Burgman 400 ABS

Sportosan elegáns

2 299 000 Ft
Új modell

Burgman 400 ABS

Sportosan elegáns

 Stílusos, akár egy méretre szabott öltöny. Kényelmesen vezethető, és bajnokhoz méltóan teljesít.

Lenyűgözően irányítható. Az elegáns formaterv, a praktikum és a kényelem nyerő kombinációját nyújtja.

Ez az ÚJ BURGMAN 400 ABS.

Jogosítvány kategória:
A

2 299 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Nyertes erőforrás

Nyertes erőforrás

Az új BURGMAN 400 kimagasló teljesítményét az erős, 399 cm3-es, négyütemű, egyhengeres, üzemanyagbefecskendezéses DOHC-motor frissített változatának köszönheti. Az újdonságok között található a megújult légszűrőház, amely segít az alacsony-közepes fordulatszám-tartományban leadott nyomaték növelésében, valamint az azonnali gázreakció és erőteljesebb gyorsulás elérésében gyakori megállásokkal járó közlekedés esetén, miközben nagyobb teljesítményt garantál páros motorozáskor.

Gazdaságos fogyasztás

Gazdaságos fogyasztás

Az alacsony-közepes fordulatszámtartományban jelentkező nyomatéknövekedés ellenére az új motor hatékonysága (beleértve az irídium gyújtógyertya bevezetését is) súlycsökkenéssel párosul – ezáltal a fogyasztás csökken, míg a megtehető távolság nő.

Nagyobb, 15 colos első kerék

Nagyobb, 15 colos első kerék

Az új BURGMAN 400 az elődje 14 colos kereke helyett egy nagyobb, 15 colos első kereket kapott. Ez a változás új és merész megjelenést biztosít, illetve stabilitást nyújt a városban a kátyúkkal szemben, ami növeli a komfortérzetet.

Állítható háttámla

Állítható háttámla

A motoros háttámlája 15 vagy 30 mm-rel előrébb állítható, így optimális támasztékot és kényelmet garantál a különböző testalkatú motorosoknak hosszabb utazás alkalmával is.

Hatalmas tároló az ülés alatt

Hatalmas tároló az ülés alatt

A BURGMAN 400 nagyobb és tágasabb, így most már 42 literes ülés alatti tárolója*1, amiben akár két bukósisak is befér és elegendő helyet biztosít a felszerelés bepakolásához.

Még rövidebb féktávolság

Még rövidebb féktávolság

Az új BURGMAN 400 nagy teljesítményű fékrendszere méltó egy sportos robogóhoz. Az első kerék 260 mm-es tárcsafékeket használ, míg a hátsó fékerőt egy 210 mm-es tárcsafék garantálja. A blokkolásgátló fékrendszer (ABS) figyeli a kerekek fordulatszámát, és a fékerőt a rendelkezésre álló tapadáshoz igazítja – ezáltal a motoros magabiztosabb, míg a motor irányíthatósága javul. A rendszer új, kompakt és könnyű ABS-vezérlőegységet használ, ami a súlyt kb. 750 grammal csökkenti az előző modellhez képest.

Lazán két lábbal a földön

Lazán két lábbal a földön

A lábtámasz kialakításának köszönhetően a motoros helyzete stabil a földön állva is, és nincs többé kényelmetlen nyújtózkodás megálláskor vagy induláskor.

Intelligens motorozás

Intelligens motorozás

A nagy, könnyen olvasható analóg sebességmérő és fordulatszámmérő között digitális kijelző található, amelyen a kilométer-számláló, a kettő napi kilométer-számláló, az üzemanyagszint-jelző, a hűtőfolyadék-hőmérséklet visszajelző, az átlagos üzemanyagfogyasztás mérője, a környezeti hőmérséklet kijelzője, a fagyveszély kijelzője*1 és egy óra látható. A műszerfalon szintén megtalálható a Suzuki ECO gazdaságos vezetést segítő visszajelző lámpája, amely akkor gyullad ki, ha a jármű üzemanyag-takarékos módon üzemel – így segít a motorosnak olyan technikák elsajátításában, amelyekkel kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás érhető el.

Elegáns első LED-fényszóró

Elegáns első LED-fényszóró

Az új orrész karcsú, elegáns stílusának meghatározó elemei a divatos, dupla LED-fényszóró, az integrált LED-es helyzetjelző lámpák, és az alattuk elhelyezett irányjelzők. Az összhatás letisztultabb és könnyedebb megjelenésű orrészt eredményez, amiről azonnal felismerhető, hogy ez a modell a BURGMANcsaládhoz tartozik.

Vadító LED-es hátsó lámpaegység

Vadító LED-es hátsó lámpaegység

A BURGMAN 400 karcsú, új farrésze különálló, LED-es hátsó lámpatesteket használ – a csúcsokon irányjelzőkkel. Az íves kialakítású lámpák eleganciát és mozgékonyságot tükröznek.

Optimális szélvédelem

Optimális szélvédelem

Az új BURGMAN 400 felfelé ívelő szélvédő-kialakítása letisztult, kompakt megjelenést kölcsönöz a motornak elölről vagy oldalról nézve. Ugyanakkor megegyezik elődjével abban, hogy optimális szélvédelmet és jó kilátást biztosít a motorosnak.

Tágas első tároló

Tágas első tároló

A két első rekesz közül a jobb oldali 3,5 literes*1 tárolóhelyet biztosít, a bal oldali pedig 2,8 literes tárolóhelyet. Rengeteg hasznos eszközzel pakolhatod tele a kedved szerint.

Töltés amikor csak szükséges

Töltés amikor csak szükséges

A jobb oldali tárolórekeszben 12 Voltos egyenáramú csatlakozó* található a mobiltelefonok és hasonló elektronikus készülékek töltéséhez.

Tudd biztonságban

Tudd biztonságban

Biztonsági technológiák segítenek megvédeni az értékes BURGMAN 400-at. A Suzuki Advanced Immobiliser System (SAIS) a tulajdonos kulcsában elhelyezett elektronikus azonosítórendszerrel gátolja meg a motor illetéktelenek általi beindítását. Fokozza a biztonságot, hogy a gyújtáskapcsoló mágneses fedele csak a tulajdonos kulcsával nyitható.

Hátsóféket rögzítő rendszer

Hátsóféket rögzítő rendszer

A gyújtáskulcs mellett található könnyen kezelhető fékrögzítőkar olyan zárrendszert alkalmaz, amely parkoláskor a hátsó kereket rögzíti. Így például a lejtőn is könnyedén parkolhatsz az új BURGMAN 400 robogóddal.

Láncrögzítő járat

Láncrögzítő járat

Lehetővé válik, hogy a tulajdonos egy láncot vezessen át a karosszérián található nyíláson, majd a vázat a lánccal megkerülve, azt egy rögzítő kampóhoz vagy más biztonságos tárgyhoz rögzítse.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

399cm3

Üzemanyagfogyasztás*

4L / 100km

Teljesítmény

33LE

Nyomaték

36Nm

Menetkész tömeg

222kg

Ülésmagasság

750mm

Motor típusa
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
CO2 kibocsátás*
91 g / km
Furat x Löket
81,0 mm × 77,6 mm
Üzemanyagtank
13,5 L
Sebességváltó
Variomatic fokozatmentes automata váltó
Teljesítmény
ca. 33 LE (24 kW) / 7000 rpm
Nyomaték
ca. 36 Nm / 5 000 rpm
Hosszúság
2240 mm
Szélesség
760 mm
Magasság
1350 mm
Tengelytáv
1585 mm
Szabad magasság
125 mm
Első futómű
Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70-15M/C 56S, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
150/70-13M/C 64S, tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése

További modellek