Intruder C800/B

KLASSZIKUS MORAJ – KORSZERŰ KÉNYELEM

2 498 000 Ft (C800)
2 698 000 Ft (C800B)

Intruder C800/B

KLASSZIKUS MORAJ – KORSZERŰ KÉNYELEM

A férfiasan morajló hang kifinomult technológiával párosul. Laza vezetési stílus bársonyos kényelemben. Minőségi fényezés, csillogó króm, precíz mérnöki megoldások. A motor minden négyzetcentimétere az igazi hagyományos cruiser-élmény és a kifinomultan modern technológia ellenállhatatlan kombinációját tükrözi. Ez az INTRUDER C800.

Jogosítvány kategória
A

2 498 000 Ft (C800)
2 698 000 Ft (C800B)

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

805 cm3-es üzemanyag-befecskendezéses, folyadékhűtésű, 45 fokos V elrendezésű kéthengeres erőforrás

805 cm3-es üzemanyag-befecskendezéses, folyadékhűtésű, 45 fokos V elrendezésű kéthengeres erőforrás

Nyomatékra hangolva, kényelemre tervezve.

Krómozott, lépcsőzetesen eltolt dupla kipufogócsövek

Krómozott, lépcsőzetesen eltolt dupla kipufogócsövek

Kifinomult alakjukkal hozzájárulnak az érzékeny nyomatékleadáshoz, miközben árad belőlük a V2-esekre jellemző morgás.

Krómozott műszeregység

Krómozott műszeregység

Látványos sokoldalú műszerfal kijelző, amin állandóan jól látható a digitális sebességfokozat kijelző, a nagyméretű üzemanyagszint visszajelző, és az óra.

Időtlen, klasszikus stílusjegyek

Időtlen, klasszikus stílusjegyek

Klasszikus cruiser-örökség: minőségi fényezés, csillogó krómelemek, mélyen lenyúló, lekerekített végű sárvédők.

További részletek

  • Az üzemanyag-befecskendezés gondoskodik az optimális üzemanyag-ellátásról, javítja a gázreakciót és a teljesítményt minden fordulatszám-tartományban.

  • A fojtószelep-érzékelővel felszerelt modern, digitális gyújtásrendszer 3D-s gyújtástérképpel fokozza a tekintélyes V2-es motor alsó fordulatszám-tartományban jelentkező nyomatékát.

  • Az optimálisan kiegyenlített gyújtási intervallumról az elékelt forgattyúcsapok gondoskodnak.

  • A finom, széles áttételtartománnyal rendelkező, ötfokozatú váltó és az kis karbantartási igényű kardántengely hatékonyan adja át az erőt a vastag, 15 colos hátsó keréknek.

  • A vastag, hátrafelé döntött első villák biztosítják a hosszú, 140 mm-es rugóutat.
  • A progresszív hátsó központi rugóstag alakja a hagyományos, hátsó rugózás nélküli cruiser vonalait követi.

  • Az ergonomikus kialakítású, bőr textúrájú ülés, a hátrafelé hajló kormányvégek és a széles lábtartók tökéletes vezetési pozíciót biztosítanak a motorosnak szinte minden helyzetben.

  • A kétszemélyes utazást a széles utasülés teszi kényelmessé.

  • A műszeregységen praktikus fokozatkijelző, nagyméretű üzemanyagszint-jelző, és egy a kijelzőn mindig látható óra kapott helyet.

  • Világos, multireflektoros első fényszóró. Tartós, hatékony és kompakt LED-es hátsó lámpa.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

805cm3

Teljesítmény

53LE

Nyomaték

69Nm

Menetkész tömeg

277kg

Ülésmagasság

700mm

Üzemanyagtank

15.5L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hengerszög 45°, folyadékhűtés, SOHC
Furat x Löket
83.0 mm x 74.4 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
39 kW (53 LE) / 6000 rpm
Nyomaték
69.0 Nm / 3500 rpm
Hosszúság
2500 mm
Szélesség
955 mm
Magasság
1110 mm
Tengelytáv
1655 mm
Szabad magasság
140 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Dob
Első gumiabroncs
130/90-16M/C (67H), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
170/80-15M/C (77H), tömlős típus

További modellek