GSR750 ABS

Pőre ambíció

2 498 000 Ft
2 399 000 Ft
Akciós

GSR750 ABS

Pőre ambíció

A technológia, az injektoros teljesítmény és a kimunkált forma együttese. A 2016-os Suzuki GSR750 a tömegből kitűnni vágyó motorosok számára készült.

A Suzuki GSR750 ideális városi motorozáshoz és hétvégi túrázáshoz, hiszen a nagy teljesítményű motort minőségi alkotóelemekkel és az egész gépen végigfutó, erős, szögletes vonalvezetéssel ötvözi.

A GSR750 749 cm3-es négyhengeres injektoros DOHC-vezérlésű motorja a legendás Suzuki GSX-R750 erőforrásából lett kifejlesztve, hogy széles teljesítménytartományt, alacsony fordulaton nagy nyomatékot, közepes fordulaton pedig nagy teljesítményt nyújtson.

A lenyűgöző fékteljesítmény érdekében a GSR750 elöl két 310 mm-es tárcsafékkel, hátul egy 240 mm-es tárcsafékkel van felszerelve.

A formatervezett, átszellőztetett első sárvédő, a fényszóró és a kimunkált, agresszív első idom vonzza a tekintetet. A fordított KYB első villa aranyszínű, eloxált felső csövei és a burkolatlan négy-az-egyben kipufogórendszer a GSR750 stílusát hangsúlyozza.

Kelj útra a GSR750-nel!

Jogosítvány kategória
A

2 498 000 Ft
2 399 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Dinamikus erőforrás

Dinamikus erőforrás

Műszaki szempontból a motor folyadékhűtésű, négyhengeres, négyütemű, DOHC-vezérlésű 72 mm × 46 mm-es furat-löket arányú erőforrás, hengerenként négy szeleppel. A szelepek lapos szögben állnak, így az égéstér igen kompakt. A szívószelepek átmérője 27,2 mm, a kipufogószelepeké 22 mm. A kompresszióarány 12,3:1, könnyű alumíniumötvözet öntvény dugattyúkkal. Ezek a tulajdonságok hatékonyabbá teszik az égést, a tökéletes égés pedig kulcsfontosságú az alacsony és közepes fordulati gázreakció, a gyorsulás, az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás szempontjából. A motor és a rövid áttételű, hatsebességes váltó egybe lett építve.

Az utcára hangolva

Az utcára hangolva

A módosítások javarészt a vezérműtengely profiljaira, valamint a szívó- és kipufogótraktusokra összpontosultak. A hangolás, tesztelés és finomhangolás lezárultával az egyedi erőforrás tökéletes lett a GSR750 küldetéséhez, nagy és szinte teljesen lineáris nyomatékot biztosít alacsony fordulatszámon.

A funkcionalitás és a stílus találkozása

A funkcionalitás és a stílus találkozása

A formatervezett karosszéria leglátványosabb elemei a kiszellőztetett első sárvédő, a sajtolt tükrök, a kimunkált üzemanyagtartály, a texturált oldalpanelek és a fénydiódás (LED) hátsólámpát is magába foglaló szögletes farokrész.

Kiegyensúlyozott váz

Kiegyensúlyozott váz

Az egyedi váz ötvözi az utcai motorok kompakt csőszerkezetes vázának és a sportmotorok twin-spar vázának legelőnyösebb tulajdonságait. D keresztmetszetű és kör keresztmetszetű acélcsövek kombinációjából épül fel, és különösen egyenletes motorozást biztosít. Az 1450 mm-es tengelytáv, a 25° 15'-es dőlésszög, és a 102 mm-es utánfutás mind a kényelmes motorozást segíti elő. A fekete keret középen (az üzemanyagtartály és az ülés találkozásánál) a gép karcsú és keskeny, hogy a motoros kényelmesen letehesse a lábát a stoptáblánál.

Minden kéznél van

Minden kéznél van

A vezérlők a hármas bilincshez rögzített tradicionális csöves kormányrúdra vannak felszerelve. Az első fékkar és a markolat közötti távolság könnyen állítható öt fokozatban a motoros igényei szerint.

Integrált kialakítás

Integrált kialakítás

A motoros szemszögéből nézve bal oldalon helyezkedik el a feltűnő fordulatszámmérő könnyen leolvasható, hagyományos kör alakú számlapja és jelzőtüskéje. A fordulatszámmérőtől jobbra kapott helyet a háttérvilágításos, állítható fényerejű folyadékkristályos (LCD) kijelző, amelyről leolvasható a nagyméretű, digitális sebességmérő, a sebességfokozat-kijelző, a hűtőfolyadék hőmérséklete, az üzemanyagszint-jelző, a pontos idő és a váltogatható összes, ill. két különböző napi kilométer-számláló. A folyadékkristályos (LCD) visszajelzőket ezüstös egységbe rendezték, az üres fokozat, az irányjelző, a távolsági fényszóró, az olajnyomás, a befecskendezés és az indításgátló visszajelzői láthatók rajta.

Harapós külső

Harapós külső

Könnyű, nyitott hűtőoldallemezek és agresszív első oldalsó karosszériaelemek. Kimunkált 17,5 literes üzemanyagtartály és elütő, texturált oldalpanelek. Formatervezett ülés, oldalsó vázburkolatok és szögletes farokrész beépített fénydiódás (LED) hátsó lámpával. Kompakt irányjelzők egészítik ki az összképet körültekintően megformált lencséikkel és szinte egyedi készítésűnek tűnő külsejükkel.

Alumíniumfelnik úszótárcsákkal

Alumíniumfelnik úszótárcsákkal

A GSR750 könnyű háromküllős alumíniumöntvény felnikkel van felszerelve. Az első keréken két 310 mm-es teljesen úszó féktárcsa található, hidraulikus kétdugattyús Tokico féknyergekkel. A hátsó keréken egy 240 mm-es féktárcsa található egydugattyús Nissin féknyereggel.

Kipufogórendszer

Kipufogórendszer

A kipufogórendszerbe a Suzuki torlónyomás-szabályozó (SET) rendszerét építették be, vagyis egy szervomotorokkal vezérelt pillangószelepet, amely a változó futási körülmények közepette maximalizálja a nyomatékot, a gázreakciót és a gyorsulást – különösen alacsony és közepes fordulatszámon – a kipufogórendszer torlónyomásának optimalizálásával a motor fordulatszáma, a fojtószelep állása és a sebességfokozat alapján. A kipufogórendszer katalizátort is tartalmaz.

Egy lengéscsillapítós hátsó felfüggesztés

Egy lengéscsillapítós hátsó felfüggesztés

A fekete, négyszög keresztmetszetű acél lengőkar egyetlen progresszív rugóstagos KYB lengéscsillapítóval van felszerelve. A rugóstag a kerék elmozdulásával együtt növeli a csillapítást, hogy a felfüggesztés az úthiba mértékének megfelelően reagáljon. Egy kisebb bukkanón kevésbé mozdul el a kerék, így kisebb a csillapítás, míg a nagyobb kátyúk esetében jobban elmozdul a kerék, ami határozottan erősebb csillapítást eredményez. A lengéscsillapító rugó-előfeszítése hét fokozatban állítható.

Tűzerő

Tűzerő

A legújabb digitális, tranzisztoros gyújtási rendszer fejlett irídiumötvözet gyújtógyertyái precíz időzítéssel gyújtják be az egyes hengerekben lévő keverékeket a lehető legtökéletesebb égés érdekében. A ritka irídiumötvözetből különösen finom elektróda készül, így kondenzáltabb, forróbb, mégis hosszabb ideig tartó szikrát hoz létre, mint a hagyományos fémekből készült, nagyobb elektródák.

Kényelmes tárolórekesz

Kényelmes tárolórekesz

A levehető utasülés alatti rekeszben elfér az U-lakat, vagy a tartalékkesztyű, a napszemüveg, illetve kisebb tárgyak. Az utasülés első részén kényelmes kapaszkodószíj található.

További részletek

  • A fojtószeleptestek a Suzuki által kifejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) rendszerrel vannak ellátva a hengerek hatékonyabb töltése, a magasabb égési hatásfok, valamint a jobb gázreakció és nyomaték érdekében alacsony és közepes fordulatszám-tartományban.

  • Jellegzetes háromszög alakú kipufogódob hozzá idomuló csiszolt, rozsdamentes acél hővédő pajzzsal.

  • Formatervezett ülés, stílusos oldalsó vázburkolatokkal szegélyezve.

  • A levehető utasülés alatti rekeszben elfér egy U-lakat, illetve kisebb tárgyak tárolhatók benne.
  • Fényes, jellegzetes formájú, bilux halogénfényszóró. Beépített helyzetjelző lámpák mintás, kék lencsékkel.

  • Körültekintően megformált, egyedi hatású, kompakt irányjelzők.

  • Az utcai motorok kompakt, csőszerkezetes vázának és a sportmotorok twin-spar vázának legelőnyösebb tulajdonságait ötvöző váz a dinamikus motorozás érdekében.

  • Sportos testtartás a kormányrúd, a lábtartó és az ülés körültekintően kialakított arányainak köszönhetően.

  • Könnyű, nyitott hűtőoldallemezek, agresszív első karosszéria-oldalelemek.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

749cm3

Teljesítmény

106LE

Nyomaték

80Nm

Menetkész tömeg

213kg

Ülésmagasság

815mm

Üzemanyagtank

17.5L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
72.0 mm × 46.0 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
78 kW (106 LE) / 10200 rpm
Nyomaték
80.0 Nm / 9000 rpm
Hosszúság
2115 mm
Szélesség
785 mm
Magasság
1060 mm
Tengelytáv
1450 mm
Szabad magasság
145 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

További modellek