Első helyről fut neki a Suzuki a következő negyedévnek

A Magyar Suzuki 2247 értékesített gépjárművel és 11,41 százalékos piacrésszel vezeti a magyar újautó-piacot az első negyedévben. A siker motorja továbbra is a Vitara, amelyből a január-márciusi időszakban 1660 kelt el; ezzel a modell az SUV-szegmens abszolút győztese 27,63 százalékos részesedéssel a kategórián belül.

A Datahouse legfrissebb adatai szerint az országban márciusban fogalomba helyezett 7494 személygépkocsiból 886 volt Suzuki, ami 11,82 százalékos piacrésznek felel meg. Negyedéves összesítésben – a január–márciusi időszakra vonatkozóan – az esztergomi márka 11,41 százalékkal, 2247 eladott gépjárművel toronymagasan vezeti a magyar piacot.

 

A márka negyedéves értékesítései modellek szerinti bontásban a következők voltak: az immár turbómotorral is forgalmazott SUV-győztes Vitarából 1660; a B kategóriában szintén vezető Swiftből 293; S-CROSS-ból 173; Celerióból pedig 114 darab kelt el eddig az év folyamán.

 

A Magyar Suzuki Zrt. immár nem csak a magánvásárlók körében szerepel jól: új modelljeivel a flottapiacon is folyamatosan bővíteni tudja értékesítéseit.