További 4 új Suzuki modell az EICMA nemzetközi motorkiállításon

Milánóban, az EICMA nemzetközi motorkerékpár kiállításon a Suzuki tovább bővítette kis teljesítményű modellkínálatát a 2017-es évre. A ma bemutatott négy új motorkerékpárral immár 12-re emelkedett a következő évre bejelentett új modellek száma.

A Suzuki csúcsmodelljének, a GSX-R1000R-nek az INTERMOT történt bejelentését követően az EICMA volt az, ahol a piac kis hengerűrtartalmú szegmensében erősítette meg jelenlétét a japán gyártó az új V-Strom 250, GSX-S125, GSX250R és Burgman 400 modellekkel, melyek a nemrég bemutatott GSX-R125-höz csatlakoznak a márka 400 cm3 alatti kínálatában.

ÚJ V-Strom 250

A Suzuki V-Strom családja az eredeti V-Strom 1000, 2002. évi bemutatása óta egyesíti az eleganciát és izgalmat a kétkerekűek praktikumával. Az új V-Strom 1000 és V-Strom 650 – és e két népszerű túraendúró XT-változatának – INTERMOT-on történt bemutatását követően a Suzuki tovább bővítette V-Strom kínálatát 2017-re az új 250-es modell színre lépésével, ami a fenti tulajdonságokat a motorosok egy szélesebb köréhez juttatja el.

Az új V-Strom 250-est a Suzuki 248 cm3-es, soros kéthengeres motorjának újratervezett változata hajtja, ami különös hangsúlyt fektet a motor alacsony és közepes fordulatszám-tartományban leadott nyomatékára, és 23,4 Nm nyomatékkal látja el a túraendúrót 6500-as fordulatszámon. Az ütős kéthengeres erőmű 8000-es fordulatszámon adja le 25 LE-s csúcsteljesítményét.

A vezetőt inverz megvilágítású LCD műszerpanel tájékoztatja, amin többek között a sebességmérő, fordulatszámmérő, sebességfokozat-visszajelző és a következő tankolásig megtehető távolság látható, mindez egy kompakt szélvédő mögé helyezve, melyet az időjárás elleni leghatékonyabb védelem érdekében, többszörös szélcsatornatesztnek vettek alá.

A nagyobb V-Strom 1000 és V-Strom 650 modellekhez hasonlóan a V-Strom 250 is rendelkezik az integrált poggyászrendszer előnyeivel, így nincs szükség további rögzítőkre az eredeti Suzuki oldaldobozok felszereléséhez. A Suzuki tartozékkínálata egy további felső dobozt is tartalmaz.

A V-Strom 250 formajegyei hasonlítanak a nagyobb testvérekéhez. Ilyenek a csőr alakú fejidom és a választható sárga szín, ami a Suzuki ikonikus DR-Z Dakar versenymotorja és a jelenlegi bajnoksággyőztes RM-Z motocross-család előtt tiszteleg.

Magyarországon előreláthatólag 2017 nyár végétől lesz elérhető az Új V-Strom 250 a márkakereskedéseinkben.

ÚJ GSX250R

A GSX250R tovább bővíti a Suzuki A2-kategóriájú gépeinek sorát. Egyesíti a markáns, sportos külsőt és az élénk teljesítményt a kényelmes ergonómiával, és éppoly otthonosan mozog a sűrű városi forgalomban, mint a hazafelé vezető hosszú, kanyargós mellékutakon.

A GSX250R-t arra tervezték, hogy alacsony és közepes fordulatszám-tartományban a legkiválóbb teljesítményt nyújtsa. 23,4 Nm nyomatékot szolgáltat 6500-as fordulatszámon, és 8000-es fordulatszámon adja le 25 LE-s csúcsteljesítményét. A szívószelepek kialakítása biztosítja az optimális levegőáramlást az égéstérbe, ami javítja a teljesítményt, és csökkenti a károsanyag-kibocsátást, ezzel segítve a szigorú Euro4 szabályozásnak való megfelelést. Az új kettő-az-egyben kipufogó-kialakítás pedig a közepes fordulatszám-tartományban javítja a teljesítményt.

A clip-on kormány közvetlen, sportos, mégis kényelmes motorozást kínál a GSX250R azon tervezési irányelvének megfelelően, amely a sportos motorkerékpárok kényelmes használatát segíti elő a napi ingázások és a hétvégi túramotorozások során.

Magyarországon a GSX250R várhatóan 2017 tavasztól lesz elérhető a márkakereskedéseinkben.

GSX-S125

A teljesen új GSX-R125 modell INTERMOT-on történt bemutatkozását követően ez a csupasz GSX-S125 a Suzuki újabb ajánlata a népszerű 125 cm3-es piac számára.

A GSX-S családban a GSX-S1000-hez és az újonnan bemutatkozó GSX-S750-hez csatlakozó GSX-S125 büszkélkedhet kategóriája legjobb teljesítmény/súly arányával és gyorsulási értékével – nagy teljesítményű 125 cm3-es motorjának és kategóriájában legkisebb, 133 kg-os saját tömegének köszönhetően.

A GSX-S125 fejlett üzemanyag-befecskendező rendszert és nagy átmérőjű fojtószelepházat alkalmaz a kedvezőbb üzemanyag-ellátás érdekében – a nagy, 4,3 literes levegőszűrőház nem befolyásolja a motorkerékpár karcsú kialakítását, ugyanakkor növeli a motor teljesítményét.

A GSX-S125 agilis és fürge kezelhetősége a könnyű vázkialakításnak és a keskeny profilnak köszönhető, és ugyanez jól jön a nagyvárosi forgalomban való tempós haladáshoz is.

A Suzuki Easy Start rendszerével van felszerelve és a vezető számára lényeges minden információ LCD kijelzőkön jelenik meg. Rokonaihoz, a GSX-R modellcsaládhoz hasonlóan a GSX-S125 is teljes LED-fényszórót és LED-es helyzetjelző lámpákat kapott.

A kisméretű, ám agresszív kialakítású GSX-S125-ös sportmotorkerékpár várhatóan 2017 nyár végétől lesz elérhető a márkakereskedéseinkben.

ÚJ Burgman 400 ABS

Az első Suzuki Burgman 400 volt a maxirobogó kategória úttörője, mely ötvözte a kényelmet, a praktikumot és az eleganciát a teljesítmény kínálta könnyedséggel. Bőséges tárolási kapacitásával ingázásra és a hétvégi túrázásra termett motorkerékpárként szerzett hírnevet.

Az új Burgman 400-at teljesen áttervezték a 2017-es évre. Az új orrész markáns LED-fényszórókat kapott beépített LED-es helyzetjelző lámpákkal. Az új, felfelé ívelő szélvédő-kialakítás optimális védelmet nyújt az időjárás viszontagságai ellen. Az új, lépcsős kialakítású ülés 20 mm-rel vastagabb, hogy még nagyobb kényelmet nyújtson vezetőjének és utasának, miközben a kapaszkodó és a hátsó rész új kialakítása hozzájárul a karcsúbb, markánsabb megjelenéshez.

A burkolat alatt megbúvó 399 cm3-es egyhengeres motor új katalizátorral és lambdaszondával felszerelt üzemanyag-befecskendező rendszert kapott.

A váz megnövelt merevsége jobb kanyarteljesítményt és -stabilitást tesz lehetővé, amit a karcsúbb és könnyebb karosszéria is támogat. Az ABS-egység 750 grammal könnyebb a kifutó modellénél. A kezelhetősége is javult az új 15 colos első kerék által, ami javítja a motorkerékpár stabilitását, miközben megőrzi annak agilis viselkedését. A maxirobogó kategóriában egyedülálló megoldás a 41 mm-es teleszkópos első villapár és a hét fokozatban állítható, előfeszítéssel rendelkező, központi rugóstagos, monoshock hátsó felfüggesztés.

A praktikumot az ülés alatt elhelyezkedő 42 literes tároló biztosítja, a két első tárolórekesz pedig együttesen további 6,3 literes tárolóhelyet kínál. 12 V-os egyenáramú csatlakozóaljzattal is rendelkezik.

A hátsó fék is lezárható, a Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) pedig a tulajdonos kulcsában elhelyezett elektronikus azonosítórendszerrel gátolja meg a motor – tolvajok általi – esetleges beindítását. Fokozza a biztonságot, hogy a gyújtáskapcsoló mágneses fedele csak a tulajdonos kulcsával nyitható.

Késő tavaszra várható a Burgman 400 2017. évi változatának megjelenése a márkakereskedéseinkben.