GSX-R750

Külön kategória

3 849 000 Ft

GSX-R750

Külön kategória

Tapasztald meg az egyedülálló motorteljesítmény, a könnyű kezelés, a kompakt méret és a csekély súly lélegzetelállító kombinációját. Próbáld ki a 2016-os GSX-R750-t, az eredeti GSX-R legújabb változatát. Ideális választás azoknak, akik a korszerű 750 cm3-es erőforrást egy 600 cm3-es Supersport motor kompaktságával szeretnék ötvözni.

Jogosítvány kategória
A

3 849 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Külön kategória

Külön kategória

A nagy teljesítményű 750 cm3-es folyadékhűtésű soros elrendezésű motor agresszív szelepemelési görbéjű vezérműtengely-profilokkal, sörétszórt hajtókarokkal, króm-nitrid bevonatú felső kompressziós és olajszabályozó gyűrűkkel, ötszögletű szellőzőfuratokkal és a versenyeken már bizonyított, rövid löketű furat-löket (furat/löket) aránnyal rendelkezik a kiváló motorteljesítmény érdekében utakon és a versenypályán egyaránt. Ez a bajnok motor tényleg külön kategória!

MotoGP ihlette megoldások

MotoGP ihlette megoldások

A könnyű, tartós kovácsolt dugattyúk a MotoGP-ben alkalmazott végeselem-módszerrel (FEM) és fáradáselemzéses technológiával lettek megtervezve, az optimalizált vezérműtengely-profilok pedig MotoGP-s versenytechnológiával lettek kifejlesztve.

Motoros által választható vezérlőbeállítások

Motoros által választható vezérlőbeállítások

A Suzuki vezetésimód-választó rendszere (S-DMS) lehetővé teszi, hogy a motoros a különböző vezetési körülményeknek és saját szokásainak megfelelően változtassa a beállításokat. Például más beállítást választhat az autópályán való motorozáshoz, és mást a kanyargós vidéki utakon történő túrázáshoz. A két rendelkezésre álló beállítás szintén a versenytapasztalatok alapján lett kifejlesztve. A beállítások közötti váltás azonnal megtörténik, így a motoros használhatja az egyik beállítást a versenypálya egyik részén, és a másikat a másik részén, ami hasznos, ha a pálya egyes kanyarjaiban esik az eső. A rendszer arra is alkalmas, hogy a motoros egy hosszú verseny végén váltson át A beállításról B-re, alkalmazkodjon a kopott hátsó abroncshoz, új abroncs bekoptatására használja a B beállítást, vagy az A beállítást használja nagy sebességű pályán, a B-t pedig kanyargós pályán.

Kifinomult műszerfal

Kifinomult műszerfal

A műszeregység középső része egy analóg fordulatszámmérő, mellette található a folyadékkristályos (LCD) panel, amelyről leolvasható a sebességmérő, a kilométer-számláló, két különböző napi kilométer-számláló, a hatótávolság kijelzése, a pontos idő, a hűtőfolyadék-hőmérséklet és az olajnyomás visszajelzése, a köridő/stopper, az S-DMS kijelzője és a sebességfokozat-kijelzés. A műszeregységbe épített fénydiódák (LED) között megtalálható az üres fokozat, a távolsági fényszóró, az irányjelző, az üzemanyagszint és az üzemanyag-befecskendezés visszajelzője.

Radiális Brembo fékek

Radiális Brembo fékek

A két könnyű, radiális, négydugattyús Brembo monoblokk féknyereg és a teljesen úszó, 310 mm-es tárcsák kategóriaelső fékezési teljesítményt és kivételes kezelhetőséget biztosítanak. A 32 mm-es fékpofák el vannak tolva a pofák egyenletes kopása érdekében, a lefutó dugattyúk kitérnek a pofák középvonalához képest.

Nagydugattyús villa

Nagydugattyús villa

A fejlett nagydugattyús villakialakítás leváltja a villa száraiban külön elhelyezkedő belső patronos szerkezeteket egyetlen 37,6 mm-es dugattyúra, amely a 41 mm-es belső cső falának feszül. A nagyobb dugattyú és a nagyobb szelepbetétek hatékonyabb, pontosabb, lineárisabb csillapítást eredményeznek. A szabályozottabb nyomófokozatú csillapítás különösen a kanyar bejáratánál való intenzív fékezésnél észrevehető, amikor a motoros jobb visszajelzést kap.

Hátsó verseny-lengéscsillapító

Hátsó verseny-lengéscsillapító

Az egyetlen Showa hátsó lengéscsillapító húzó- és nyomófokozatú csillapítása kívülről állítható a vezetési magassággal együtt.

Elektronikusan szabályozott kormánycsillapító

Elektronikusan szabályozott kormánycsillapító

Az elektronikusan szabályozott kormánycsillapító a motorvezérlő elektronika segítségével figyeli a motorkerékpár sebességét és alacsony sebességen könnyebbé teszi a kormányzást, míg a gyors versenypályán és az autópályán növeli a csillapítást.

További részletek

  • A motor kovácsolt dugattyúkkal, sörétszórt hajtókarokkal, króm-nitrid bevonatú felső kompressziós és olajszabályozó gyűrűkkel, valamint ötszögletű szellőzőfuratokkal rendelkezik.

  • Az egyetlen szeleprugóval szabályozott könnyű, titánötvözet szelepek csökkentik a mechanikai veszteségeket.

  • A nyolcfuratos, finom permetű injektorokat alkalmazó, Suzuki által fejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) üzemanyag-befecskendezés fejlettebb porlasztást és ezáltal tökéletesebb égést biztosít.

  • A fejlett, MotoGP-hez kifejlesztett tranzisztoros gyújtásvezérlő áramkör folyamatosan elősegíti a szikra precízebb időzítését a motor teljes hőmérséklet-tartományában.
  • A titán kipufogódobbal felszerelt „négy az egyben” rozsdamentes acél kipufogórendszer Suzuki kipufogóhangoló (SET) szelepe maximalizálja a nyomatékot és javítja a gázreakciót, különösen alacsony és közepes fordulatszám-tartományban.

  • A versenyeken már bizonyított ellennyomaték-határoló tengelykapcsoló zökkenőmentesebb lefelé váltást és kanyarbelépést biztosít.

  • A könnyű kompakt alumínium twin-spar bölcsőváz öt öntvényből és egy öntött lengőkarból áll.

  • A három fokozatban állítható lábtartók, az állítható váltókar és a rövid üzemanyagtartály kényelmes testhelyzetet tesz lehetővé.

  • A kicsi, egyszerű, könnyű karosszéria izgalmas, aerodinamikus külsőt alkot.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

750cm3

Teljesítmény

150LE

Nyomaték

86Nm

Menetkész tömeg

190kg

Ülésmagasság

810mm

Üzemanyagtank

17L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
70.0 mm x 48.7 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
110,3 kW (150 LE) / 13200 rpm
Nyomaték
86.0 Nm / 11200 rpm
Hosszúság
2030 mm
Szélesség
710 mm
Magasság
1135 mm
Tengelytáv
1390 mm
Szabad magasság
130 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

További modellek