GSX-S1000 ABS

Az utca királya

3 298 000 Ft

GSX-S1000 ABS

Az utca királya

A 2016-os GSX-S1000 a versenypályán született, az utcán nőtt föl, erőforrását tekintve pedig a versenyek legendás bajnokának, a GSX-R1000-nek a leszármazottja. Az új GSX-S sorozat a versenypályáról az utcára viszi a Suzuki GSX-R szellemét: azonos technológia és teljesítmény, ezúttal kifejezetten kényelmes utcai motorozásra ideális formában.

Jogosítvány kategória
A

3 298 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Teljesítmény korlátok nélkül

Teljesítmény korlátok nélkül

A szupersport legenda génjeit örökölve született meg a roadster kategória letisztult, sportos ékköve, a GSX-S1000. Az újdonság a szegmens legizgalmasabb képviselője lett, elképesztő teljesítménnyel, valamint a GSX-R1000-ből származó erőforrással és fékrendszerrel. Járj országúton vagy városban, a komfortos GSX-S1000-rel minden motorozás élmény- és adrenalindús utazássá válik. A legkorszerűbb technológiák gondoskodnak róla, hogy minden csepp üzemanyag maximális hatásfokkal hasznosuljon, így minden megtett méter még élvezetesebb. Semmi sem állhat az utadba!

Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)

Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)

A Suzuki fejlett kipörgésgátlójának köszönhetően a vezető minden helyzetben magabiztosan uralja a gázreakciót; ettől a sportos vezetés még élvezetesebb, még kevésbé fárasztó. A legmagasabb színvonalat képviselő rendszer a kerekek fordulatszáma, a fojtószelep állása, a főtengely helyzete és a kiválasztott sebességfokozat alapján befolyásolja a hajtást, másodpercenként 250 alkalommal ellenőrizve az egyes paramétereket. Ha kerékkipörgést érzékel, a gyújtásidőzítés szabályozásával azonnal csökkenti a motor teljesítményét. A teljesítmény szabályozása olyan kiegyensúlyozott és természetes, hogy egyáltalán nincs negatív hatással a motorozás élményére. A motoros három fokozat közül választhat, illetve teljesen ki is kapcsolhatja a kipörgésgátlót. A fokozatok eltérő érzékenységgel működtetik a rendszert. Az egyes fokozat sportos vezetéshez való, ilyenkor a rendszer csak minimálisan avatkozik be. A hármas fokozat pedig nedves és kedvezőtlen útviszonyok esetén maximális védelmet biztosít kerékkipörgés ellen. A kettes fokozat nyújtotta egyensúly átlagos útviszonyok mellett ideális.

Mindennapos élményekhez tervezett váz

Mindennapos élményekhez tervezett váz

A Suzuki mérnökei új, kompakt, könnyű vázat terveztek a GSX-S1000-hez, ennek köszönhetően a jármű dinamikus, nyergében igazi élvezet a motorozás. A váz kialakításának precizitása minden elemében megmutatkozik; a legfőbb szempont a motor ideális kezelhetősége és manőverezőképessége volt a mindennapokban – a városi utcáktól a hegyi szerpentinekig. A vázkeret páratlan fordulékonyságot és úttartást tesz lehetővé. A kormánytengely és a lengőkar csuklója közötti rudak egyenesek. Formájuk ideális merevséget és könnyű súlyt biztosít. A Suzuki tervezőinek sikerült elérniük, hogy az új modell váza még a jelenlegi GSX-R1000-énél is könnyebb legyen. Az erős alumíniumötvözetű lengőkar a jelenlegi GSX-R1000-től származik. A masszív merevítés nagyban hozzájárul a kiváló úttartáshoz és a superbike-os megjelenéshez.

Nagy teljesítményű fékrendszer

Nagy teljesítményű fékrendszer

A GSX-S1000 modellt ugyanazzal a csúcstechnológiát képviselő, radiális Brembo Monoblokk féknyereggel szerelték fel, ami a jelenlegi GSX-R1000 modellen is megtalálható. A radiálisan rögzített nyergek, amelyekben négy 32 mm-es átmérőjű munkahenger dolgozik, nem kevesebb mint 310 milliméter átmérőjű, úszóágyazású első féktárcsákra harapnak rá. A blokkolásgátló (ABS) pedig arról gondoskodik, hogy a motoros hirtelen erős fékezéskor is megőrizze uralmát a jármű felett. Az ABS kerékfordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerék sebességét, és az aktuális úttapadáshoz igazítja a fékerőt. Az ABS szerkezete kompakt és könnyű, ezzel is hozzájárul a GSX-S1000 kiemelkedő dinamikájához.

Lendületes, szemet gyönyörködtető formaterv

Lendületes, szemet gyönyörködtető formaterv

Az álló helyzetben is agresszív, vad és energikus benyomást keltő GSX-S1000 leginkább prédájára leső vadállathoz hasonlítható. Ezt a hatást fokozzák a szemfogként tündöklő fénydiódás (LED) helyzetjelzők. A fekete váz és a fényezett burkolatok összjátéka kivételesen megnyerő, egyben sportos külsőt kölcsönöz a motornak.

Informatív műszerfal

Informatív műszerfal

A rendkívül könnyű, szabályozható fényerejű folyadékkristályos (LCD) panel rengeteg feladatot lát el, többek között a sebesség, a fordulatszám, a napi kilométer-számlálók állása, a kiválasztott sebességfokozat, a hűtőfolyadék és a környezet hőmérséklete is leolvasható róla. Emellett a pillanatnyi és az átlagfogyasztás, az aktuális hatótáv, a pontos idő, valamint a kipörgésgátló üzemmódja is megjelenik a kijelzőn. Fénydiódás (LED) visszajelzők egész sora szegélyezi képernyőt, amelyek a blokkolás- és kipörgésgátló, a fényszóró, illetve az irányjelző működéséről, valamint a befecskendezés, a hűtés és a kenés esetleges hibáiról tájékoztatják a motorost.

Keleti kényelem az utazásban

Keleti kényelem az utazásban

Vadonatúj fejlesztésű 43 mm-es csúszószár-átmérőjű fordított KYB első villák gondoskodnak a GSX-S kiváló úttartásáról és kényelméről. A felfüggesztés minden paramétere, így a húzó- és nyomófokozati csillapítás, valamint a rugó-előfeszítés is állítható. Az egyetlen KYB hátsó lengéscsillapító csillapítási sebessége és rugó-előfeszítése is állítható.

Suzuki Easy Start rendszer

Suzuki Easy Start rendszer

Az új, egyetlen gombnyomásra működtethető gyors indítási rendszerrel nem szükséges a kuplungkart behúzni. Természetesen csak abban az esetben működtethető ilyen módon, ha a sebességváltó üresben van.

További részletek

  • Irídium gyújtógyertyák biztosítanak erősebb szikrát és hatékonyabb égést. Ennek köszönhetően jobb a teljesítmény, egyenletesebb a gázreakció, egyszerűbb a gyújtás, és stabilabb az üresjárat, mint a hagyományos gyertyák esetében.

  • Az új bütyökprofil az utcai motorozáshoz optimális szelepidőzítéshez lett kialakítva, de a versenypálya észben tartásával.

  • A hűtőburkolatok hatékonyan vezetik a levegőt az újonnan tervezett nagy hatékonyságú, gömbölyű hűtőhöz. A folyadékhűtéses olajhűtő könnyű és kompakt.

  • Végeselem-módszer alkalmazásával új dugattyúkat terveztek az ideális szilárdság és súly eléréséhez.

  • A négy-az-egyben kipufogórendszernek is köszönhetően a motor alacsony és közepes fordulatszámoknál is erős, emellett hangja is izgalmasabb.
  • A Suzuki saját fejlesztésű nikkel-szilícium-karbid felületkezelő eljárásával (SCEM) készült hengereket a felső forgattyúházba integrálták, ezzel csökkentve a súrlódást, javítva a hőleadást és a tartósságot.

  • Az tízfuratos hosszú injektorok jobb égést és kisebb üzemanyag-fogyasztást biztosítanak.

  • A 73,4 mm × 59,0 mm-es hosszú furat-löket arány kiváló gázreakciót nyújt a teljes fordulatszám-tartományban.

  • Hatsebességes, kis áttételezésű erőátviteli rendszer függőlegesen döntött tengelyekkel, hogy a motor rövidebb lehessen.

  • Hatküllős könnyű alumínium ENKEI kerekek Dunlop abroncsokkal.

  • A matt fekete Renthal Fatbar alumíniumkormány az alapfelszereltség része.

  • Az alacsonyan, 815 mm magasságban elhelyezett ülés elősegíti az egyenes és kényelmes deréktartást, mindamellett a sportosságot is biztosítja a motoros számára.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

999cm3

Teljesítmény

145.5LE

Nyomaték

106Nm

Menetkész tömeg

209kg

Ülésmagasság

810mm

Üzemanyagtank

17L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
73.4 mm x 59.0 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
107 kW (145.5 LE) / 10000 rpm
Nyomaték
106 Nm / 9500 rpm
Hosszúság
2115 mm
Szélesség
795 mm
Magasság
1080 mm
Tengelytáv
1460 mm
Szabad magasság
140 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

További modellek