Hayabusa ABS

A sportmotorok királya

4 499 000 Ft

Hayabusa ABS

A sportmotorok királya

A Suzuki Hayabusa egész egyszerűen a tökéletes ultimate sportmotor. Húzd meg a gázkart, érezd a kiváló gyorsulást és a határozott gázreakciót, minden sebességfokozatban, hihetetlen csúcstöltettel! A könnyű és merev twin-spar alumíniumváznak és a korszerű felfüggesztésnek köszönhetően ez a teljesítmény lenyűgöző kezelhetőséggel párosul, amely a szűk fordulókban kivételes irányíthatóságot, a bedöntött kanyarokban megnyugtató stabilitást, az autópályán pedig zökkenőmentes utazást jelent.

Jogosítvány kategória
A

4 499 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Legendás soros négyhengeres erőforrás

Legendás soros négyhengeres erőforrás

A Hayabusa izmos négyhengeres motorja széles nyomatéktartománnyal rendelkezik, hogy a gyorsulás ne legyen megerőltető. A fejlett kialakítású motor folyadékhűtéssel, torlónyomásos esőáramú töltéssel, Suzuki által fejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) szeleptestekkel, a 32-bites motorvezérlő egység által szabályozott, kétinjektoros üzemanyag-befecskendezéssel és két darab, hengerenként négy szelepet működtető, üreges felső vezérműtengellyel rendelkezik.

Kovácsolt dugattyúk, PVD-bevonatú gyűrűk

Kovácsolt dugattyúk, PVD-bevonatú gyűrűk

A háromgyűrűs kovácsolt alumíniumötvözet csúszódugattyúk szilárdsága kiemelkedő. Minden dugattyú olajszabályozó gyűrűje króm-nitrid bevonatot kap vákuumkamrás fizikai gőzfázisú leválasztásos (PVD) eljárással. A PVD-króm-nitrid bevonat keményebb és simább, mint a hagyományos krómbevonatok, ezáltal kevesebb a súrlódás, és jobb a henger tömítettsége. A felső dugattyúgyűrű L keresztmetszetű, így égéskor a nyomás hozzápréseli a hengerfalhoz, ezáltal tovább csökken az átfújás, és nő a dugattyút lefelé nyomó erő.

Suzuki vezetésimód-választó

Suzuki vezetésimód-választó

A Hayabusa is fel van szerelve a Suzuki egyedi vezetésimód-választó (S-DMS) rendszerével, így a motoros három motorvezérlési beállítás közül választhat. A rendszer lehetővé teszi, hogy a motoros a saját szokásainak és a különböző vezetési körülményeknek megfelelően változtassa a beállításokat. Más beállítást választhat például az autópályán való haladáshoz, és mást a kanyargós utakhoz.

Suzuki dupla pillangószelep

Suzuki dupla pillangószelep

A Hayabusa motorja kúpos, 44 mm-es, kétjáratú, Suzuki által kifejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) szeleptestekkel van felszerelve. A hagyományos befecskendező rendszerektől eltérően az SDTV minden fojtószeleptestben két pillangószeleppel rendelkezik. A motoros szabályozza az elsődleges szelepet a gázkarral, a motorvezérlő rendszer pedig a másodlagos szelepet a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az elsődleges szelep állása alapján, az optimális beszívási/töltési sebesség fenntartása érdekében. A precíz, finoman szabályozott rendszer javítja az égés hatásfokát, és természetesebbé teszi a gázreakciót a motoros számára.

Hasítsd a szelet!

Hasítsd a szelet!

A Hayabusa formája tökéletesen egybeolvasztja a motorkerékpárt és a motorost. A körültekintően megformált karosszéria megszelídíti a szelet, hogy a Hayabusa motorjának bőséges teljesítménye maximálisan érvényesüljön. Motorossal együtt végzett alapos szélcsatornatesztek segítségével fejlesztették ki a nagy sebességű motorozáshoz szükséges tökéletes formát. A radikális, aerodinamikus vonalvezetés és a simább karosszéria, azon túl hogy egyedi külsőt kölcsönöz a Hayabusának, meg is védi a motorost a menetszéltől, és gazdaságosabbá teszi az üzemanyag-fogyasztást.

Brembo monoblokk első féknyergek

Brembo monoblokk első féknyergek

A Hayabusa felső kategóriás, radiális elrendezésű Brembo monoblokk első féknyergei könnyebbek és merevebbek a hagyományos, összecsavarozott féknyergeknél, és jobb visszajelzést adnak a motoros számára. A dugattyúk átmérőjét 32-30 mm-ről 32-32 mm-re növeltük. A nagyobb dugattyúk nagyobb erőt fejtenek ki a féktárcsára, így jobb a kezdeti fogás, és az érzet is határozottabb.

Könnyű, nagy teljesítményű ABS

Könnyű, nagy teljesítményű ABS

A könnyű, kompakt kialakítású új blokkolásgátló fékrendszer (ABS) alapfelszereltség. Az ABS az útviszonyok változása vagy intenzív fékezés esetén a kerék blokkolásának megakadályozásával úgy javítja a fékezési teljesítményt egy bizonyos mértékig, hogy a tapadás mértékéhez igazítja a fékerőt. Megjegyzés: Az ABS a fékrendszer kiegészítő berendezése, nem a féktávolság csökkentésére szolgál. Soha ne felejtsd el megfelelően csökkenteni a sebességet, amikor kanyarba ér!

Fordított patronos első villa

Fordított patronos első villa

A KYB fordított patronos villa 43 mm-es támasztócsöveit gyémántkeménységű bevonattal (DLC) látták el a súrlódás csökkentése és az apró úthibák jobb elnyelése érdekében. A villa 120 mm-es első kerékamplitúdót biztosít. A rugó-előfeszítés, valamint a húzó- és nyomófokozati csillapítás teljes mértékben állítható.

Titánszelepek

Titánszelepek

A könnyű titánszelepek könnyű szeleprugó és nagy szelepemelkedés alkalmazását teszik lehetővé tökéletes szabályozás mellett.

Irídium gyújtógyertyák

Irídium gyújtógyertyák

Minden gyújtógyertya-csatlakozóban külön tekercs található, a gyertyák pedig finomabb irídiumötvözet elektródákkal rendelkeznek, ezáltal forróbb a szikra és tökéletesebb az égés; az irídiumötvözet gyújtógyertyák élettartama kétszerese a hagyományos gyertyákénak.

Készen áll a felszállásra

Készen áll a felszállásra

A Hayabusa műszerfala négy kör alakú analóg számlapból áll: fordulatszámmérő, sebességmérő, üzemanyagszint-jelző és a hűtőfolyadék hőmérsékletének kijelzője. A fénydiódák (LED) kijelzik a programozható fordulatszám-kijelzőt, az üres fokozatot, az irányjelzőket, a távolsági fényszórót, továbbá az alacsony üzemanyagszintet, a magas hűtőfolyadék-hőmérséklet, az alacsony olajnyomást, és az üzemanyag-befecskendező rendszer figyelmeztető jelzését. A kör alakú folyadékkristályos (LCD) középső információs panelről leolvasható a pontos idő, a sebességfokozat kijelzése, az S-DMS kijelzése, a kilométer-számláló és a két különböző napi kilométer-számláló.

Bridgestone abroncsok és hátsó fék

Bridgestone abroncsok és hátsó fék

A Hayabusa a kifejezetten ehhez a motorkerékpárhoz kifejlesztett Bridgestone BT-015-tel van felszerelve. Az abroncs profilja és keveréke különféle tesztelések során lett kifejlesztve a magas fokú stabilitás és kezelhetőség érdekében. Az egydugattyús, vezetőcsapos TOKICO hátsó féknyereg újonnan beépített ABS-szel üzemel. A hátsó tárcsa átmérője 260 mm, vastagsága 5,5 mm.

További részletek

  • A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid felületkezelő eljárással (SCEM) készült henger javítja a hőleadást, a tartósságot és a gyűrűk tömítését.

  • Az kompakt kialakítású, sűrűn bordázott ívelt hűtő hátuljára kettő, a motorvezérlő elektronika által szabályozott elektromos, gyűrűs ventilátor lett felszerelve a pontos szabályozás és a stabil motorhőmérséklet érdekében.

  • Az optimalizált hatsebességes váltóban a 4., 5. és 6. fokozat fogaskerekeinél olajpermet csökkenti a kopást és a mechanikai zajokat az autópályán való túrázás közben.

  • A Suzuki által kifejlesztett antihopping tengelykapcsoló (SCAS) ellennyomaték-határoló rendszerként funkcionál, hogy zökkenőmentes legyen a lefelé váltás, és kevésbé rántson a tengelykapcsoló.
  • A könnyű és merev twin-spar alumíniumváz minimalizálja a súlyt, közben pedig nagy csavarási szilárdságot biztosít.

  • Az áthidaló alumíniumötvözet lengőkar nagyobb merevséget biztosító keresztmetszettel rendelkezik, ami segít kezelni a hátsó abroncs nagyobb tapadását és a motor erőátadását. A Hayabusa teljes mértékben állítható hátsó lengéscsillapítója 43 mm átmérőjű dugattyúval és 14 mm átmérőjű rúddal rendelkezik.

  • A függőleges elrendezésű kettős fényszóró intenzívebben világít, jobb a fényeloszlása, és illeszkedik a Hayabusa elegáns vonalvezetéséhez.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1340cm3

Teljesítmény

197LE

Nyomaték

155Nm

Menetkész tömeg

266kg

Ülésmagasság

805mm

Üzemanyagtank

21L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
81 mm × 65 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
145 kW (197 LE) / 9500 rpm
Nyomaték
155.0 Nm / 7200 rpm
Hosszúság
2190 mm
Szélesség
735 mm
Magasság
1165 mm
Tengelytáv
1480 mm
Szabad magasság
120 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

További modellek