DR-Z125L

Dupla terepre

849 000 Ft

DR-Z125L

Dupla terepre

Jól bevált váz és erőforrás köré épített kezdő szintű off-road csomag. A nagyobb testvérektől, az RM-Z modellektől örökölt vagány kinézet crossmotoros külsőt kölcsönöz a DR-Z125L-nek, ami jól mutat a helyi versenypályán és a kedvenc terepen.

Jogosítvány kategória
Jogosítvány nélkül is vezethető

849 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

124 cm3-es egyhengeres, négyütemű, SOHC vezérlésű, kétszelepes, léghűtéses motor

124 cm3-es egyhengeres, négyütemű, SOHC vezérlésű, kétszelepes, léghűtéses motor

A motor úgy lett kialakítva, hogy jól kezelhető, megfelelő teljesítményt adjon le a belépő szintű motorosok számára, hogy a motorozás a lehető legkönnyebb és élvezetes legyen.

Önbizalmat erősítő felfüggesztés

Önbizalmat erősítő felfüggesztés

A 180 mm-es teleszkópos első felfüggesztés és a 170 mm-es hátsó központi rugóstag nagy kerékamplitúdót és progresszív működést biztosít az élvezetes és kényelmes motorozás érdekében.

Teljesen állítható rugó-előfeszítésű hátsó lengéscsillapító

Teljesen állítható rugó-előfeszítésű hátsó lengéscsillapító

Különféle beállításokat tesz lehetővé a legváltozatosabb körülményeknek megfelelően.

Nagyobb gyerekek számára készült

Nagyobb gyerekek számára készült

A DR-Z125L 19 collos első, 16 collos hátsó kerékkel, 805 mm-es ülésmagassággal, elöl tárcsa-, hátul pedig dobfékkel rendelkezik.

További részletek

  • Az erőforrás alacsony és közepes fordulatszámon nagy teljesítményre lett hangolva. A szívó és kiömlő csövek hosszai és a MIKUNI VM20 karburátor úgy lettek kiválasztva, hogy minél optimálisabb legyen a gázreakció.

  • A precíz elektronikus gyújtási rendszer (CDI) és a gyújtáselosztó a motor teljesítménykarakterisztikájának javításához lett hangolva.

  • Elsődleges berúgórendszer a könnyű indításért.

  • A zökkenőmentes terepmotorozásra optimalizált áttétekkel rendelkező 5-sebességes mechanikus váltó megbízható működést és kiváló érzetet biztosít.

  • A kifejezetten a DR-Z125L-hez tervezett váz és lengőkar kompakt, optimális terepcsomagot alkot a kellő merevségnek és a csekély súlyának köszönhetően.

  • Az erős, recézett lábtartók tartósak, megbízható tapadást biztosítanak még nedves körülmények között is.

  • A könnyű, tartós gyémántváz merevítőcsöve és kerete nagy szakítószilárdságú.
  • A könnyű szénszálas acél lengőkar kiváló tapadást garantál.

  • Az ülés és a karosszéria sima, majdhogynem egybefüggő felületet képez, hogy a motoros szabadon mozoghasson.

  • Az alacsony, 805 mm-es ülésmagasság megkönnyíti az off-road motorozást.

  • A kompakt, 1270 mm-es tengelytáv fordulékonyságot garantál.

  • A DR-Z125 első tárcsaféke és hátsó dobféke, valamint az RM85 krosszmotoréval megegyező első féknyereg megbízható, nagy fékerőt biztosít.

  • A kifejezetten terepmodellekhez tervezett, egyszerűsített elektromos rendszer kizárólag a maximálisan megbízható gyújtási rendszerből, kábelkötegből és motorleállító kapcsolóból áll.

  • A motorvédő lemez könnyű, de egyben masszív műanyagból készült, mely lefedi a motor teljes alsó felületét.

  • A könnyű alumíniumfelnik csökkentik a rugózatlan tömeget.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

124cm3

Teljesítmény

10LE

Nyomaték

N/A

Menetkész tömeg

89kg

Ülésmagasság

805mm

Üzemanyagtank

4.8L

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, léghűtéses, SOHC
Furat x Löket
57.0 mm x 48.8 mm
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Teljesítmény
ca. 7.2 kW (10 LE)
Nyomaték
N/A
Hosszúság
1885 mm
Szélesség
770 mm
Magasság
1110 mm
Tengelytáv
1270 mm
Szabad magasság
290 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Tárcsa
Hátsó fék
Dob
Első gumiabroncs
70/100-19 (42M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs
90/100-16 (52M), tömlős típus

További modellek