KingQuad 750XP

A KINGQUAD család hatalmas királya

2 912 598 Ft +ÁFA

KingQuad 750XP

A KINGQUAD család hatalmas királya

A szervokormányos KingQuad 750 a márka zászlóshajója. Úgy lett megtervezve, hogy ne csupán a jelenleg kapható legjobb univerzális sport-haszon ATV legyen, hanem egyenesen a Suzuki által valaha gyártott legjobb ATV.

Az elektromos szervokormányrendszer mindenféle körülmények között megkönnyíti a kormányzást, hogy a vezető kevésbé fáradjon el. Tökéletes választás azoknak a gazdálkodóknak, akik sok időt töltenek az ATV-jükön.

A KingQuad 750-et egyhengeres folyadékhűtésű DOHC-vezérlésű motor hajtja, amelynek furatátmérője 104 mm, lökethossza 85 mm, űrtartalma pedig 722 cm3. A nagy furatátmérő elegendő nyomatékot kölcsönöz a négyütemű motornak, különösen az alacsony és magas fordulatszám-tartományban. Az üzemanyag-levegő keveréket a Suzuki saját hatékony üzemanyag-befecskendező rendszere szállítja. Ezt a technológiát éveken át fejlesztették és tesztelték nagy teljesítményű motorkerékpárokban.

A KingQuad 750 üzemanyag-befecskendező rendszerének egyik előnye, hogy általánosan csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. Ezenkívül nem kell fáradozni a szívató és a karburátor beállításával sem. Az elektronikus üzemanyag-befecskendezés jobb gázreakciót és egyenletesebb motorteljesítményt biztosít, mint a mechanikus karburátor. Végezetül a KingQuad 750 verhetetlen hajtáslánccal és sebességváltóval van felszerelve, ami három módban működtethető: kétkerék-hajtással, négykerék-hajtással és első differenciálzáras négykerék-hajtással.

A KingQuad 750 teljesen új, nagy szakítószilárdságú acélvázához kapcsolódó felfüggesztés teljesen független. Úgy lett kialakítva, hogy egyszerre biztosítsa a haszon-ATV-k által igényelt merevséget és a könnyen kezelhető, hobbinégykerekűek könnyedségét. Az új első és a hátsó fékrendszerek segítenek egyenletesen lassítani a KingQuad 750-et. Elöl hidraulikus fékek találhatók, mindkét keréken 200 mm-es tárcsákkal és masszív, féknyergekbe épített 34 mm-es fékdugattyúkkal az erős és megbízható fékezés biztosítására. A KingQuad 750 préselt alumíniumöntvény felnire szerelt új tervezésű, 25 hüvelykes Dunlop diagonál gumiabroncsokon fut.

Magas ívű sárvédőivel és határozott vonalú fényszóróival a szervokormányos Suzuki KingQuad 750 egyesíti a sportos külsőt a nagy teherbírással.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

2 912 598 Ft +ÁFA

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Három év gyári garancia

Három év gyári garancia

A Suzuki 3 év teljes körű gyári garanciát vállal teljes nagy teherbírású, mezőgazdasági ATV-termékkörére: így fejezi ki az elkötelezettségét irántad. Mindez nem meglepő, hiszen a Suzuki már eleve fejlett technológiával, kifejezetten az embert próbáló ausztráliai körülményekhez igazítva szállítja mezőgazdasági ATV-it.

Hatalmas király

Hatalmas király

A nagy teljesítményű 722 cm3-es, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű négyhengeres Suzuki injektoros motor alacsony és közepes fordulatszámon nagy nyomatékra, illetve magas fordulatszámon nagy teljesítményre lett hangolva. A KingQuad könnyű alumíniumhengere 48 fokban előre dől az optimális súlyeloszlás és alacsonyabb ülésmagasság érdekében. A hengerfurat Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) bevonatot kapott a jobb tartósság, kisebb súly és kiváló hőleadás biztosítása érdekében.

Nyomatékérzékelő első differenciálmű

Nyomatékérzékelő első differenciálmű

A nyomatékérzékelő első differenciálmű három üzemmódja – kétkerék-hajtás, négykerék-hajtás, differenciálzáras négykerék-hajtás – közül a kormányrúdon elhelyezett gombbal lehet választani.

Zárt, többtárcsás hátsó fék

Zárt, többtárcsás hátsó fék

A nagy, 200 mm-es tárcsával és könnyű féknyergekkel ellátott két első hidraulikus fék maximális fékpofafelületet garantál a megnövelt fékerő és a kiváló tartósság érdekében. Ráadásul a zárt, többtárcsás, tengelykapcsolós felépítésű hátsó fékrendszer is igen masszív, csökkenti a rugózatlan súlyt, és szinte nem igényel karbantartást. A zárt kialakítás erős, hatékony fékezést biztosít szinte bármilyen terepen és körülmények között.

További részletek

  • Az elektromos szervokormányrendszer mindenféle körülmények között megkönnyíti a kormányzást, hogy a vezető kevésbé fáradjon el. Magasan helyezkedik el, hogy ne érje se víz, se törmelék.

  • Az injektor javítja a gázreakciót és az üzemanyag-fogyasztást, közben egyenletes teljesítményleadást és jobb indítást biztosít.

  • Az üzemanyag-befecskendező rendszer olyan technológiát használ, amely motorkerékpár- és ATV-versenyeken is helytállt.

  • A gumi-alátámasztású motor két kiegyenlítő tengellyel teszi zökkenőmentessé a nagy teljesítményű motorozást.

  • A légszűrőben papír- (finomszűrés) és szivacsalkatrészek (könnyen tisztítható, újra felhasználható) is vannak a nagyobb tartósság és kevesebb karbantartás érdekében.

  • A hatékony és funkcionális teljesen automata QuadMatic fokozatmentes sebességváltó tartós ékszíjjal és centrifugál-tengelykapcsolóval rendelkezik.

  • A teljesen független felfüggesztés lengéscsillapítói állíthatók. A négy saroknál lévő lengéscsillapítók öt különböző előfeszítésre állíthatók be, a sokoldalúság maximumát biztosítva különböző terhelések mellett.
  • A fejlett motorfékező rendszer a sebességváltó segítségével szabályozza a jármű sebességét, hogy lejtőn minél kevésbé gurulhasson szabadon.

  • A vezetésimód-választó kapcsolóval könnyű és biztonságos az alacsony, magas, üres és „parkolás" üzemmódok közötti váltás.

  • A Suzuki exkluzív T alakú ülése egész nap kényelmet nyújt, és megkönnyíti a testsúly áthelyezését.

  • A végigfutó műanyag védőlemezek megóvják az alvázat és a motort.

  • Az ülés alatt elhelyezkedő üzemanyagtartály segít alacsonyan tartani a gép súlypontját. A racsnis benzinsapka megakadályozza a túlhúzást.

  • Az első és hátsó csomagtartórácsok felülete redőzött festésű a nagyobb tartósság érdekében.

  • A hasznos tárolórekesz a jobb első sárvédőn található.

  • A folyadékkristályos (LCD) műszeregységről a sebességmérő, kilométer-számláló, két különböző napi kilométer-számláló, a pontos idő, a stopper, a sebességfokozat kijelzése, az üzemanyagszint kijelzése és a vezetési mód kijelzése olvasható le.

  • Az első lökhárítóban lévő flexibilis cső megkönnyíti a csörlő felszerelését.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

722cm3

Teljesítmény

50.2LE

Nyomaték

65.6Nm

Menetkész tömeg

302/305kg

Ülésmagasság

880/920mm

Üzemanyagtank

17.5L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
104.0 mm x 85.0 mm
Sebességváltó
CVT, terepfokozattal és hátramenettel
Teljesítmény
50.2 LE / 6000 rpm
Nyomaték
65.6 Nm / 5000 rpm
Hosszúság
2115 mm
Szélesség
1210 mm
Magasság
1245 mm
Tengelytáv
1280 mm / 1285 mm
Szabad magasság
270 mm / 260 mm
Első futómű
Független, dupla lengőkar, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Független, dupla lengőkar, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
AT25x8-12 , tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
AT25x10-12 , tömlő nélküli

További modellek