RM-Z250

Nyerő fejlődés

2 149 000 Ft

RM-Z250

Nyerő fejlődés

Az RM-Z250 2016-ra továbbfejlődött: minden eddiginél magasabb teljesítményszintről az új KYB PSF2 légrugós villák és KYB hátsó lengéscsillapítók, a már eddig is páratlan kezelhetőséget még tovább javító áttervezett váz, a Suzuki rajtsegítő rendszere (S-HAC) és a több mint nyolcvan belső motoralkatrész áttervezésével járó átfogó motorfejlesztés gondoskodik, amelynek révén közepes fordulatszámon a motor leadott teljesítménye nagyobb, teljesítménytartománya szélesebb.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

2 149 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC)

Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC)

A Suzuki rajtsegítő rendszer (S-HAC) egy választható indulási rendszer, amit egyenesen a gyári verseny-motorkerékpárokból vettek át. Az S-HAC segítségével a motoros kezdeti előnnyel startolhat el a rajtrácsról. Az S-HAC rendszert tavaly alkalmazták először, a 2015-ös RM-Z450 modellen; finomított változata már elérhető a 2016-os RM-Z250 és RM-Z450 modellen. A motorosok három üzemmód közül választhatnak vezetési képességeik és a körülmények alapján.

Háromfokozatú szabályozás

Háromfokozatú szabályozás

Az S-HAC kialakítása megkönnyíti a használatot, és lehetővé teszi a talajra átvitt teljesítmény maximális szabályozását. Segítségével hozzáigazíthatod a motor teljesítményleadását az indulási körülményekhez. A 2016-os RM-Z250-en található új háromfokozatú S-HAC módosítja a gyújtás beállítását az indulás pillanataiban, majd újra módosítja az időzítést, amikor a motorkerékpár elhagyja a rajtrácsot, végül újabb beállítást alkalmaz a hosszabb kezdeti gyorsulási szakaszban.

KYB PSF2 első villa

KYB PSF2 első villa

Az új tervezésű KYB PSF2 légrugós első villa acélrugók helyett levegőkamrákat tartalmaz a kisebb súly, könnyebb állíthatóság, fejlettebb csillapítás és a csekély súrlódásnak köszönhető egyenletes működés érdekében. A motoros egy kézi pumpa segítségével állíthatja be mindkét légrugós villát azonos kiegyenlített nyomásértékre. A nagy és kis sebességű húzó- és nyomófokozatú csillapítás is beállítható.

Új KYB hátsó lengéscsillapító

Új KYB hátsó lengéscsillapító

A legújabb kialakítású KYB hátsó lengéscsillapító rugóstaggal csatlakozik a lengőkarhoz, átméretezett lökéscsillapító rudak és távtartók segítségével. A nitrogénnel töltött piggyback típusú lengéscsillapító új felső állítórendszerrel rendelkezik a nagy és kis sebességű húzó- és nyomófokozatú csillapítás könnyű beállítása érdekében. A rugó-előfeszítés pontosan behangolható a lengéscsillapítón elhelyezett menetes állítógyűrűvel.

Megnövelt motorteljesítmény

Megnövelt motorteljesítmény

Az RM-Z250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett nőjön a közepes fordulatszámon leadott teljesítmény és nyomaték. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a könnyebb kezelés érdekében. A 2016-os modellhez több mint 80 belső motoralkatrészt terveztek át – ezekre sárga szín hívja fel a figyelmet.

Új dugattyú

Új dugattyú

Az új dugattyú felületét sörétszórással kezelték a tartósság növelésere. A dugattyúcsap gyémántkeménységű bevonatot kap a súrlódás csökkentése és a tartósság növelése érdekében. Az új L profilú dugattyúgyűrű jobb tömítést biztosít, és csökkenti az átfújt gáz mennyiségét. Valamennyi módosítás hozzájárul a tartósság növeléséhez és a teljesítménytartomány kiszélesítéséhez.

Új vezérműtengelyek

Új vezérműtengelyek

Az új szívó és kipufogó vezérműtengelyek szélesebb motorteljesítmény-tartományt biztosítanak. A nyomáskiegyenlítő rendszer át lett tervezve a pontosabb működés és a még könnyebb indítás érdekében.

Új bütyköslánc-feszítő

Új bütyköslánc-feszítő

Az áttervezett bütyköslánc-feszítő csökkenti a súrlódást és növeli a tartósságot, míg az új feszültségállítónak szélesebb a tartománya a kisebb ellenállás érdekében.

Új szívószelepek

Új szívószelepek

A szívószelepek át lettek tervezve a kompresszióarány és a szívás hatékonyságának növelése érdekében. A kompresszióarány 13,5:1-ről 13,75:1-re nőtt.

Új főtengely és gyújtómágnes

Új főtengely és gyújtómágnes

Csökkentették a főtengely és növelték a gyújtómágnes tehetetlenségét a motorfékezési veszteség csökkentése érdekében.

Alumínium kormányrúd

Alumínium kormányrúd

Csökkentették a főtengely és növelték a gyújtómágnes tehetetlenségét a motorfékezési veszteség csökkentése érdekében.

Rich & Lean üzemanyag-csatlakozók

Rich & Lean üzemanyag-csatlakozók

A motoros a változatos pályaviszonyoknak megfelelően módosíthatja a motorteljesítményt. A két kiegészítő üzemanyag-csatlakozó egyikének bedugásával az alapbeállításnál dúsabb vagy ritkább üzemanyag-beállítást választhat a motoros, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a motorból különböző vezetési körülmények között. A csatlakozók a motorkerékpáron találhatók, így a pálya szélén könnyen lehet csatlakoztatni őket.

További részletek

  • Az RM-Z250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett növeljék a közepes fordulatszámon leadott teljesítményt és nyomatékot. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a könnyebb kezelés érdekében.

  • Az új dugattyú (dugattyúcsap és gyűrű) jobb tömítésének köszönhetően növeli a tartósságot és a leadott teljesítményt.

  • A kisebb főtengely- és nagyobb gyújtómágnes-tehetetlenség csökkenti a motor fékezőerejét.

  • Az áttervezett vezérműtengelyek és szelepek növelik a teljesítményt, és egyenletesebbé teszik az teljesítményleadást.

  • Az áttervezett nyomáskiegyenlítő rendszer pontosabb működést, könnyebb indítást biztosít.

  • Az áttervezett berúgó fogaskerék, breather gear??? és berúgó alapjárati fogaskerék jelentősen megkönnyíti a motor beindítását.

  • Az áttervezett bütyköslánc-feszítő csökkenti a súrlódást és növeli a tartósságot, míg az új feszültségállítónak szélesebb a tartománya a kisebb ellenállás érdekében.

  • Az áttervezett forgattyúsház javítja az olajkenést és -keringést, valamint csökkenti a motor fékezőerejét.

  • Az áttervezett tengelykapcsolóházhoz új olajszintjelző ablak tartozik a karbantartás megkönnyítése érdekében.
  • A fejlett, akkumulátor nélküli üzemanyag-befecskendező rendszer 44 mm-es fojtószelepházzal, progresszív gázösszeköttetéssel és egy 16 bites számítógéppel rendelkezik. Az üzemanyag-befecskendező rendszer egyedi kondenzátorrásegítésű indítórendszert használ, amit az indítás után egy könnyű, masszív mágneses generátor lát el.

  • A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű alumíniumhenger kialakítása masszív és könnyű, hőleadása hatékony.

  • A már eleve kiválóan irányítható RMZ-Z250 áttervezése során a 2016-os váz úgy lett átalakítva, hogy kanyarodás és egyenes haladás közben is jobban teljesítsen. A váz teljes súlya 2,5 százalékkal csökkent.

  • A könnyű új első féknyereg csökkenti a tömeget, és továbbra is kiváló fékerőt biztosít.

  • A versenykialakítású féktárcsák és Excel alumíniumfelnik az alapfelszereltség részét képezik.

  • Az új Dunlop MX52 sorozatú abroncsok CTCS (szövetvázfeszesség-szabályozó rendszer) technológiával készülnek a kiemelkedő szilárdság és az erős tapadás érdekében.

  • A tapadó ülés felső felületének dombodú keresztmintázata jobban tapad, így a motoros biztosabban ül a nyeregben.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

249cm3

Teljesítmény

40LE

Nyomaték

N/A

Menetkész tömeg

106kg

Ülésmagasság

955mm

Üzemanyagtank

6.5L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
77.0 mm x 53.6 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
ca. 30 kW (40 LE)
Nyomaték
N/A
Hosszúság
2170 mm
Szélesség
830 mm
Magasság
1270 mm
Tengelytáv
1475 mm
Szabad magasság
345 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
80/100-21 (51M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
110/90-19 (57M), tömlős típus

További modellek