DR-Z70

Tökéletes kezdés

649 000 Ft

DR-Z70

Tökéletes kezdés

A kifejezetten gyerekek számára kialakított DR-Z70 tökéletes eszköz a motorozás alapjainak elsajátításához és a képességek fejlesztéséhez.

A megbízható 70 cm3-es kétszelepes négyütemű SOHC vezérlésű, léghűtéses motor elegendő nyomatékot biztosít ahhoz, hogy a vetélytársakat elnyelje a porfelhő. A DR-Z70 kategóriatársaihoz képest nagyobb hengerűrtartalmú motorja lenyűgöző teljesítményt és zökkenőmentes kezelhetőséget nyújt.

Az elektromos önindítónak és a kormányon elhelyezett indítógombnak köszönhetően könnyű elindítani. Ráadásul ezenfelül még berúgó karral is rendelkezik, így a motor elindítása opcionálisan választható. A kulcsos gyújtáskapcsoló pedig gondoskodik a maximális szülői felügyeletről.

A 10 colos hátsó kerék mellett a Suzuki DR-Z70 az első motorkerékpár, amely 70 cm3-es motort használ 10 colos első kerékkel.

A nagyobb testvéreitől (RM-Z250 és RM-Z450) átvett agresszív bajnok sárga dizájnjával a DR-Z70 kinézete egy igazi versenymotoré, így erőteljesen kitűnik a tömegből.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

649 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

70 cm3-es motor

70 cm3-es motor

A DR-Z70 tervezése során a Suzuki mérnökeinek az volt a célja, hogy könnyen kezelhető, szórakoztató motorkerékpárt készítsenek a gyerekek számára, hogy megtanulhassák rajta a motorozás alapjait. A nyomatékos 70 cm3-es motor elegendően nagy ahhoz, hogy meghajtsa ezt az izgalmas és könnyen kezelhető terepmotort, és így éveken át tartó szórakozást biztosítson.

Elektromos önindító és berúgókar

Elektromos önindító és berúgókar

A Suzuki a fiatal motorosok tanulási folyamatának lerövidítését tűzte ki céljául, ezért a DR-Z70 nyomógombos, elektromos önindítóval és berúgókarral is egyaránt fel van szerelve. A kettős indítórendszer rugalmassá teszi az alapok elsajátítását a gyerekek számára, és biztosítja, hogy a motorozás már a kezdetekről szórakoztató legyen.

Állítható fék- és gázkar

Állítható fék- és gázkar

Az első fékkar a kéz mérete szerint állítható, hogy optimális kezelhetőséget biztosítson a fiatal motorosok számára. Az állítható gázhatárolóval a felnőttek beállíthatják a fojtást a motoros képességeinek megfelelően. 

Indítókar

Indítókar

A kormányrúd alatt található szivatót a motoros könnyen eléri.

További részletek

  • Automata tengelykapcsoló és a fokozatmentes háromsebességű váltó viszi át a teljesítményt a terepre.

  • A vázat úgy tervezték, hogy mérete felhasználóbarát legyen, és egy elektromos önindítóval felszerelt könnyű gép jöjjön létre.
  • Az 560 mm-es ülésmagassága ideális a kezdő motorosok, és a gyakorlottabb versenyezők számára is egyaránt.

  • Az RM-Z a nagyobb testvéreitől örökölte a vagány, laza, „bajnoki sárga” versenydizájnját.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

67cm3

Teljesítmény

5LE

Nyomaték

N/A

Menetkész tömeg

55kg

Ülésmagasság

55kg

Üzemanyagtank

3L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, léghűtéses, SOHC
Furat x Löket
48.0 mm x 37.0 mm
Sebességváltó
3-sebességes mechanikus
Teljesítmény
ca. 3.5 kW (5 LE)
Nyomaték
N/A
Hosszúság
1320 mm
Szélesség
580 mm
Magasság
790 mm
Tengelytáv
935 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Lengővilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dob
Hátsó fék
Dob
Első gumiabroncs
2.50-10 (33J), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
2.50-10 (33J), tömlős típus

További modellek