Bandit 1250S ABS

Még stílusosabb, még kényelmesebb

2 698 000 Ft

Bandit 1250S ABS

Még stílusosabb, még kényelmesebb

A Suzuki Bandit elképesztő népszerűségre tett szert az elmúlt évtizedekben, kimagasló minősége, lenyűgözően rugalmas erőforrása és páratlan, magával ragadó stílusa világszerte elismertté tette. A legújabb Bandit 1250S ABS átrajzolt idomzata nem csak a lehengerlő megjelenést szolgálja, hanem a motor hatékonyabb hűtését is, ugyanis speciális csatornák irányítják a menetszelet a hűtőradiátorra. Ezen felül a légellenállás is csökkent, a vezető pedig - a remek időjárás-védelemnek köszönhetően - még kitűnőbb menetkomfortot élvezhet.

Jogosítvány kategória
A

2 698 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

108 nm nyomaték és 98 lóerő teljesítmény

108 nm nyomaték és 98 lóerő teljesítmény

A Bandit-ot úgy alkottuk meg, hogy teljes körű, sportos élvezetet nyújtson a motoros számára, és a forgatónyomatékot pedig már viszonylag alacsony, 3700-as percenkénti fordulatszámon elérje. A négyhengeres, folyadékhűtésű, elektronikus üzemanyag-befecskendezővel felszerelt, DOHC vezérlésű erőforrás 1255 cm3. A folyadékhűtésű olajhűtő alacsony hőmérsékleten tartja a motort. Az erőt a 6-sebességes váltó továbbítja, amelynek áttételei a lenyűgöző gyorsulások és az egyenletes utazás együttes biztosítására lettek megválasztva.

Korszerű  üzemanyag-befecskendezés (SDTV)

Korszerű üzemanyag-befecskendezés (SDTV)

A Suzuki által fejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV), digitális, zárt hurkos üzemanyag-befecskendezés a kiváló gázreakciót, a kiemelkedően egyenletes teljesítményleadást, a jobb fogyasztást és a csökkentett károsanyag-kibocsátást szolgálja. Mindegyik 36 mm-es szeleptestben van egy elsődleges fojtószelep, amelyet a motoros szabályoz a gázkarral, és egy másodlagos fojtószelep, amelyet a motorvezérlő számítógép szabályoz a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az elsődleges szelep állása alapján. A másodlagos szelep az ideális légbeszívási sebesség fenntartásához nyit és zár, ami lineáris gázreakciót, jobb égési hatásfokot és alacsony fordulatszámon nagyobb nyomatékot eredményez.

Gazdag alapfelszereltség

Gazdag alapfelszereltség

A Bandit vastagon párnázott, hosszú távon is rendkívül kényelmes nyergének magassága 20 mm-es tartományban állítható. Ezen túlmenően a masszív hátsó kapaszkodó, a hosszabb túrákon nélkülözhetetlen, két oldalon elhelyezett csomagrögzítő fül, valamint a parkolást és karbantartást megkönnyítő középállvány is az alapfelszereltség része.

Blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer (ABS)

Blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer (ABS)

A Bandit alapfelszereltségéhez tartozó elektronikus blokkolásgátló (ABS*) a kerekek fordulatszámát ellenőrizve szabályozza a fékerő mértékét, annak érdekében, hogy mindig maximális legyen a tapadás. Segítségével még a legzordabb időjárási és útviszonyok közepette is végsőkig kiaknázható a Bandit elsőrangú fékrendszerének teljesítménye. A hatékony lassítást két négydugattyús féknyereggel társított, 310 mm átmérőjű első tárcsa, és egy 240 mm, egydugattyús nyereggel ellátott hátsó tárcsa garantálja. * Az útviszonyoktól függően (nedves, laza, egyenetlen utak) az ABS-szel felszerelt jármű féktávolsága hosszabb lehet, mint egy ABS nélküli járműé. Az ABS nem tudja megakadályozni a kerék megcsúszását kanyarban való fékezés közben. Vezess óvatosan és ne hagyatkozz kizárólag az ABS-re!

Műszerfal

Műszerfal

A bal oldali analóg fordulatszámmérőben található az üzemanyag-befecskendezés és az ABS visszajelzője. A jobb oldali folyadékkristályos (LCD) panel tájékoztat többek között a sebességről, a – naponta és összesen - megtett kilométerekről, a rendelkezésre álló üzemanyag-mennyiségről, valamint a pontos időről.

Állítható ülés

Állítható ülés

A kényelmesen kontúros ülés magassága 20 mm-rel állítható felfelé és lefelé az intelligens távtartók kivételével, átfordításával és behelyezésével az ülés és a váz sínje közé.

Felfüggesztés

Felfüggesztés

A Bandit központi hátsó rugóstagja progresszív himbarendszerrel kapcsolódik a lengőkarhoz, így a csillapítás végtelenül kifinomult, és a precíz irányhatóság ellenére a vezető szinte semmit nem érzékel az útegyenetlenségekből. Hatékony működéséhez az állítható húzófokozati csillapítás és rugó-előfeszítés is hozzájárul.

További részletek

  • A folyadékhűtésű olajhűtő alacsony hőmérsékleten tartja a motort.

  • A 6-sebességes váltó áttételei a nagy teljesítményű gyorsulások és az egyenletes utazás együttes biztosítására lettek megválasztva.

  • Kopásálló, szívós, Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) hengerfurat-bevonat.

  • Súrlódáscsökkentő króm-nitrid dugattyúgyűrű-bevonat.

  • A kiegyenlítőtengely egyenletesebbé teszi a motor működését.

  • A 32-bites processzort használó motorvezérlő egység figyeli és elemzi a motor sebességét, a sebességfokozatot, a gázpozíciót, a kipufogórendszerben lévő oxigénérzékelő adatát az egyes hengerek pontos üzemanyag-ellátásának kiszámításához az optimális teljesítmény elérése érdekében.
  • A klasszikus csőkeretes váz dőlésszöge és utánfutása úgy lett megválasztva, hogy biztosítsa a sportos vezetés és a kényelmes utazás közti tökéletes egyensúlyt.

  • A 43 mm átmérőjű első villákon és a hátsó lengéscsillapítón külön-külön állítható a rugó-előfeszítés.

  • Radiál gumiabroncsok háromküllős alumíniumötvözet felni

  • Analóg fordulatszámmérő; digitális, folyadékkristályos (LCD) sebességmérő, üzemanyagszint-jelző és óra; továbbá fénydiódás (LED) jelzőfények.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

1255cm3

Teljesítmény

98LE

Nyomaték

108Nm

Menetkész tömeg

254kg

Ülésmagasság

805/825mm

Üzemanyagtank

19L

Motor típusa
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Furat x Löket
79 mm x 64 mm
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
72 kW (98 LE) / 7500 rpm
Nyomaték
108.0 Nm / 3700 rpm
Hosszúság
2130 mm
Szélesség
790 mm
Magasság
1235 mm
Tengelytáv
1485 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

További modellek