiváló üzemanyag-levegő keverék hatékony működést garantál.

  • A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű alumíniumhenger masszív és könnyű, továbbá hatékony a hőleadása.

  • A karcsú kialakítású vázon a motoros pozíciója keskeny és a műszerfal felé nyílik, így aktívabban kezelhető a gép.

  • A Showa piggyback-tartályos hátsó lengéscsillapítón gyors–lassú húzó- és nyomófokozatú csillapítás és a rugó-előfeszítés állítható be.
  • A versenyihletésű, emelkedésarányos rugóstag segítségével a hátsó lengéscsillapító 310 mm-es kerékamplitúdót és maximális tapadást biztosít.

  • A versenykialakítású féktárcsák és Excel alumíniumfelnik az alapfelszereltség részei.

  • A tapadó ülés szürke felső felületének domború keresztmintázata jobb tapadást nyújt a motoros számára.

  • Az üzemanyag-szivattyú karbantartó sapkája és az üzemanyagtömlő csatlakozója tartozék a karbantartás megkönnyítésére, amikor a tulajdonos leszereli az üzemanyagtartályt karbantartási célból.

  • A kipufogódobnál hagyományos csavarokat használtak szegecsek helyett, hogy megkönnyítsék a kipufogódob üveggyapot szigetelésének cseréjét.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

449cm3

Teljesítmény

57LE

Nyomaték

N/A

Menetkész tömeg

112kg

Ülésmagasság

955mm

Üzemanyagtank

6.2L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
96.0 mm x 62.1 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
ca. 42 kW (57 LE)
Nyomaték
N/A
Hosszúság
2190 mm
Szélesség
830 mm
Magasság
1270 mm
Tengelytáv
1495 mm
Szabad magasság
325 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
80/100-21 (51M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
110/90-19 (62M), tömlős típus

További modellek