Minőségi elismerést kapott a Suzuki

Az Év Honlapja 2019 díjazottjai között a MySuzuki.hu weboldal Minőségi Díjat kapott a MySuzuki.hu a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által meghirdetett 2019-es Év Honlapja pályázaton. A márkaweboldal azzal emelkedett ki az idei 183 nevezés közül, hogy egy olyan, folyamatosan fejlődő platformot épített fel, amelyen keresztül a Suzukisok minden járművükkel kapcsolatos technikai információt megtalálhatnak, amire szükségük van, a tartozékoktól kezdve a sajátfejlesztésű motorolajon át az országúti segélyig.

A Magyar Suzukinál kiemelt szerepet tölt be a minőségi ügyfélszolgáltatás, az ügyfelek tájékoztatása és megőrzése rendkívül fontos a vállalat számára. Többek között ezért dolgozták ki és hozták létre a MySuzuki.hu weboldalt. „Az a tapasztalatunk, hogy sok járművezető, bár értelemszerűen rendelkezik jogosítvánnyal, valójában mégis igen keveset tud az autójáról. Ezekre a hiányosságokra jellemzően akkor derül fény, amikor már felmerül egy megoldandó helyzet. A megfelelő alaptudás és szakszavak ismeretének hiányában viszont időigényes és töredékes az információszerzés. Egy olyan infopontot szerettünk volna létrehozni, ahol a Suzukisok közérthető módon tájékozódhatnak a járművükkel kapcsolatos elméleti és gyakorlati lehetőségekről, illetve szakmai segítséget is igényelhetnek” – mondta Szemere Marcell csoportvezető.

A vállalat olyan színvonalas és körültekintő szolgáltatást kíván ügyfeleinek nyújtani, amelyet csak náluk kapnak meg. Ennek megfelelően a japán márkát választó gépjármű tulajdonosok 9 úgynevezett after sales szolgáltatást vehetnek igénybe a MySuzukin keresztül a leggyakrabban felmerülő autós szituációkban: kiegészítők, téli szerelt kerék, motorolaj és kenőanyagok, szervizlista, országúti segély infopont, kiterjesztett garancia, Suzuki Casco+ biztosítás, alkatrészek és karosszériaelemek.

Az Év Honlapja 2019 pályázaton Márkasite kategóriában elnyert Minőségi Díj óriási elismerés a Magyar Suzuki számára, és további lendületet ad a kitűzött célok teljesítéséhez. „Két év alatt építettük fel a MySuzuki márkát a teljes komplex weboldallal. A következő években az online kapcsolatfelvétel további lehetőségeivel fogjuk bővíteni a site-ot annak érdekében, hogy az ügyfeleink kényelmesen, online módon kérhessenek ajánlatot, illetve vehessék fel a kapcsolatot a márkakereskedéseinkkel” – tette hozzá Szemere Marcell.