GSX650F ABS

Az intelligens motorozás elsajátítására

2 298 000 Ft

GSX650F ABS

Az intelligens motorozás elsajátítására

Kellemes szórakozást kínáló sportos, univerzális motor, amely az injektoros sportmotorok izgalma és az univerzális, sokoldalú teljesítmény ideális egyensúlyát nyújtja. Ideális választás tanuló és haladó motorosoknak.

Ennek az izgalmas sportmotornak a határozott fordulékonyságával bármilyen kacskaringós utat emlékezetes motorozássá tudsz változtatni. Folyadékhűtésű, négyhengeres motorja alacsony és közepes fordulati teljesítményre van hangolva a zökkenőmentes, könnyed városi motorozás érdekében.

Akár a mellékutcákon, akár az autópályán motorozol, értékelni fogod a GSX650F kényelmes kialakítását. A függőlegeshez jobban közelítő ülőhelyzet élvezetessé teszi a mindennapi motorozást is.

Jogosítvány kategória
A

2 298 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Modern négyhengeres teljesítmény

Modern négyhengeres teljesítmény

A GSX650F hatékony injektoros motorja tele van a Suzuki GSX-R sorozatához kifejlesztett versenytechnológiáival. Négy henger. Folyadékhűtés. Két felső vezérműtengely. Hengerenként négy szelep, 17°-os szögben döntve a kiváló égést biztosító kompakt égésterekben, 11,5:1-es kompresszióarány. Egyenletesen működő szelepemelő tőkék és csendesebb hidraulikus vezérműlánc-feszítő rendszer. A 65,5 mm-es furat és a 48,7 mm-es löket harapós, rövid löketű, 0,744:1-es furat-löket arányt eredményez, a 656cm3-es űrtartalom pedig több teljesítményt ad le a hatsebességes váltón keresztül a teljes fordulatszám-tartományban, az alapjárattól a tiltásig.

Multifunkcionális műszerfal

Multifunkcionális műszerfal

A GSX650F műszeregysége mindent mutat, amire csak egy motorosnak szüksége lehet. Analóg fordulatszámmérővel, valamint digitális folyadékkristályos (LCD) sebességmérővel és kilométer-számlálóval rendelkezik. A folyadékkristályos (LCD) üzemanyagszint-jelzőt, az órát, a két napi kilométer-számlálót, a hatótávolság- és a sebességfokozat-kijelzőt a GSX-R versenyihletésű, fokozatváltásra figyelmeztető lámpája kapcsolja össze, amely a tiltásig bármilyen fordulatszámra beprogramozható, hogy emlékeztesse a motorost a felváltásra. Fénydiódák (LED) jelzik az üres fokozatot, az irányjelzőket, a távolsági fényszórót, továbbá az olajnyomásnak, a hűtőfolyadék hőmérsékletének és az üzemanyag-befecskendező rendszernek a figyelmeztetéseit.

Gyors és precíz fékrendszer

Gyors és precíz fékrendszer

A két első tárcsafék négydugattyús Tokico féknyergekből (két-két dugattyú a féknyereg két oldalán) és 310 mm-es úszótárcsákból áll. A hátsó fék Nissin féknyerget és egy 240 mm-es tárcsát használ.

Önbizalom növelő felfüggesztés

Önbizalom növelő felfüggesztés

A 41 mm-es KYB első villa teljesen állítható rugó-előfeszítést és 130 mm-es rugóutat biztosít. A GSX650F hátsó felfüggesztésén állítható a rugó-előfeszítés és a húzófokozatú csillapítás, amely KYB lengéscsillapítóval van felszerelve. A rugóstagnak köszönhetően a felfüggesztés ellenállása kezdetben puhább a kisebb úthibákon, viszont a kerék amplitúdójának növekedésével fokozatosan egyre keményebb lesz a nagyobb bukkanók kezeléséhez. A hátsó kerék amplitúdója pedig 128 mm.

További részletek

  • A hengerfej szelepei hegyes, 17°-os szögben állnak a szívó és a kipufogó hatékonyságának növelése érdekében.

  • A vezérműtengely bütyökprofiljai az alacsony és közepes fordulati teljesítmény leadás szem előtt tartásával lettek kiválasztva, hogy a kezdő motorosok számára ideális teljesítmény könnyen elérhető legyen.

  • A dugattyúgyűrűket fizikai gőzfázisú leválasztásos ionbevonattal (PVD) gyártják a simább felület, a nagyobb tartósság, a kisebb súrlódás és olajfogyasztás érdekében.

  • A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű hengereknek optimális a hőleadása, továbbá kisebb hézagot biztosítanak a dugattyú és a henger között.
  • A nagy kapacitású kipufogórendszer megfelelő teljesítményű katalizátort és oxigénérzékelőt tartalmaz a szigorú Euro 3 és Tier 2 károsanyag-kibocsátási követelmények teljesítéséhez, magas teljesítmény biztosítása mellett a teljes fordulatszám-tartományban.

  • A hatsebességes váltó és a hidraulikus tengelykapcsoló zökkenőmentesen működik, és határozott váltást biztosít mindenféle vezetési körülmények között.

  • A GSX650F magas teljesítményű hűtővel lett szerelve. A motorvezérlő egység által vezérelt 190 mm-es elektromos hűtőventilátor nagy teljesítményű vízszivattyú segítségével tartja a motort üzemi hőmérsékleten.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

656cm3

Teljesítmény

86LE

Nyomaték

61.5Nm

Menetkész tömeg

245kg

Ülésmagasság

790mm

Üzemanyagtank

19L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
65.5 mm x 48.7 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
63 kW (86 LE) / 10500 rpm
Nyomaték
61.5 Nm / 8900 rpm
Hosszúság
2130 mm
Szélesség
760 mm
Magasság
1235 mm
Tengelytáv
1470 mm
Szabad magasság
125 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli

További modellek