Intruder M1800R/BZ

AZ ERŐ STÍLUSA – A STÍLUS EREJE

4 098 000 Ft (R)
4 299 000 Ft (BZ)

Intruder M1800R/BZ

AZ ERŐ STÍLUSA – A STÍLUS EREJE

Bevezetése után a díjnyertes Suzuki Intruder M1800R a „Power Cruiser” piac élére ugrott. Egyedülálló stílusa és a motorversenyeken győztes Suzuki hagyományaiból építkező lenyűgöző teljesítménye osztályelsővé tette. Az Intruder M1800R teljesítménye az 1783 köbcentis kéthengeres injektoros, V elrendezésű, 54 fok hengerszöges Suzuki motorral kezdődik. Úgy van hangolva, hogy az üresjárattól egészen a piros mezőig izmos nyomatékot produkáljon, és ez olyan gyorsulást jelent, amit csak akkor hiszel el, ha megtapasztalod. Ez a legnagyobb teljesítményű cruiser, amit a Suzuki eddig épített. Hogy minden érzékszervedet kényeztesse, a hatalmas V2-es motor agresszív, a torok mélyéről jövő kipufogóhangot produkál – pont olyat, amilyet az országút legizgalmasabb cirkálójától vársz. Akárcsak a Suzuki legendás sportmotorjai, az Intruder M1800R is kivételes kezelhetőséggel egyesíti a rendkívüli teljesítményt, köszönhetően a technikai csúcsteljesítménynek számító váznak és futóműnek, amihez világszínvonalú fékek párosulnak.

Jogosítvány kategória
A

4 098 000 Ft (R)
4 299 000 Ft (BZ)

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Mellbevágó basszus

Mellbevágó basszus

Az Intruder M1800R osztályelső, 1783 köbcentis nyolcszelepes, DOHC motorvezérlésű, , folyadékhűtéses, kéthengeres injektoros, V elrendezésű 54 fok hengerszöges Suzuki motorja úgy lett tervezve, hogy hatalmas, ám kezelhető teljesítményt és érzékenyen reagáló nyomatékot, jó gázreakciót és komoly gyorsulást, s mindezzel izmos, sokoldalú teljesítményt produkáljon az utcán és az országúton egyaránt.

Hatalmas dugattyúk

Hatalmas dugattyúk

A hatalmas, 112 mm-es kovácsolt alumíniumötvözet dugattyúk és a rövid löket, valamint a króm-molibdén-acél összekötőkön nyugvó oldalnyergek biztosítják azt az élvonalbeli nyomatékot és lóerőt, amelynek köszönhetően az M1800R magabiztosan hasítja az autópályát. Ezek a dugattyúk szériaautókban vagy - motorkerékpárokban használt benzinüzemű motordugattyúk között a legnagyobbak közé tartoznak, s a versenypályákon már bizonyított módon csökkentik a súrlódást és a tehetetlen tömeget.

Impozáns 240mm széles hátsó gumiabroncs

Impozáns 240mm széles hátsó gumiabroncs

A spirálalakú küllős alumíniumötvözet kerék elöl 130/70R18, hátul pedig impozáns 240/40R18 méretű. A hátsó keréken hatalmas, 240 mm-es Dunlop radiál gumiabroncs van – a legnagyobb, amit széria Suzuki motorkerékpáron valaha is használtak; ez nem csupán agresszív megjelenést és viselkedést kölcsönöz az M1800R-nek, de páratlan tapadást és kezelhetőséget is biztosít az úton.

A versenypálya által ihletett fékrendszer

A versenypálya által ihletett fékrendszer

Versenypálya-ihletésű, radiálisan szerelt négydugattyús első féknyergek és 310 mm-es féktárcsák. A hátsó fékrendszerben egy kétdugattyús féknyereg és 275 mm-es tárcsa található, ami lenyűgöző fékezési teljesítményt kölcsönöz az M1800R-nek.

További részletek

  • Az 1783 köbcentis nyolcszelepes DOHC, 54 fok hengerszöges, folyadékhűtéses, kéthengeres V elrendezésű motor úgy lett tervezve, hogy hatalmas ám könnyen kezelhető teljesítményt és jól reagáló nyomatékot biztosítson.

  • A hatalmas hengerfuratokat a Suzuki versenypályákon bizonyított SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) bevonata védi, ami optimális hőleadást, a dugattyú és a henger között kisebb hézagot, valamint kisebb súlyt eredményez.

  • A SASS (Suzuki Advanced Sump System) kompakt száraz karteres kenési rendszernek köszönhetően alacsonyabb a motor, mélyebben ül a főtengely, így alacsonyabbra került a súlypont.

  • A Suzuki élvonalbeli elektronikus üzemanyag-befecskendező rendszerében kettős fojtószelep (Suzuki Dual Throttle Valve, SDTV) dolgozik az 56 mm-es szeleptesten, optimális légsebességet biztosítva az alacsony és közepes gázreakció-tartományban.

  • Az egyedülálló kétlépcsős bütykös hajtási rendszernek köszönhető a kompakt hengerfejdizájn, ami csökkenti a motor magasságát, és alacsonyabb súlypontot eredményez.

  • A hengerenkénti dupla gyújtógyertyás gyújtási rendszert nagy teljesítményű 32 bites ECM vezérli, amely biztosítja a jobb égési hatásfokot, valamint a csökkentett kibocsátást.

  • A három tagból álló, 9,5 literes, két beömlőnyílásos levegőszűrőben egy-egy hajtogatott szövetből álló légszűrőelem található a motor mindkét oldalán.

  • A 2-1-2 krómozott rozsdamentes acél kipufogórendszerben megtalálható a Suzuki digitálisan vezérelt SET (Suzuki Exhaust Tuning) rendszere, amely optimális motorteljesítményt és erőteljes V2-es hangot biztosít.

  • A szélesen kiosztott állandó kapcsolatú ötsebességes váltó magas ötödik sebességáttételt kínál a kényelmes autópályás motorozáshoz.

  • A csekély karbantartást igénylő tengelyhajtás tisztán fut és minimális nyomatékreakciót produkál, miközben hatékonyan adja le az erőt a hatalmas 18 colos hátsó kerékre.
  • A nagy szakítószilárdságú acél dupla bölcsőváz úgy van kialakítva, hogy kényelmesen tudja kezelni a hatalmas teljesítményt és nyomatékot, miközben könnyű kezelést és puha, zökkenőmentes futást biztosít.

  • A fordított első teleszkópvilla versenyeken bizonyított betéttel és 46 mm-es belső csővel van szerelve, így kényelmes, 130 mm-es rugóutat biztosít.

  • Az alumíniumötvözet lengővilla progresszív csatlakozással és szimpla hátsó lengéscsillapítóval működik; a motoros és utasa súlyához állítható a rugó-előfeszítés.

  • Elöl teljes úszótárcsás, kétdugattyús féknyereggel működő dupla tárcsafék, hátul kétdugattyús féknyereggel üzemelő tárcsafék biztosítja a motorkerékpár fékezését és megállását.

  • Az üléshez közel elhelyezett, állítható közdarabokon ülő hajlított, lapos kormányrúd javítja a motoros és a gép közötti kapcsolatot, fokozza a kényelmet és a kontrollt.

  • A hosszan elnyúló üzemanyagtartály 19,5 liter benzint tud tárolni.

  • A tankra analóg sebességmérő óra és LCD-kilométerszámláló, dupla menetszámláló, üzemanyagszint-jelző és óra van szerelve.

  • A fényszóró burkolatába szerelt műszerek között található a digitális fordulatszámmérő, a sebességfokozat visszajelzése és a fények LED-es visszajelzője.

  • A különböző testalkatú motorosok és utasok kényelmét jól szolgálják a jól párnázott ülések, amelyek szabad mozgást biztosítanak mindkettejük számára.

  • Az utas ülése fölé sportos, együléses burkolat húzható (az alapfelszereltség része), ami még agresszívebb megjelenést kölcsönöz a motornak, illetve egyszemélyes utazásnál használható.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1 783cm3

Teljesítmény

125LE

Nyomaték

160Nm

Menetkész tömeg

347kg

Ülésmagasság

705mm

Üzemanyagtank

19.5L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hegerszög 54°, folyadékhűtés, DOHC
Furat x Löket
112.0 mm x 90.5 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
92 kW (125 LE) / 6200 rpm
Nyomaték
160.0 Nm / 3200 rpm
Hosszúság
2480 mm
Szélesség
875 mm
Magasság
1130 mm
Tengelytáv
1710 mm
Szabad magasság
130 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
130/70R18M/C (63V), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
240/40R18M/C (79V), tömlő nélküli