GSX1250F ABS

Teljes idomú univerzális motor

2 998 000 Ft

GSX1250F ABS

Teljes idomú univerzális motor

Merész formatervezésű és lenyűgözően nagy teljesítményű, mégis kényelmes és felhasználóbarát. A robusztus nyomatékot 1255 cm3 biztosítja.

Hatásos, minden ízében kidolgozott megjelenés, jellegzetes teljes idommal. Univerzális teljesítmény és kivételes érték.

A 2016-os GSX1250FA: izgalmas, ösztönző, sportosan kényelmes.

Jogosítvány kategória
A

2 998 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

1255 cm3 nyomaték és teljesítmény

1255 cm3 nyomaték és teljesítmény

A 1255 cm3-es hengerűrtartalmú nyomatékos erőforrás úgy lett megalkotva, hogy átfogó, sportos élvezetet nyújtson, a nyomatékcsúcsot pedig már viszonylag alacsony fordulatszámon elérje. A dugattyúk felső kompressziós és olajszabályozó gyűrűire fizikai gőzfázisú leválasztásos (PVD) vákuumkamra-rendszerrel felvitt króm-nitrid bevonat keményebb és simább a hagyományos krómbevonatnál, ezáltal kisebb a súrlódás, és szorosabb a hengertömítés. A folyadékhűtésű olajhűtő alacsony hőmérsékleten tartja a motort. Az erőt a hatsebességes váltó továbbítja, amelynek áttételei a lenyűgöző gyorsulások és az autópályán való egyenletes utazás együttes kiszolgálására lettek megválasztva.

Korszerű üzemanyag-befecskendező rendszer

Korszerű üzemanyag-befecskendező rendszer

Suzuki által fejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) digitális, zárt hurkos üzemanyag-befecskendezés a kiváló gázreakcióért, a kiemelkedően egyenletes teljesítményleadásért, a kisebb fogyasztásért és a csökkentett károsanyagkibocsátásért. Mindegyik 36 mm-es szeleptestben van egy elsődleges fojtószelep, amelyet a motoros szabályoz a gázkarral, és egy másodlagos fojtószelep, amelyet a motorvezérlő számítógép szabályoz a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az elsődleges szelep állása alapján. A másodlagos szelep az ideális légbeszívási sebesség fenntartásához nyit és zár, ami lineárisabb gázreakciót, magasabb égési hatásfokot és alacsony fordulatszámon nagyobb nyomatékot eredményez.

Blokkolásgátló fékrendszer

Blokkolásgátló fékrendszer

Elöl két teljesen úszó 310 mm átmérőjű féktárcsával és négydugattyús féknyereggel, hátul pedig egy 240 mm átmérőjű féktárcsával és egydugattyús féknyereggel van felszerelve. Digitális blokkolásgátló fékrendszer – vagy ABS* – figyeli a kerék sebességét, és az elérhető tapadáshoz igazítja a fékerőt. * Az útviszonyoktól függően (nedves, laza, egyenetlen utak) az ABS-szel felszerelt jármű féktávolsága hosszabb lehet, mint az  ABS nélküli járműé. Az ABS nem tudja megakadályozni a kerék megcsúszását kanyarban való fékezés közben. Vezess óvatosan, ne bízd magad túlzottan az ABS-re!

A felhasználó kényelmére figyelve

A felhasználó kényelmére figyelve

A funkcionálisan elrendezett, könnyen olvasható műszeregység jól értelmezhető számlapokat és visszajelzőket tartalmaz, többek között a kényelmes sebességfokozat-kijelzőt és a fokozatváltásra figyelmeztető lámpát.

Állítható ülés

Állítható ülés

A kényelmes vonalvezetésű ülés magassága 20 mm-rel állítható felfelé és lefelé az intelligens távtartók kivételével, átfordításával és behelyezésével az ülés és a vázon lévő sín közé.

Hátsó lengéscsillapító

Hátsó lengéscsillapító

Az egyetlen hátsó lengéscsillapító progresszív, emelkedésarányos rugóstagja úgy lett kialakítva, hogy egyenletesen reagáljon az úthibákra. A hátsó lengéscsillapító húzófokozatú csillapítása és a rugó-előfeszítése állítható.

Kapaszkodó

Kapaszkodó

A kapaszkodó mindkét végén kampós, hogy hosszú túrákon is kényelmes legyen.

Középtámasz

Középtámasz

A kényelmes középtámasz alapfelszereltség.

További részletek

  • Hosszú távon kopásálló, szívós, Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) hengerfurat-bevonat.

  • A dugattyúgyűrűk króm-nitrid bevonata csökkenti a súrlódást, szorosabbá teszi a hengertömítést.

  • A kiegyenlítőtengely egyenletesebbé teszi a motor működését.

  • Az automata alapjárat-szabályozó (ISC) megkönnyíti a hidegindítást, csökkenti a hidegindítással járó károsanyag-kibocsátást, és stabilizálja a motor alapjáratát változó körülmények között.
  • A folyadékhűtésű olajhűtő alacsony hőmérsékleten tartja a motort. A hatékony motorvezérlő és károsanyagkibocsátás-szabályozó rendszernek köszönhetően a GSX1250FA megfelel a legújabb emissziós előírásoknak és szabványoknak.

  • A funkcionális teljes idom helyet ad a függőleges elrendezésű fényszóróknak, a tankkal és a farokrésszel formás együttest alkot.

  • A klasszikus csőkeretes váz dőlésszöge és utánfutása úgy lett megválasztva, hogy tökéletes egyensúlyt biztosítson a sportos kezelés és az autópályán való kényelmes utazás között.

  • A 43 mm-es támasztócsöves első villa és az egyetlen hátsó lengéscsillapító rugó-előfeszítése egyaránt állítható.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1255cm3

Teljesítmény

98LE

Nyomaték

108Nm

Menetkész tömeg

257kg

Ülésmagasság

805/825mm

Üzemanyagtank

19L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
79.0 mm x 64.0 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
72 kW (98 LE) / 7500 rpm
Nyomaték
108.0 Nm / 3700 rpm
Hosszúság
2130 mm
Szélesség
790 mm
Magasság
1245 mm
Tengelytáv
1485 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

További modellek