Intruder C1500BT

FEDEZD FEL A SÖTÉT OLDALAD!

3 798 000 Ft

Intruder C1500BT

FEDEZD FEL A SÖTÉT OLDALAD!

Ki mondta, hogy motorozni csak világosban lehet? A 2015-ös Suzuki Intruder C1500T 1462 cm3-es, erős, vízhűtéses, V2-es motorja élettel tölti meg az éjszakát. Dőlj hátra kényelmesen az ülésben a széles kormány mögött, miközben mesterien megmunkált fekete motorod hasít az éjszakában. Megjelenése lenyűgöző: koromfekete kerekek, fekete villa, fekete kipufogórendszer. Napnyugta után se mondj le a motorozás élményéről. Légy az éjszaka ura a Suzuki Intruder C1500T nyergében!

Jogosítvány kategória
A

3 798 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Kategóriájának legerősebb motorja

Kategóriájának legerősebb motorja

A SUZUKI Intruder C1500T cruiser hajtásáról egy 1462 cm3-es V2-es motor gondoskodik. A kizárólag csak Suzuki motorkerékpárokra jellemző tulajdonságokkal felvértezett erőforrás nemcsak hatalmas nyomatékot, hanem kedvező fogyasztást és használható teljesítményt is kínál. Igen, ez a kategória legerősebb motorja, de a nyers erőnél többet nyújt. A kényelmes, hosszú távú gurulásokhoz az erő, a hatékonyság és a nyomaték tökéletes kombinációját kínálja.

Klasszikus váz modern köntösben

Klasszikus váz modern köntösben

Az acélcsőből készült váz nemcsak továbbviszi a klasszikus cruiser-hagyományt, hanem gondoskodik a motoros kényelméről is, biztonságosan körülöleli az erőteljes blokkot. Túl szép, hogy igaz legyen? Pedig valóban az! A tervezőmérnökök az időtálló megjelenés iránti vágyat a modern kor támasztotta teljesítményigénnyel ötvözték. Az eredmény egy hagyományos stílust idéző cruiser, ahol a lábtartó-kormány-ülés háromszög kiemelkedő kényelmet és kezelhetőséget biztosít. A széles gumiabroncsok karcsú, küllős kerekeken futnak. A nagyméretű üzemanyagtartály szép ívet formálva, finoman illeszkedik a kényelmes bőrüléshez. A hosszan hátranyúló, hátsó sárvédőn fényes LED-es hátsó lámpa kapott helyet. Egy motor, amely egyszerre klasszikus és modern.

Kényelmes ülés, tökéletes irányíthatóság

Kényelmes ülés, tökéletes irányíthatóság

A Suzuki Intruder ülése a vezető és az utas számára is kiemelkedően kényelmes, nagyobb távokra kiválóan alkalmas, és hozzájárul a motor könnyű kezelhetőségéhez. Az ülés formájának kialakítása során a mérnökök célja az volt, hogy a motorosnak mozgásszabadságot adjanak, ne kényszerítsék egyetlen pozícióba. Az ülés alakjának köszönhetően a kormányt és a lábtartókat a különböző magasságú motorosok is kényelmesen elérik. A körültekintően kiválasztott üléspárna hosszú távú kényelmet és megtámasztást nyújt vezetőnek és utasnak egyaránt.

Okos cruiser

Okos cruiser

A Suzuki által kifejlesztett 32 bites motorvezérlő egységgel támogatott dupla pillangószelepes (SDTV) befecskendező rendszer mindenkor optimális üzemanyag-levegő keveréket és erőleadást biztosít. A Suzuki bajnokságot nyerő GSX-R sportmotorjából átvett rendszer egyenletes gázreakciót, jobb üzemanyag-hatékonyságot és komoly nyomatékot biztosít.

További részletek

  • A kipufogórendszer, a blokk, a váz és a felfüggesztés is fekete.

  • Mindkét alumíniumötvözetből készült henger Suzuki által kifejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) bevonatot kapott, amely csökkenti a súrlódást és javítja a hőátadást. Ez megnövelt tartósságot és jobb illesztést eredményez. A dugattyúk felső kompressziós és olajlehúzó gyűrűi króm-nitrid bevonatot kaptak, így sokkal ellenállóbbak és simább felületűek, ami a súrlódást tovább csökkenti.

  • A hengerenkénti két gyújtógyertyával hatékonyabb égés és jobb fogyasztás érhető el.

  • A mechanikus zaj további csökkentése érdekében a szelepfedél és a vezérműtengely-csapágyfedél mindkét hengernél elkülönül, illetve a hengerfej és a szelepfedél között gumitömítés található.

  • Az automata alapjárat-szabályozó (ISC) megkönnyíti a hidegindítást és stabilizálja a motorfordulatszámot változó körülmények között.

  • A legnagyobb erőhöz és nyomatékhoz szükséges maximális levegőmennyiségről a C1500T egyedi, három légszűrőből álló levegőrendszere gondoskodik, amely úgy növeli a motor teljesítményét, hogy ennek sem a stílus, sem az üzemanyagtartály-kapacitás nem látja kárát.
  • A Suzuki által kifejlesztett antihopping-tengelykapcsolónak (SCAS) köszönhetően a kuplungkar behúzása kisebb erőt vesz igénybe, így működtetetni is könnyebb. Lassítás során a rendszer puhább visszaváltásokat tesz lehetővé azáltal, hogy csökkenti a kuplungtárcsák közötti nyomást.

  • A kis karbantartási igényű kardántengely hatékony erőleadást biztosít.

  • Széles, 130/80-17-es első és domináns 200/60-16-os hátsó gumiabroncs, egyedi megjelenésű, hétküllős, öntött alumíniumkerekeken.

  • A kényelmes és nyugodt motorozásról lengőkaros, csavarrugós, olajcsillapításos hátsó felfüggesztés gondoskodik. A hátsó rugóstag mélyen a vázban található, így az alacsony építés és megjelenés a klasszikus, hátsó rugózás nélküli cruiserek stílusát idézi.

  • A 18 literes üzemanyagtartálynak köszönhetően megnőtt a hatótávolság, sokkal kevesebbszer kell megállni tankolni.

  • A C1500T üzemanyagtartályának tetején egy többfunkciós műszeregység kapott helyet, középpontjában egy nagyméretű, analóg sebességmérővel. A műszeregység részét képezi még a praktikus sebességfokozat-kijelző és üzemanyagszint-jelző, továbbá a pontos idő és napi kilométer-számláló, valamint az alacsony üzemanyagszintet jelző lámpák, indexvisszajelzők és egyebek. Ilyen szintű műszerezettség meglehetősen ritka a klasszikus cruisereknél.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1462cm3

Teljesítmény

79LE

Nyomaték

131Nm

Menetkész tömeg

363kg

Ülésmagasság

720mm

Üzemanyagtank

18L

Motor típusa
Négyütemű, V2, hengerszög 54°, folyadékhűtés, SOHC
Furat x Löket
96.0 mm x 101.0 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
58 kW (79 LE) / 4800 rpm
Nyomaték
131.0 Nm / 2600 rpm
Hosszúság
2570 mm
Szélesség
990 mm
Magasság
1440 mm
Tengelytáv
1675 mm
Szabad magasság
140 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
130/70R17M/C (69H), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
200/70R17M/C (79H), tömlő nélküli

További modellek