GSX-S750 ABS

The Apex Predator

2 699 000 Ft
Új modell

GSX-S750 ABS

The Apex Predator

Hallgasd az eredeti GSX-R motorblokk vad duruzsolását. Érezd, ahogyan felkavarja a lelekedet az új GSX-S750. Urald a kanyarok csúcsragadozóját. Egy legendás szupersport motor teljesítményével és a legújabb technológiákkal felvértezve. Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve. A GSX-S750 egy valódi csúcsragadozó.

Jogosítvány kategória:
A

 

2 699 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Nagyobb teljesítmény kisebb károsanyag-kibocsátással

Nagyobb teljesítmény kisebb károsanyag-kibocsátással

A GSX-S750 túlszárnyalja elődje teljesítményét utcára hangolt motorjával, miközben korszerű technológiájának köszönhetően megfelel az új, szigorú Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és kategóriavezető üzemanyag-hatékonyságot ér el.

Három üzemmódú kipörgésgátló rendszer (TCS)

Három üzemmódú kipörgésgátló rendszer (TCS)

Ez a versenypályán született technológia nagyobb magabiztosságot ad, és komfortossá teszi a motorozást, még szélsőséges időjárás és útviszonyok esetén is azáltal, hogy szabályozza a motor leadott teljesítményét, és segít megelőzni a hátsó kerék túlpörgését. A rendszer olyan simán és természetesen működik, hogy nem zavarja a vezetést – még dinamikus sportmotorozás esetén sem. A motoros három üzemmódból választhat kényelmesen kormánykapcsolóval. Az 1. mód sportmotorozásra szolgál, minimális beavatkozással; a 2. mód a tipikus útviszonyok közötti ideális egyensúlyt biztosítja; a 3. mód maximális tapadásszabályozást biztosít a kedvezőtlen körülmények közötti motorozáshoz.

Sportos hangzás

Sportos hangzás

A GSX-S750 olyan új levegőszűrőházat használ, amely a levegőt három optimalizált nyíláson át szívja be. Ennek eredményeként a beszíváskor tapasztalható hanghatás szinte zene a füleknek kigyorsításkor.

Easy Start System

Egy átlagos motorkerékpár elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Easy Start System rendszere lehőtévé teszi, hogy a kuplungkar behúzása nélkül egy gyors gombnyomás elegendő a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

A rendszer szabályozza a motor fordulatszámát, hogy az ne essen az egyenletes alapjárati fordulatszám fenntartásához szükséges érték alá. Ez segíti az egyenletesebb és könnyebb haladást a forgalmi dugókban és a zsúfolt városi utakon.

Fordított KYB első villák

Fordított KYB első villák

Az arany színűre eloxált 41 mm-es villaszárak sportos, mégis rázkódásmentes és kényelmes motorozást garantálnak. A rúgó-előfeszítést a motorozási igényeknek megfelelően lehet szabályozni.

Karcsú és környezetbarát kipufogórendszer

Karcsú és környezetbarát kipufogórendszer

Az áramvonalas kialakítású, megújított kipufogórendszer szükségtelenné teszi a Suzuki kipufogó-szabályozószelepének használatát, így a kipufogó vonzóbban néz ki, nagyobb teljesítményt nyújt, és kisebb súlya van. A rendszer magában foglalja az új, formailag illeszkedő, felületszilárdító szemcseszórással kialakított, nemesacél hőpajzs friss és letisztult megjelenését is (kivéve a Z modellen). A GSX-S1000 modellével megegyező katalizátort alkalmaz, amely segít teljesíteni az Euro 4-es károsanyagkibocsátási előírásokat.

Informatív LCD műszerfal

Informatív LCD műszerfal

A GSX-S750 könnyű, állítható fényerejű LCD-s műszerfalat használ. A műszerfalon a sebességmérő, a fordulatszámmérő, a kipörgésgátló üzemmódjának állapota, a sebességfokozat, a kilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a hatótávolság, az üzemanyag-fogyasztás és az óra található. A fordulatszámmérő megjelenítését ötféle elrendezés szerint lehet testre szabni.

Radiális rögzítésű, négydugattyús első féknyergek

Radiális rögzítésű, négydugattyús első féknyergek

A radiális kialakítás fékezés közben határozott fékezést biztosít, és maximalizálja a fékerő adagolhatóságot. Mindegyik első féknyereg négy dugattyúval rendelkezik (33,9 mm x 2 és 30,2 mm x 2) egy 310 mm-es úszószerelékű tárcsán, így rengeteg fékerő áll rendelkezésre, amikor csak szükséged van rá.

Stabil tapadást biztosító új gumiabroncsok

Stabil tapadást biztosító új gumiabroncsok

Az új fejlesztésű Bridgestone BATTLAX HYPERSPORT S21 gumiabroncsokkal szereltük a GSX-S750- et, amely kimagasló irányíthatóságot és optimális tapadást garantálnak. A világ legnehezebb versenyein kifejlesztett, legkiválóbb technológiával hangolták ezeket a gumiabrocsokat kifejezetten a Suzuki számára, melyek ezáltal segítenek a tápláléklánc csúcsára repíteni a GSX-S750-et.

Hasidom

Hasidom

Az alapfelszereltség részét képező hasidom hangsúlyozza a motorkerékpár agresszív stílusát és harmonikus esztétikáját.

Könnyű, fekete lábtartók

Könnyű, fekete lábtartók

A GSX-S750 ugyanazokkal az alumínium lábtartókkal lett felszerelve, mint a GSX-S1000 modell. Egyszerre könnyűek és sportosak, fekete színükkel természetesen simulnak bele a vázba, és stílusos megjelenést garantálnak.

Fényszóró

Fényszóró

Ez a ragadozó agresszív megjelenésű fényszóró-kialakítását és agyar formájú helyzetjelző lámpáit közvetlenül a GSX-S1000 modelltől örökölte.

Kónuszos kormány

Kónuszos kormány

Az elvékonyodó kormány fekete karokkal és új kapcsolókialakítással rendelkezik, amely vonzóbbá teszi a motoros látóterébe a megjelenését.

Sportos és könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Sportos és könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Az új tervezésű, könnyű, tízküllős alumíniumöntvény keréktárcsák fokozzák a GSX-S750 vonzerejét. A 310 mm-es úszószerelékű első tárcsák hullámos kialakítása még sportosabb megjelenéssel fokozza a GSX-S750 merész stílusát.

A végáttétele határozott gyorsításra van optimalizálva

A végáttétele határozott gyorsításra van optimalizálva

A GSX-S750 rövidebb végáttételt használ, amely segít maximalizálni a gyorsulást, míg a hatodik sebességfokozat olyan áttételt biztosít, amely nem veszélyezteti a végsebességet.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

749cm3

Teljesítmény

114LE

Nyomaték

81Nm

Menetkész tömeg

213kg

Ülésmagasság

820mm

Üzemanyagtank

16L

Motor típusa
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, soros négyhengeres motor
Furat x Löket
72,0 mm × 46,0 mm
Sebességváltó
6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény
114 LE (85 kW)
Nyomaték
81 Nm / 9000 rpm
Hosszúság
2125 mm
Szélesség
785 mm
Magasság
1055 mm
Tengelytáv
1455 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsafék
Hátsó fék
Tárcsafék
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
Katalógus letöltése

További modellek